E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
казанчетата от пасат или голф са малки и тумбести , доста удобни за внедряване гледам често ги ползват при нискобюджетни , намира се евтино и е ефективно
просто идея
просто идея

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Стори ми се съвсем малко това голфовото и затова не сложих такова. Мисля че това от М20-ката което пригодих ще свърши работа.svilgg написа:казанчетата от пасат или голф са малки и тумбести , доста удобни за внедряване гледам често ги ползват при нискобюджетни , намира се евтино и е ефективно
просто идея
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето и новият радиятор до старият. Разликата е доста голяма и дано да няма проблеми.
http://www.picbg.net/img.php?file=2e15aeac89ca3f21.JPG
Кофтито идва само с дифузьора. Нито оригиналният пасва нито тдс-овият. Утре май ще се наложи от двата да правя един. Ще падне заигравка с поялника ми се струва

http://www.picbg.net/img.php?file=2e15aeac89ca3f21.JPG
Кофтито идва само с дифузьора. Нито оригиналният пасва нито тдс-овият. Утре май ще се наложи от двата да правя един. Ще падне заигравка с поялника ми се струва


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Мани пласмасориите, заиграй се малко с телоподаващото
http://www.zionsvilleautosport.com/store/screen/prod/store_code/6134/product_code/E36CCKI.htm


http://www.zionsvilleautosport.com/store/screen/prod/store_code/6134/product_code/E36CCKI.htm

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Еее това вече е заигравка наистинаbum_bum написа:Мани пласмасориите, заиграй се малко с телоподаващото

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ето го и днес крайният резултат.
http://picbg.net/img.php?file=97fd3f9767b8e124.JPG
Цял следобяд си играя с тоя дифузьор. Голямо лепене падна с поялника и от два успях да докарам един. В крайна сметка стана перфектен и дори не си личи че съм го правил аз
Подмених и всички съединения с нови за всеки случай.
След като запалих колата и след като обезвъздуших системата обаче ми направи впечатление че сега мъркучите са доста по меки от преди
Някой има ли идея на кво се дължи това 
http://picbg.net/img.php?file=97fd3f9767b8e124.JPG
Цял следобяд си играя с тоя дифузьор. Голямо лепене падна с поялника и от два успях да докарам един. В крайна сметка стана перфектен и дори не си личи че съм го правил аз


След като запалих колата и след като обезвъздуших системата обаче ми направи впечатление че сега мъркучите са доста по меки от преди



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Ето го и днес крайният резултат.
http://picbg.net/img.php?file=97fd3f9767b8e124.JPG
Цял следобяд си играя с тоя дифузьор. Голямо лепене падна с поялника и от два успях да докарам един. В крайна сметка стана перфектен и дори не си личи че съм го правил аз![]()
Подмених и всички съединения с нови за всеки случай.
След като запалих колата и след като обезвъздуших системата обаче ми направи впечатление че сега мъркучите са доста по меки от преди![]()
Някой има ли идея на кво се дължи това
като я покараш известно време и я понатовариш ще се повтвърдят,нормално е да са твърди като я юркаш,като я охладиш достатъчно омекват.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Ама аз доста я оставих да поработи на място докато я обезвъздуша и после поюрках из града 10-сетина километра в жегите и пак бяха така мекиkirililiev написа:slavianko написа:като я покараш известно време и я понатовариш ще се повтвърдят,нормално е да са твърди като я юркаш,като я охладиш достатъчно омекват.


Мен ме притеснява да не би тая М20-ковата капачка да отваря на по малко налягане. На нея пише 1.2 бара. Гледах на моята оригиналната ама не намерих обозначение на какво налягане работи. Някой има ли идея на М50-то клапана на капачката на какво налягане отваря ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Ама аз доста я оставих да поработи на място докато я обезвъздуша и после поюрках из града 10-сетина километра в жегите и пак бяха така мекиkirililiev написа:slavianko написа:като я покараш известно време и я понатовариш ще се повтвърдят,нормално е да са твърди като я юркаш,като я охладиш достатъчно омекват.![]()
![]()
Мен ме притеснява да не би тая М20-ковата капачка да отваря на по малко налягане. На нея пише 1.2 бара. Гледах на моята оригиналната ама не намерих обозначение на какво налягане работи. Някой има ли идея на М50-то клапана на капачката на какво налягане отваря ?
перфектен си,щом не грее няма как да вдига налягане,като я качиш на пистата ще е различно

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Сега открих инфо че на М50-то клапана за налягането на капачката отваря на 2 бара а това на М20 на 1.2 бара



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Днес се уредих на един точен кантар в безмитна зона Русе и се оказа че колата е 1350кг. Преден мост 720кг и заден 630кг. Не съм много удоволетворен от общото тегло но пък съотношението май не е зле.
Трябва да махна и люка от който ще спестя поне 15кг от по предната част и задните прозорци още не съм сменил. В по късен етап ще сменя и задните врати с някви пластмасови. Абе имам още за махане и има и една камара дреболии още за отстраняване и на финала с много зор може и да успея да я докарам до 1250кг с ролкейджа и без да съм нарушавал целоста на носещи части по купето
Трябва да махна и люка от който ще спестя поне 15кг от по предната част и задните прозорци още не съм сменил. В по късен етап ще сменя и задните врати с някви пластмасови. Абе имам още за махане и има и една камара дреболии още за отстраняване и на финала с много зор може и да успея да я докарам до 1250кг с ролкейджа и без да съм нарушавал целоста на носещи части по купето
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Съотношението е идеално, освен ако за по-мощна дрифтачка не се иска тежка задница 

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
bum_bum написа:Съотношението е идеално, освен ако за по-мощна дрифтачка не се иска тежка задница
да дрифтачка се иска тежеста да е межуд двата моста..

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Имайки в предив че махах предимно отзад и до днес имах чувството че разликата ще е огромна а се оказа че е що годе добре. Хубавото е че отзад вече нямам почти нищо за махане а отпред има още една камара дреболии от които по килограм два ще се събере все нещо. Да не говоря че и люка е малко или много е в по предната част а още не съм го махнал.Sharo написа:bum_bum написа:Съотношението е идеално, освен ако за по-мощна дрифтачка не се иска тежка задница
да дрифтачка се иска тежеста да е межуд двата моста..
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
имай предвид, че ако колата си я мерил първо преден мост и после заден мост теглото ще е по-малко от истинското заради наклона на колата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани