проблем с охлаждането на мотора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- cerebralen
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22.07.2010
- Пол: Мъж
проблем с охлаждането на мотора
здравейте имам проблем и ако можете да ми помогните.
колата ми е Е36 320i купе преди няколко дена се пребирах и видях ,че колата ми загрява доста спрях и видях че излиза пара под капака ,излизаше пара от от едно незнам точно как се казва намира се от лявата страна на казанчето с антифриза и беше изтекла доста вода , а до преди това въобще не се е случвало такова нещо , винаги си е държала нормална температура. закарах я на механик и ми каза че проблема бил от гарнитурата , а може и да била пукната главата , защото сменил термостата , но пак давал същият проблем. молбата ми е дали ако наистина е от това проблема защото аз несам много наясно с ремонти по колата , дали може да видя от някаде снимки как се сменя това да се пробвам сам да си го оправя. ако може да ми дадете някакъв съвет
мерси предварително
колата ми е Е36 320i купе преди няколко дена се пребирах и видях ,че колата ми загрява доста спрях и видях че излиза пара под капака ,излизаше пара от от едно незнам точно как се казва намира се от лявата страна на казанчето с антифриза и беше изтекла доста вода , а до преди това въобще не се е случвало такова нещо , винаги си е държала нормална температура. закарах я на механик и ми каза че проблема бил от гарнитурата , а може и да била пукната главата , защото сменил термостата , но пак давал същият проблем. молбата ми е дали ако наистина е от това проблема защото аз несам много наясно с ремонти по колата , дали може да видя от някаде снимки как се сменя това да се пробвам сам да си го оправя. ако може да ми дадете някакъв съвет
мерси предварително
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: проблем с охлаждането на мотора
кога е загряла колата? Ако е когато си карал много бавно значи трябва да смениш и виско съединителя на охлаждащата перка. Освен тово си смени и водната помпа. Ако искаш ми пиши лично съобщение да ти дам координати от къде да си купиш

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: проблем с охлаждането на мотора
Колега първо може да е от много неща и второ какви са тези олигофрени , при които си ходил и имат ли си понятие от нещото наречено кола ?!?! Как ще ти кажат директно че е от главата ?!?!?! Ако е умешала масло с антифриз тогава може , но ако не търси проблема във водна помпа , виско съединител (на перката).
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: проблем с охлаждането на мотора
здр.колега имам един познат неговата 530ка по същият начин загрява и проблема му е като казва колегата високо саединителя на перката и неговата минава с доста средата иначе колка си върви без проблем дано да съм ти бил от полза успех
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: проблем с охлаждането на мотора
Виждате ли какви майстори има само ?
Било глава
И въпросния майстор не си направи труда да провери пръчката на маслото, за да види дали меша масло и вода ? Така, ако се кривеше или пукаше глава на БМВ от нищото, никои нямаше да кара тези коли
И вече по темата: Проблема сиг. е както казаха колегите, от виското. А въпросният "майстор" огледа ли хубаво всички маркучи ?



И вече по темата: Проблема сиг. е както казаха колегите, от виското. А въпросният "майстор" огледа ли хубаво всички маркучи ?
Re: проблем с охлаждането на мотора
Аз не разбрах в крайна сметка отстранен ли е теча ? Вече излиза ли пара от някъде ?
А виското го провери по следния начин:
при добре загряла кола, ако виското работи, би трябвало да не можеш да спреш въртенето му, така че вземи един вестник и с него се опитай да спреш перката на виското. Ако успееш да я спреш - виското ти е заминало, ако не успееш - виското си е окей.
Също така обезвъздуши си хубаво системата.
1. Докато е студена - провери нивото на антифриза и долей, така че нивото да стигне над линията COLD.
2. При загряла кола отваряш пробката за обезвъздушаване, натискаш газта и държиш 2500 оборота, и чакаш да излезе въздуха (т.е. да започне да излиза течност), след което си затваряш пробката.
А виското го провери по следния начин:
при добре загряла кола, ако виското работи, би трябвало да не можеш да спреш въртенето му, така че вземи един вестник и с него се опитай да спреш перката на виското. Ако успееш да я спреш - виското ти е заминало, ако не успееш - виското си е окей.
Също така обезвъздуши си хубаво системата.
1. Докато е студена - провери нивото на антифриза и долей, така че нивото да стигне над линията COLD.
2. При загряла кола отваряш пробката за обезвъздушаване, натискаш газта и държиш 2500 оборота, и чакаш да излезе въздуха (т.е. да започне да излиза течност), след което си затваряш пробката.
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: проблем с охлаждането на мотора
В този ред на мисли - аз смених водна помпа и виско перка. Всичко си работи и дори когато почне да стопля повече се включва и перката на климатика. Като цяло в града и извънграско проблеми няма и винаги е по средата стрелката. Проблема е, че след около 5-10 мин издевателсва и пилежи стрелката стремглаво почва да отива към червения сектор. За пример на място съм я държал около 5 минути на 5000 оборота и не мръдва. Изобщо отида ли до майстора там никакви проблеми няма. В момента който отида на полигон/паркинг веднага почва да загрява. Антифриз има достатъчно и е обезвъздушена системата. Идеи някакви?
Re: проблем с охлаждането на мотора
провери виското както ти каза колегата , смени си водната помпа също и чак тогава търси проблема в главата.
Re: проблем с охлаждането на мотора
Радиатор. Запушен вътре или зацапан (набит с боклуци) от вън - не си върши работата точно когато е необходим.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
Re: проблем с охлаждането на мотора
vanka7a написа:Виждате ли какви майстори има само ?Било глава
И въпросния майстор не си направи труда да провери пръчката на маслото, за да види дали меша масло и вода ? Така, ако се кривеше или пукаше глава на БМВ от нищото, никои нямаше да кара тези коли
![]()
И вече по темата: Проблема сиг. е както казаха колегите, от виското. А въпросният "майстор" огледа ли хубаво всички маркучи ?
Не е задължително да духа от гарнитурата и да меша масло и вода, както не е задължително и да дави цилиндър, поне не в началото на проблемите.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: проблем с охлаждането на мотора
И аз имах подобен проблем, с раликата до там че не ми е тръгвала да загрява, а постоянно ми се вклчваше преката на климатика. Когата я запаля сутрин и забелязвам, че мн бързо стига средата. Термостата е нов, водна помпа не съм сменял но нея си проверих мн лесно през капачката и съка на газта, имаше тема някъде бях писал как става.
И какво остана, в крайна сметка радиатори, и не какви да е за затлачени, а и щях да забравя, климата ми работи включва изключва, но в града е все едно съм си пуснал парното, като изляза извън града всичко е ОК идва си студеното.
Анрифриза и фреона си циркулират но просто няма обдухване. И ето вижте къде се криеше проблема. Сами си отговорете, защо колата на някой си греела, а и със сигурност ще има и още по зле случаи от моя.
Важното е да се хване на време.
Няма какво да обяснявам как се почистват тия мизерии, всеки би се досетил поне най малко за един начин, да не говорим че аз се сещам за поне 4-ри.

И какво остана, в крайна сметка радиатори, и не какви да е за затлачени, а и щях да забравя, климата ми работи включва изключва, но в града е все едно съм си пуснал парното, като изляза извън града всичко е ОК идва си студеното.
Анрифриза и фреона си циркулират но просто няма обдухване. И ето вижте къде се криеше проблема. Сами си отговорете, защо колата на някой си греела, а и със сигурност ще има и още по зле случаи от моя.


Няма какво да обяснявам как се почистват тия мизерии, всеки би се досетил поне най малко за един начин, да не говорим че аз се сещам за поне 4-ри.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с охлаждането на мотора
beco109 написа:....
Е то половината цитират четено от форума,който не е пипал да чисти незнае за какво става въпрос... инак гледай колко хора казват че си сменят филтъра на климатика на 6 м. ... а колко са се сетили да чистят радиатор?

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: проблем с охлаждането на мотора
nthnl написа:В този ред на мисли - аз смених водна помпа и виско перка. Всичко си работи и дори когато почне да стопля повече се включва и перката на климатика. Като цяло в града и извънграско проблеми няма и винаги е по средата стрелката. Проблема е, че след около 5-10 мин издевателсва и пилежи стрелката стремглаво почва да отива към червения сектор. За пример на място съм я държал около 5 минути на 5000 оборота и не мръдва. Изобщо отида ли до майстора там никакви проблеми няма. В момента който отида на полигон/паркинг веднага почва да загрява. Антифриз има достатъчно и е обезвъздушена системата. Идеи някакви?
Като я "пържиш" пускай парното да ти е мирна главата. А колкото до колегата cerebralen - освен горните препоръки-виско, водна помпа, радиатор, провери пак термостата,че "майстори" всякви а е много вероятна причина. Също е мноо важно при дали грее колата само на място и градско, или и на дълго. Ако на извънградско температурата пада значи-най вероятно е от виското. И от капачката на казанчето пак може да први проблем.А най-добре прочети тук:http://www.beemasport.com/
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- cerebralen
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22.07.2010
- Пол: Мъж
Re: проблем с охлаждането на мотора
колеги благодаря много за оказаната помощ и съветите които ми дадохте , те със сигурност ще ми бъдат от полза.
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: проблем с охлаждането на мотора

Охладителната система не е шега работа.За полувин час може да направиш негоден за по - нататъчна употреба мотор.

По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани