Проблем с (!) лампа на таблото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Проблем с (!) лампа на таблото
Онзи ден видях че датчика на предните ми накладки не е на място а виси от апарата .
Въпросната лампа от заглавието не светеше ! Когато давах на контакт лампата свети без да гасне . Когато запаля колата гаснеше веднага .
Днес реших да сваля гумата и видях че датчика е счупен и отоврих кутията в която седят буксите и откачих датчика . В следващия момент видях нещо което не ми хареса , жиците които идват от купето и влизат в буксата където се включва датчика за накладките(жълта и черна) бяха оголени и завързани една за друга - и не изглевдаше да е нарпавено факбрично . Развързах жълтата от черната вица и ги изолирах . В момента съм махнал датчика и лампата (!) свети посточнно и на контакт и след като запаля . А това го забелязах още преди да изолирам жиците и реших да пробвам ако си вържа заедно пак дали ще изгасне лампата обаче тч продължаваше да свети .
Имате ли обяснение защо е правено всичко това по колата и дали лампата ще изгасне след като сложа нов датчик , и защо не е светела при положение , че датчика е бил счупен (а жиците преди буксата са били дадени на късо ) .
Въпросната лампа от заглавието не светеше ! Когато давах на контакт лампата свети без да гасне . Когато запаля колата гаснеше веднага .
Днес реших да сваля гумата и видях че датчика е счупен и отоврих кутията в която седят буксите и откачих датчика . В следващия момент видях нещо което не ми хареса , жиците които идват от купето и влизат в буксата където се включва датчика за накладките(жълта и черна) бяха оголени и завързани една за друга - и не изглевдаше да е нарпавено факбрично . Развързах жълтата от черната вица и ги изолирах . В момента съм махнал датчика и лампата (!) свети посточнно и на контакт и след като запаля . А това го забелязах още преди да изолирам жиците и реших да пробвам ако си вържа заедно пак дали ще изгасне лампата обаче тч продължаваше да свети .
Имате ли обяснение защо е правено всичко това по колата и дали лампата ще изгасне след като сложа нов датчик , и защо не е светела при положение , че датчика е бил счупен (а жиците преди буксата са били дадени на късо ) .
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Щом все пак има някакъв датчик, сигурно някой майстор е прибрал парите за датчика и не го е сменил (провери и другия, може да е същото положението). Ако си раделил кабелите и сложиш нов датчик би трябвало нещата да се оправят
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
аз тия датчици съм ги откачил от накладките.... не съм кьорав за да преценя дали ми са за смяна накладките- под 3-4мм феродо сменяш.... откачи ги от буксата им ( в подкалника ) и изчакай колата да заспи, би трябвало да не светва никога повече тая лампа 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
LUCIFER'S написа:аз тия датчици съм ги откачил от накладките.... не съм кьорав за да преценя дали ми са за смяна накладките- под 3-4мм феродо сменяш.... откачи ги от буксата им ( в подкалника ) и изчакай колата да заспи, би трябвало да не светва никога повече тая лампа


- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
В момента съм махнал датчика , оставил съм само буксата в кутииката за да не се пълни с кал и съм изолирал всички кабели да не се допират и лампата светеше . В момента колата трябвад а е заспала по-късно като сляза се надявам да изгасне ! И въпреки всичко ми е необяснимо защо са дадени на късо кабелите още преди да влязат в буксата и всичко по колата беше ок при положение че датчика беше заминал , единственото странно беше че лампата неискаше да изгасне на контакт със всички други чекове, а само като запали колата .
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
http://www.zeckhausen.com/E39_BMW_Rear_Install.htm
Тук обаче виждам нещо друго , в което казват че двете жици които излизат от буксата трябва да се запоят или съединят за да бъде избегнато светенето на лампата , ня какви идей ?
Тук обаче виждам нещо друго , в което казват че двете жици които излизат от буксата трябва да се запоят или съединят за да бъде избегнато светенето на лампата , ня какви идей ?
- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Така нареченият датчик за накладките, е просто една пластина която свързва двата проводника накъсо.Като се износят накладките,тази пластина опира в диска и се протърква.По този начин прекъсва връзката между двата проводника и лампата за накладките светва.Ако сте решили да махнете датчика,трябва двата кабела да се окъсят,за да не свети лампата.
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Днес ги дадох на късо кабелите , дори я заключих и оставих 30мин т.е. да заспи и след това лампата отново свети . След обяд ще пробвам с махане на акумулатора !
- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Дай на контакт и задръж педала на спирачката около 1 минута и трябва да спре да свети.
- el_nino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 15.05.2004
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E30 320i Convertible '87
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Днес откачих акумулатора за около 1 час и след това лампата започна да гасне след като се запали колата , а не на контакт както другите чекове.
Това от по-горния ред с натискането на педала не съм го пробвал , видях го по-късно .
Това от по-горния ред с натискането на педала не съм го пробвал , видях го по-късно .
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Ако датчика ти е наред - направи това, което ще ти пиша в точно тази последователност!
1. Седни на шофьорското място, без да затваряш шофьорската врата!
2. Дай ключа на позиция 2 - контакт.
3. Изчакай 20-30 секунди и натисни 2 пъти педала на спирачките.
4. Изчакай още 10-15 секунди - лампата трябва да загасне.
След смяна на накладки и датчик - това е процедурата да загасне лампата.
1. Седни на шофьорското място, без да затваряш шофьорската врата!
2. Дай ключа на позиция 2 - контакт.
3. Изчакай 20-30 секунди и натисни 2 пъти педала на спирачките.
4. Изчакай още 10-15 секунди - лампата трябва да загасне.
След смяна на накладки и датчик - това е процедурата да загасне лампата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Dimitroff написа:Ако датчика ти е наред - направи това, което ще ти пиша в точно тази последователност!
1. Седни на шофьорското място, без да затваряш шофьорската врата!
2. Дай ключа на позиция 2 - контакт.
3. Изчакай 20-30 секунди и натисни 2 пъти педала на спирачките.
4. Изчакай още 10-15 секунди - лампата трябва да загасне.
След смяна на накладки и датчик - това е процедурата да загасне лампата.
Аз като сменях датчика нищо не правих, просто го смених, заедно със накладките разбира се и вече не светеше лампата.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Да, колега - на половината им гасне веднага след смяната - на другата половина не им гасне...
Аз обяснявам за 2рата половина!
Аз обяснявам за 2рата половина!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
тази лампа не свети само за накладки служи и за индикация и за някакъв друг проблем при проблем в лцм също може да светне при мен лично преди време бях окъсил два кабела на присъствения датчик на седалката за еърбега в следствие на което беше изгорял един бушон и тази лампа остана да свети докато не смених бушона а съм сигурен че има и куп други причини по които да свети
Барай шишарката Минкеее ....
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем с (!) лампа на таблото
Колеги да ви питам вие на вашите 39ки колко датчика имате? Аз имам на предна ляво и задно дясно колело( и на ТДСа и на 20ката е така).. При вас как е? Че вчера ми светна лампата и на другата 5ца и сега ги дадох на късо жиците на 2та датчика но не гасне.
П.П сега видях това за задържането на спирачката... ще пробвам дали ще изгасне.
..............
При мен изгасна лампата след като запалих колата, но на контакт свети, гасне само след като запаля.
П.П сега видях това за задържането на спирачката... ще пробвам дали ще изгасне.
..............
При мен изгасна лампата след като запалих колата, но на контакт свети, гасне само след като запаля.

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани