загря м50
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз нямам никакви течове и понякога долива по мъничко вода,ако не си го правил никога просто си му е дошло времето да се сипе
П.С. С какво спокойствие само го каза
Георги Пенчев

П.С. С какво спокойствие само го каза


Георги Пенчев
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Човеко, не се е*авай с колата. Почни да следиш нивото на антифриза през 3-4 дена и, ако пак го изгуби тогава търси къде тече.

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
на нащо като му изчезна антифриза буталата от 4 станаха 1
Моя съвет е следи си маслото и антифриза доста често

Моя съвет е следи си маслото и антифриза доста често

ТДС - Турбо Див Селянин
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ако е било прегрявано може и през гарнитурата на главата да губи антифриз.
Сериозно сега следи за петна под колата особено сутрин преди да потеглиш.Може и радиаторчито на парното да има теч.Провери мокета да не е влажен около централната конзола.Ако губи много течност и няма такива течове ша сменяш гарнитура но тогава ще имаш и въздух в с-мата но дано е някай теч.Успех.

Сериозно сега следи за петна под колата особено сутрин преди да потеглиш.Може и радиаторчито на парното да има теч.Провери мокета да не е влажен около централната конзола.Ако губи много течност и няма такива течове ша сменяш гарнитура но тогава ще имаш и въздух в с-мата но дано е някай теч.Успех.
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Предполагам, че на капачката пише, но никой не е обърнал внимание, На топъл двигател, не се отваря охладителната система - работи под налягане и при подобен опит веднага засмуква въздух. Ефекта след това се нарича въздушна възглавница - нивото на антифриза е ОК, но загрява. Изхода е обезвъздушаване на системата от едно кръстато винтче близо до капачката. Ако продължава да харчи антифриз - познат проблем - спукана глава или по-малко вероятно гарнитура. Дано да се разминеш с разходите и неприятностите...
Niky Georgiev
- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
Предполагам, че на капачката пише, но никой не е обърнал внимание, На топъл двигател, не се отваря охладителната система - работи под налягане и при подобен опит веднага засмуква въздух. Ефекта след това се нарича въздушна възглавница - нивото на антифриза е ОК, но загрява. Изхода е обезвъздушаване на системата от едно кръстато винтче близо до капачката.
Човек винаги може да научи нещо полезно из тия форуми - благодаря!

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
И аз за глава си мисля ама... Пепел ми на устата. Дано да е нещо друго ма 2л. това не е малкоNiky Georgiev написа:Предполагам, че на капачката пише, но никой не е обърнал внимание, На топъл двигател, не се отваря охладителната система - работи под налягане и при подобен опит веднага засмуква въздух. Ефекта след това се нарича въздушна възглавница - нивото на антифриза е ОК, но загрява. Изхода е обезвъздушаване на системата от едно кръстато винтче близо до капачката. Ако продължава да харчи антифриз - познат проблем - спукана глава или по-малко вероятно гарнитура. Дано да се разминеш с разходите и неприятностите...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани