Проблем с газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- thefastest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 15.04.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.5xi
Проблем с газов инжекцион
Колеги изчетох всички теми за газов инжекцион и проблеми свързони с него но не намирам подобни симптоми на моите , та така - Колата ми е 320 с М52 мотора , газовият инжекцион е BARDOLINI изпарителя ми е за 170 kw мотор та проблема е че колата докато е студена когато мине синият сектор за температурата и превключи на газ започва да прекъсва не може да се изфорсира понякога дори гасне , чуствам че има едно олюляване на мотора и като че ли работи на 4 или 5 цилиндъра , оборотомерът играе между 500 -1000 оборота от време на време се застопорява но не всеки път, проблемът измезва напълно когато колата загрее напълно стрелката на температурата на таблото показва 12 часа. По колата е сменяно - Свещи , лулите на бобините са чисто нови ,ламбда сондите са замерени и работят единствената грешка която показва колата на диагностика е датчик разпределителен вал но той е чисто нов сменян е и след смяната му грешката си седи постоянно / датчика не е оригинален ако е от значение / Колата си работи нормално на бензин ще съм благодарен аконякой може да даде някакъв съвет какво да правя .

Re: Проблем с газов инжекцион
Колега, не съм сигурен, че ще ти е от полза мнението ми, но:
Някъде беше писано (уточнявам, че става въпрос за 4-цилиндровите М42), че ако не работи датчикът на разпределителния вал, инжекторите се пускат едновременно (т.е. става нещо като моно-инжекция), защото компа не знае на кой чифт инжектори е ред в момента да пръска. Това определено може да обърква газовия инжекцион, защото той се управлява директно от импулсите към бензиновите инжектори. Така че проблемът с въпросния датчик при теб трябва да се отстрани. Това, че е нов, не е достатъчно да работи компа с него, щом диагностиката казва, че не е наред, значи вероятно все едно го нямаш. Може проблемът да не е в самия датчик, а в окабеляването от ЕКУ-то до него.
От друга страна, не е зле да се проверят и газовите инжектори дали работят читаво, това вече е работа на газаджиите.
Някъде беше писано (уточнявам, че става въпрос за 4-цилиндровите М42), че ако не работи датчикът на разпределителния вал, инжекторите се пускат едновременно (т.е. става нещо като моно-инжекция), защото компа не знае на кой чифт инжектори е ред в момента да пръска. Това определено може да обърква газовия инжекцион, защото той се управлява директно от импулсите към бензиновите инжектори. Така че проблемът с въпросния датчик при теб трябва да се отстрани. Това, че е нов, не е достатъчно да работи компа с него, щом диагностиката казва, че не е наред, значи вероятно все едно го нямаш. Може проблемът да не е в самия датчик, а в окабеляването от ЕКУ-то до него.
От друга страна, не е зле да се проверят и газовите инжектори дали работят читаво, това вече е работа на газаджиите.
Последна промяна jdl на 05 Фев 2010, 15:46, променена общо 1 път
Re: Проблем с газов инжекцион
Това кое Bardolini е? Ако е българското, според мен е нормално за модела.
Имаш два варианта - или вдигаш температурата на превключване (може и нищо да не променяш по настройките, само първото превключване го правиш ръчно, когато стрелката на температурата е на делението преди "12 часа") или сменяш комп. с друг (от друга фирма).
Имаш два варианта - или вдигаш температурата на превключване (може и нищо да не променяш по настройките, само първото превключване го правиш ръчно, когато стрелката на температурата е на делението преди "12 часа") или сменяш комп. с друг (от друга фирма).
Re: Проблем с газов инжекцион
Bardolini мисля че са BSM.
http://bsm-bg.com/
Ако е тяхна уредбата, виж форума им: http://bsm-bg.com/forum/index.php
Бях чел, че имат съвсем нов firmware update, който е много по-съвършен.
А на мен ми звучи, че ти е прецакан темп. датчика за превключване или просто е неграмотно настроена.
Отиди я пренастрой сега, както са ниски температурите.
А и далеч не са им зле уредбите на хората.
http://bsm-bg.com/
Ако е тяхна уредбата, виж форума им: http://bsm-bg.com/forum/index.php
Бях чел, че имат съвсем нов firmware update, който е много по-съвършен.
А на мен ми звучи, че ти е прецакан темп. датчика за превключване или просто е неграмотно настроена.
Отиди я пренастрой сега, както са ниски температурите.
А и далеч не са им зле уредбите на хората.
Re: Проблем с газов инжекцион
@liloff,
т'ва с датчика е горе - долу бош лаф работа....без да се обиждаш. Има два датчика за температура - единият е на изп. (той определя темп. на превключване и работи почти 100% само като ключ), другият е на самата рейка и по него уж се прави някаква корекция.
Проблемът го имам и аз, и понеже много мразя да ме качват по черешите и да ми обясняват глупости (особено за колите) се заех да си го реша сам.
Общо взето, изводът до, който стигнах е, че уредбата не работи точно секвенцилано, когато броят на цилиндрите е повече от 4. Точно това "олюляване" се получава, когато превключва на газ и то точно в момента, в който се включат два цилиндъра на газ. 100% съм сигурен, че и при него дюзите на 1 и 5, както 2 и 6 цилиндър работят заедно.
Всичко това може да се "замаже" с по - добри настройки, малко по - висока температура на превключване, други дюзи и т.н. но основният проблем си остава.
Та, това, което си написал, че не са им зле уредбите, горе - долу мога да се съглася с теб, ако става въпрос за 4 цилиндъра.
т'ва с датчика е горе - долу бош лаф работа....без да се обиждаш. Има два датчика за температура - единият е на изп. (той определя темп. на превключване и работи почти 100% само като ключ), другият е на самата рейка и по него уж се прави някаква корекция.
Проблемът го имам и аз, и понеже много мразя да ме качват по черешите и да ми обясняват глупости (особено за колите) се заех да си го реша сам.
Общо взето, изводът до, който стигнах е, че уредбата не работи точно секвенцилано, когато броят на цилиндрите е повече от 4. Точно това "олюляване" се получава, когато превключва на газ и то точно в момента, в който се включат два цилиндъра на газ. 100% съм сигурен, че и при него дюзите на 1 и 5, както 2 и 6 цилиндър работят заедно.
Всичко това може да се "замаже" с по - добри настройки, малко по - висока температура на превключване, други дюзи и т.н. но основният проблем си остава.
Та, това, което си написал, че не са им зле уредбите, горе - долу мога да се съглася с теб, ако става въпрос за 4 цилиндъра.
- thefastest
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 15.04.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.5xi
Re: Проблем с газов инжекцион
Колеги някой да ми препоръча газаджия в Пловдив , ама наистина да е добър , че най много млазя да се занимавам с лешпери дето си правят екперименти с колите и само ти вземат парите шото са врътнали едно болтче и са замазали положението. По темата възможно ли е някоя от бубините да е заминала и за това да прекъсва

- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: Проблем с газов инжекцион
При мен има подобно поведение през студените дни. Става дума за М43. Когато мине на гас и стрелката е на средата на синята зона има едно замисляне и олюляване, но се оправя малко след като излезе от синьото. Когато е по-топло си минава на гас малко след синята зона и няма такъв проблем. Според мен или трябва да си я направиш този сезон да сменя горивата на по-висока температура или ръчно да превключваш.
Re: Проблем с газов инжекцион
thefastest написа:Колеги някой да ми препоръча газаджия в Пловдив , ама наистина да е добър , че най много млазя да се занимавам с лешпери дето си правят екперименти с колите и само ти вземат парите шото са врътнали едно болтче и са замазали положението. По темата възможно ли е някоя от бубините да е заминала и за това да прекъсва
Миро е твоя човек - намира се на околовръстното на Тракия, до депото на Тролеите и газ станция Топливо, точно зад сервиза на BRC.

- vene5
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Мечтае да кара: М5
Re: Проблем с газов инжекцион
Колега пробвай при Димитър Янаджиев - зад Бриколаж. Аз лично съм много доволен. Моя газов инжекцион е BRC , поставен в неговия сервиз и нямам проблем. Много добре е запознат с материята и обеснява всичко. Успех
- dangrad
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 6.07.2010
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E46 325 хi touring
- Мечтае да кара: F1
Re: Проблем с газов инжекцион
Янаджиев е човека /на гърба на Бриколажа в Пловдив/. Преди няколко години ме заведе приятел, който е монтирал обикновена газова на кадет с пълна електроника. Никви проблеми, още върви.
Аз сложих обикновена газ на Е36 1.8 мод 1995.07 тоуринг М43. цената беше около 600 лв. заради кръглата газова на мястото на резервната гума, емулатор който да държи ниските обороти.. Човека наистина е профи!!! Има и защитна клапа на дебитомера, да чукам на дърво, до сега не съм имал проблеми.
Пращах при него колеги от Ст.З. Няма недоволни..
Уважавам хора които си гледат професионално и отговорно работата...
Виждам, че темата е газов инжекцион и мисля, че решението на проблема е този човек
Аз сложих обикновена газ на Е36 1.8 мод 1995.07 тоуринг М43. цената беше около 600 лв. заради кръглата газова на мястото на резервната гума, емулатор който да държи ниските обороти.. Човека наистина е профи!!! Има и защитна клапа на дебитомера, да чукам на дърво, до сега не съм имал проблеми.
Пращах при него колеги от Ст.З. Няма недоволни..
Уважавам хора които си гледат професионално и отговорно работата...
Виждам, че темата е газов инжекцион и мисля, че решението на проблема е този човек
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Проблем с газов инжекцион

Газта е за готвене , безина за каране, а ракията за пиене!
Не се научихте ,че бавареца е роден за бензин!

- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Проблем с газов инжекцион
Аз съм със същия мотор М52Б20.Искам да попитам колко са ти разпробити отворите защото като ми ги разпробиха мойте на 2.0 и така ми правеше в ниските после пробвахме на 1.8 и накрая си остановихме че както си е по каталог 1.6 си е най добре.Аз съм също с Бардолини и може да обменим опита.
П.С да те питам каде са ти монтирани инжекторите и по точно тези жигльори кадето са .Дали са ти доло до другите дюзи или са ти някаде горе по смукатела.Защото им дават до 3 см-а над другите дюзи максимум на монтаж и не по дълаг път на маркуча на газовите дюзи от 15 см-а .Мойте са монтирани горе на извивката на смукателя но тези дни ще карам да ги свалят доло до бензиновите дюзи да видиме там как ще е че горе не ми харесва как са а й доста познати в софия и в един от големите газаджииски сервизи в моя квартал Горбна баня ми казваха и показваха точния начин на монтиране.
П.С да те питам каде са ти монтирани инжекторите и по точно тези жигльори кадето са .Дали са ти доло до другите дюзи или са ти някаде горе по смукатела.Защото им дават до 3 см-а над другите дюзи максимум на монтаж и не по дълаг път на маркуча на газовите дюзи от 15 см-а .Мойте са монтирани горе на извивката на смукателя но тези дни ще карам да ги свалят доло до бензиновите дюзи да видиме там как ще е че горе не ми харесва как са а й доста познати в софия и в един от големите газаджииски сервизи в моя квартал Горбна баня ми казваха и показваха точния начин на монтиране.

- fast or stupid
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 5.03.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: неква джипка
Re: Проблем с газов инжекцион
И какъв е точния начин на монтиране ? И защо не трябва маркучите да са по дълги от 15 см ?
- shopaza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Проблем с газов инжекцион
fast or stupid написа:И какъв е точния начин на монтиране ? И защо не трябва маркучите да са по дълги от 15 см ?
Значи начина на монтиране е много лесен и даже не се сваля колектора зада се монтират доло жигльорите .Става с дълга бургия 8мм-а мисля беше и се дупри до бензиновите дизи като преди това се свали бензиновата рейка за да не ти пречат при дупченето одстрани.
Ами има опътване за монтаж и там изрично пише че не трябва да са по дълги от 15 см-а.Значение няма при мен и колегата само колко е дълаг маркуча от изпаритела до дюзата защото на него работното налягане е 1.55 бара .Моя газаджия иначе спори с мен че то изпаритела компенсирал това разтояние от дюзата до жигльора ама само той така си мисли.При всички положение колкото е по късо разтоянието според мен ще има по малко загуби по пътя а колкото са по близко жигльорчетата до бензиновите дюзи ще има по добро впръскване..Има значение и колко са бързи газовите дюзи мойта са 3 ома.

- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани