проблем с охлаждането на мотора

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.07.2010
Пол: Мъж

проблем с охлаждането на мотора

Мнение от cerebralen » 22 Юли 2010, 0:42

здравейте имам проблем и ако можете да ми помогните.
колата ми е Е36 320i купе преди няколко дена се пребирах и видях ,че колата ми загрява доста спрях и видях че излиза пара под капака ,излизаше пара от от едно незнам точно как се казва намира се от лявата страна на казанчето с антифриза и беше изтекла доста вода , а до преди това въобще не се е случвало такова нещо , винаги си е държала нормална температура. закарах я на механик и ми каза че проблема бил от гарнитурата , а може и да била пукната главата , защото сменил термостата , но пак давал същият проблем. молбата ми е дали ако наистина е от това проблема защото аз несам много наясно с ремонти по колата , дали може да видя от някаде снимки как се сменя това да се пробвам сам да си го оправя. ако може да ми дадете някакъв съвет
мерси предварително


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от Kristopher » 22 Юли 2010, 16:02

кога е загряла колата? Ако е когато си карал много бавно значи трябва да смениш и виско съединителя на охлаждащата перка. Освен тово си смени и водната помпа. Ако искаш ми пиши лично съобщение да ти дам координати от къде да си купиш
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от Monoid » 22 Юли 2010, 16:10

Колега първо може да е от много неща и второ какви са тези олигофрени , при които си ходил и имат ли си понятие от нещото наречено кола ?!?! Как ще ти кажат директно че е от главата ?!?!?! Ако е умешала масло с антифриз тогава може , но ако не търси проблема във водна помпа , виско съединител (на перката).
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от CooL123Es » 24 Юли 2010, 11:53

здр.колега имам един познат неговата 530ка по същият начин загрява и проблема му е като казва колегата високо саединителя на перката и неговата минава с доста средата иначе колка си върви без проблем дано да съм ти бил от полза успех
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от vanka7a » 24 Юли 2010, 12:21

Виждате ли какви майстори има само ? :mhihi: Било глава :evil: И въпросния майстор не си направи труда да провери пръчката на маслото, за да види дали меша масло и вода ? Така, ако се кривеше или пукаше глава на БМВ от нищото, никои нямаше да кара тези коли :mhihi:
И вече по темата: Проблема сиг. е както казаха колегите, от виското. А въпросният "майстор" огледа ли хубаво всички маркучи ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от PeReZ » 24 Юли 2010, 12:38

Аз не разбрах в крайна сметка отстранен ли е теча ? Вече излиза ли пара от някъде ?

А виското го провери по следния начин:
при добре загряла кола, ако виското работи, би трябвало да не можеш да спреш въртенето му, така че вземи един вестник и с него се опитай да спреш перката на виското. Ако успееш да я спреш - виското ти е заминало, ако не успееш - виското си е окей.

Също така обезвъздуши си хубаво системата.
1. Докато е студена - провери нивото на антифриза и долей, така че нивото да стигне над линията COLD.
2. При загряла кола отваряш пробката за обезвъздушаване, натискаш газта и държиш 2500 оборота, и чакаш да излезе въздуха (т.е. да започне да излиза течност), след което си затваряш пробката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от nthnl » 24 Юли 2010, 13:22

В този ред на мисли - аз смених водна помпа и виско перка. Всичко си работи и дори когато почне да стопля повече се включва и перката на климатика. Като цяло в града и извънграско проблеми няма и винаги е по средата стрелката. Проблема е, че след около 5-10 мин издевателсва и пилежи стрелката стремглаво почва да отива към червения сектор. За пример на място съм я държал около 5 минути на 5000 оборота и не мръдва. Изобщо отида ли до майстора там никакви проблеми няма. В момента който отида на полигон/паркинг веднага почва да загрява. Антифриз има достатъчно и е обезвъздушена системата. Идеи някакви?

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: гр.Габрово
Пол: Мъж

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от FANTOM » 24 Юли 2010, 13:54

провери виското както ти каза колегата , смени си водната помпа също и чак тогава търси проблема в главата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от Chapai » 24 Юли 2010, 14:34

Радиатор. Запушен вътре или зацапан (набит с боклуци) от вън - не си върши работата точно когато е необходим.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от sonny » 24 Юли 2010, 22:53

vanka7a написа:Виждате ли какви майстори има само ? :mhihi: Било глава :evil: И въпросния майстор не си направи труда да провери пръчката на маслото, за да види дали меша масло и вода ? Така, ако се кривеше или пукаше глава на БМВ от нищото, никои нямаше да кара тези коли :mhihi:
И вече по темата: Проблема сиг. е както казаха колегите, от виското. А въпросният "майстор" огледа ли хубаво всички маркучи ?

Не е задължително да духа от гарнитурата и да меша масло и вода, както не е задължително и да дави цилиндър, поне не в началото на проблемите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от beco109 » 25 Юли 2010, 0:46

И аз имах подобен проблем, с раликата до там че не ми е тръгвала да загрява, а постоянно ми се вклчваше преката на климатика. Когата я запаля сутрин и забелязвам, че мн бързо стига средата. Термостата е нов, водна помпа не съм сменял но нея си проверих мн лесно през капачката и съка на газта, имаше тема някъде бях писал как става. :yes:

И какво остана, в крайна сметка радиатори, и не какви да е за затлачени, а и щях да забравя, климата ми работи включва изключва, но в града е все едно съм си пуснал парното, като изляза извън града всичко е ОК идва си студеното.

Анрифриза и фреона си циркулират но просто няма обдухване. И ето вижте къде се криеше проблема. Сами си отговорете, защо колата на някой си греела, а и със сигурност ще има и още по зле случаи от моя. :mrgreen: Важното е да се хване на време. :nono:

Няма какво да обяснявам как се почистват тия мизерии, всеки би се досетил поне най малко за един начин, да не говорим че аз се сещам за поне 4-ри.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от ~Мишо~ » 25 Юли 2010, 4:15

beco109 написа:....

Е то половината цитират четено от форума,който не е пипал да чисти незнае за какво става въпрос... инак гледай колко хора казват че си сменят филтъра на климатика на 6 м. ... а колко са се сетили да чистят радиатор? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от kokali praa vsiakvi » 26 Юли 2010, 16:26

nthnl написа:В този ред на мисли - аз смених водна помпа и виско перка. Всичко си работи и дори когато почне да стопля повече се включва и перката на климатика. Като цяло в града и извънграско проблеми няма и винаги е по средата стрелката. Проблема е, че след около 5-10 мин издевателсва и пилежи стрелката стремглаво почва да отива към червения сектор. За пример на място съм я държал около 5 минути на 5000 оборота и не мръдва. Изобщо отида ли до майстора там никакви проблеми няма. В момента който отида на полигон/паркинг веднага почва да загрява. Антифриз има достатъчно и е обезвъздушена системата. Идеи някакви?

Като я "пържиш" пускай парното да ти е мирна главата. А колкото до колегата cerebralen - освен горните препоръки-виско, водна помпа, радиатор, провери пак термостата,че "майстори" всякви а е много вероятна причина. Също е мноо важно при дали грее колата само на място и градско, или и на дълго. Ако на извънградско температурата пада значи-най вероятно е от виското. И от капачката на казанчето пак може да први проблем.А най-добре прочети тук:http://www.beemasport.com/
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.07.2010
Пол: Мъж

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от cerebralen » 28 Юли 2010, 23:04

колеги благодаря много за оказаната помощ и съветите които ми дадохте , те със сигурност ще ми бъдат от полза.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: проблем с охлаждането на мотора

Мнение от delas_328 » 29 Юли 2010, 22:01

:yes: Пак заповядай!
Охладителната система не е шега работа.За полувин час може да направиш негоден за по - нататъчна употреба мотор. :paranoid:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook