Проблем с Генератора... Или акумолатора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
Мечтае да кара: BMW S1000rr

Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от ILIANJO » 26 Юли 2010, 20:01

Здравейте колеги... Накратко мотора ми е м40 1.8 седан.. От 1 ден ми излези някакъв проблем.. Бях оставил колата за малко на къси светлини и усилена музика и след това не можах да запаля..Беше ми паднал акумолатора.Както и да е запалихме, после никакви проблеми до следващата сутрин, наложи да тикна за да запаля.
Преди имах проблем с генератора като запалвах се чуваше някакво "изсвирване".. от скоро изчезна..
Пробвах няколко варианта.. да запаля и да извадя едната клема, да видя дали ще огасне.Промени си оборотите отначало, но не огасна.
После, пак същата процедура, само че включих фаровете и веднага угасна...
И третия път, запалих, махнах клемата, включих фаровете и задържах малко оборот, светлините премигваха но не изгасна този път.. спрях фаровете после ги пуснах пак и тогава огасна и оставих всичко.
Накратко като запаля, нямам проблем с токовете. Ако постои повечко часове и цъкна на контакт не може да заварти стартера. След запалване по енерция, и като огася след това пали без проблем.

Кажете и как да проверя дали акумолатора или генератора си е отишал. :help:
Мерси :wave:
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в http://www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО


Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 31.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е39 520

Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от IMB » 26 Юли 2010, 21:44

Колега с тези тестове може да си докараш допълнителни разходи. Просто замери с колко волта зарежда алтернатора и дали нямаш утечка. Каква ти е музиката
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от bmw325tds » 26 Юли 2010, 22:00

IMB написа:Колега с тези тестове може да си докараш допълнителни разходи. Просто замери с колко волта зарежда алтернатора и дали нямаш утечка. Каква ти е музиката

Да, замери си напрежението.

И след като един акумулато се изтощи от консуматори, трябва да се зареди напълно със зарядно усторйство. Не става да запалиш някак и да покарш малко.
За да заредиш акумулатора с каране са необходими около 800км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от kokali praa vsiakvi » 26 Юли 2010, 22:06

Натегни си ремъка на динамото и иди при някой акомулаторджия да ти замери "натовари" акомулатора. То ще си покаже.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от gi4o » 26 Юли 2010, 22:09

чувал съм от майстори, че не е никак желателно при работеща кола да откачаш акумулаторът - има голяма вероятност да ти се прецака алтернаторът...аз тази зима от слаб акумулатор и такива експерименти минах по тоя път :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
Мечтае да кара: BMW S1000rr

Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от ILIANJO » 26 Юли 2010, 22:22

IMB написа:Колега с тези тестове може да си докараш допълнителни разходи. Просто замери с колко волта зарежда алтернатора и дали нямаш утечка. Каква ти е музиката


Ами колега не е кой знае какво, но и не е нищо особенно вс. ми е алпайн
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в http://www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО


Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.10.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е60 525d, Mercedes E420 w211
Мечтае да кара: BMW S1000rr

Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от ILIANJO » 26 Юли 2010, 22:24

bmw325tds написа:
IMB написа:Колега с тези тестове може да си докараш допълнителни разходи. Просто замери с колко волта зарежда алтернатора и дали нямаш утечка. Каква ти е музиката

Да, замери си напрежението.

И след като един акумулато се изтощи от консуматори, трябва да се зареди напълно със зарядно усторйство. Не става да запалиш някак и да покарш малко.
За да заредиш акумулатора с каране са необходими около 800км.


Много ценна информация колега.Мерси много
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в http://www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от ~Мишо~ » 27 Юли 2010, 1:03

Тая идиотщина с махането на клемите не я прави :dummy: ,като незнаеш нещо по-добре питай,иначе рискуваш драстично да увеличиш щетите. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем с Генератора... Или акумолатора

Мнение от ивчо3 » 28 Юли 2010, 14:08

~Мишо~ написа:Тая идиотщина с махането на клемите не я прави :dummy: ,като незнаеш нещо по-добре питай,иначе рискуваш драстично да увеличиш щетите. :mhihi:

Пак добре се е усетил да не форсира мотора на място с извадена клема, че тогава...... не,ам думи.... Виждал съм на стара жигула как свалят клемата на работещ мотор и включени светлини, форсират го до някакви обороти, за секунди стана светло като ден и изгоряха крушките. Нали е лада няма някаква сложна електроника, та се размина само с това. В никакъв случай не трябва да се маха клемата на работещ двигател!!! Релето за регулиране на напрежението сработва когато клемите са свързани към акумулатора.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook