М20В25 -> 2,7 или 2,8?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от NEDD » 12 Юли 2010, 15:14

Здравейте, знам че има много изписано по въпроса. Доста рових, изчетох темите на Дилян Пенчев, на Иван от Хасково и каквото ми попаднеше пред очите за сроукване на М20... Поготвям нещо подобно, но имам няколко конктретни въпроса. Първо ще дам малко инфо с какво разполагам и ще позлвам за основа:

:arrow: М20В25 от двоен стоп с номер на блока започващ с 256Е.. ( т.е. без катализатор и 9,7 компресия)

От тук нататък въпросите са ми основно около блока и коляновия вал. А именно:
:arrow: Ако използвам вал от ТД и оставя нещата с 2мм недоход има ли смисъл от конверсията? Няма ли да се представя също (ако не и по зле) от сток В25? Знам че ще се понижи компресията, но незнам колко горе долу да очквам. Всичкото инфо сякаш е базирано на данни от мотори с 8,8 компресия... :dunno:
:arrow: Ако използвам вал от М52В28 - всички казват че това е най- добрият вариант и само 0,5мм недоход. Но с моите бутала няма ли да стане много висока компресията и да има детонации? Макар и ако се кара със 100 октана? :dunno:
:arrow: Разбира се остава варианта да си ревизирам Б25-цата и да си я карам сток...
Ще съм безкрайно благодарен на всякакви мения и съвети, особенно от хора които вече са минали по този път.
Благодаря ви предварително
The fun is not in the straight line...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от doctoragsxr » 12 Юли 2010, 17:38

1.Основна грешка при описаното е,че бъркаш компресия и степен на сгъстяване :nono:,
съотношението между работния обем в цилиндъра и горивната камера е степен на сгъстяване тя е константна единица между двата обема,компресията е налягането в горивната камера измерено в момент на сгъстяване когато клапаните са затворили,тя е променлива и зависи от износването на буталото,сегментите и клапаните и леглата им.. :yes:
2.Ако прочетеш внимателно темата на Дилян няма нещо неясно..преди да сложиш главата просто занеси блока да му свалят тези 2мм защото ако го сглобите така ще имаш не компресия а степен на сгъстяване 6;1 ... :bchug:
3.А дали си заслужава е друг въпрос...всеки кубик и всеки кон си заслужава... :mrgreen:
Успех...
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от ТУРБО » 12 Юли 2010, 19:58

Ако сложиш само вал няма как да имаш недоход а даже ще ти стърчат буталата защото хода на твоя вал е 75мм,а на 2.7 и 2.4тд е 81мм.,на тдс-а мисля че е 82.8.Трябва да сложиш биели също от м20б20 или м20б23 които са на 130мм. за да намалиш височината.От там резгаш блока в зависимост от вала който си сложил и си свиркаш!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от NEDD » 12 Юли 2010, 21:53

Това с биелите е ясно, 130мм аз си ги знам даже си ми отлежават в гаража и просто съм пропуснал да го напиша. Малко по когато когато говоря за 2мм недоход няма как да се получи със 135мм биели, технически пропуск просто ;) А това с рязането на блока със сигурност няма да го направя. Не е оферта според мен защото ще имам проблеми с обтегача на ремъка а и ще трябва раздвижно колело за да върна тайминга на място... :( :help:
The fun is not in the straight line...!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от tuningfena » 13 Юли 2010, 18:08

доста хора са го правили без да имат голям проблем с обтегача , мисля, че си струва дори само заради по големия въртящ момент :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от Convertible » 13 Юли 2010, 23:37

tuningfena написа:доста хора са го правили без да имат голям проблем с обтегача , мисля, че си струва дори само заради по големия въртящ момент :yes:


колко викаш да е по - голям
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от tuningfena » 14 Юли 2010, 6:31

достатъчно
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от BMW_DRIVER » 14 Юли 2010, 9:14

до колкото съм запознат и съм приказвал с autovan да се резни блока точно половин зъб на ремъка се прескача и раздвижното колело е почти задължително :dunno:
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от NEDD » 14 Юли 2010, 12:50

Всичко до тук е ако е използва вал от М21... А някой да има наблюдение или да е правил мотор с вал от М52В28... При неговите 84мм и късите биели (130мм) остават само 0,5мм недоход. Ако избера и най тънката гарнитура за да компенсирам мисля че ще стане добре. Чета че по света си го карат така, но с по късните бутала (8,8 и катализатор)... :dunno:
The fun is not in the straight line...!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от amd » 14 Юли 2010, 13:10

По-ниската степен на стъстяване винаги можеш да компенсираш с някакво допълнително налягане от рода на 0.5 8)
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от NEDD » 14 Юли 2010, 14:38

amd написа:По-ниската степен на стъстяване винаги можеш да компенсираш с някакво допълнително налягане от рода на 0.5 8)

Вярно. Но засега ще си остане атмосферна... :|
The fun is not in the straight line...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от NEDD » 19 Юли 2010, 13:29

Решението е взето, сетъпа (бюджетен) ще бъде следния:

Вал - М52В28
Биели - М20В20
Инжектори - М50В25 (сини)
Дебитомер от М30 (с номер завършващ на 027)
Сток изпускател 2х45 -> 1х63мм
Сток електроника,но мотроник 1,3

Всичко е събирано от най различни чужди форуми, то това съм си избрал/имам. Ще има повече инфо когато мотора е на колата. До тогава и ако няма въпроси може да се заключва темата. ;)
The fun is not in the straight line...!

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от tonkata » 24 Юли 2010, 16:28

помисли как да запазиш дългите биели за да не ти кълчи с късите и по тоя начин да се чуди във високите, и тоя вал е бая скъп и не е плуг енд плей :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от NEDD » 26 Юли 2010, 8:51

И мен това ме притеснява малко, но аз така или иначе няма да я въртя повече от 6500, искам да си запазя стандартния ограничител на оборотите... А за вала имам малко преправка, но не е кой знае какво. Според теб до тези обороти дали ще има проблем?
The fun is not in the straight line...!

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?

Мнение от tonkata » 26 Юли 2010, 12:09

NEDD написа:И мен това ме притеснява малко, но аз така или иначе няма да я въртя повече от 6500, искам да си запазя стандартния ограничител на оборотите... А за вала имам малко преправка, но не е кой знае какво. Според теб до тези обороти дали ще има проблем?

Ами няма да има проблеми защото познавам 3-4 човека дето крат така , но казват че във високите почвала леко да затсапва аз моята я сглобих с дълги биели и други бутала :winky:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook