E34 525turbo> E34 528turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от svilgg » 22 Юли 2010, 15:13

казанчетата от пасат или голф са малки и тумбести , доста удобни за внедряване гледам често ги ползват при нискобюджетни , намира се евтино и е ефективно
просто идея :idea:
Изображение
Изображение
АЗ ЖИВЕЯ ТУК :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 22 Юли 2010, 16:15

svilgg написа:казанчетата от пасат или голф са малки и тумбести , доста удобни за внедряване гледам често ги ползват при нискобюджетни , намира се евтино и е ефективно
просто идея :idea:
Стори ми се съвсем малко това голфовото и затова не сложих такова. Мисля че това от М20-ката което пригодих ще свърши работа.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 22 Юли 2010, 16:24

Ето и новият радиятор до старият. Разликата е доста голяма и дано да няма проблеми.

http://www.picbg.net/img.php?file=2e15aeac89ca3f21.JPG

Кофтито идва само с дифузьора. Нито оригиналният пасва нито тдс-овият. Утре май ще се наложи от двата да правя един. Ще падне заигравка с поялника ми се струва :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 22 Юли 2010, 21:34

Мани пласмасориите, заиграй се малко с телоподаващото :mhihi:
http://www.zionsvilleautosport.com/store/screen/prod/store_code/6134/product_code/E36CCKI.htm
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 22 Юли 2010, 23:55

bum_bum написа:Мани пласмасориите, заиграй се малко с телоподаващото :mhihi:
Еее това вече е заигравка наистина :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 23 Юли 2010, 17:45

Ето го и днес крайният резултат.

http://picbg.net/img.php?file=97fd3f9767b8e124.JPG

Цял следобяд си играя с тоя дифузьор. Голямо лепене падна с поялника и от два успях да докарам един. В крайна сметка стана перфектен и дори не си личи че съм го правил аз :mhihi: :mhihi: Подмених и всички съединения с нови за всеки случай.
След като запалих колата и след като обезвъздуших системата обаче ми направи впечатление че сега мъркучите са доста по меки от преди :shock: :shock: Някой има ли идея на кво се дължи това :kuku:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 23 Юли 2010, 18:13

slavianko написа:Ето го и днес крайният резултат.

http://picbg.net/img.php?file=97fd3f9767b8e124.JPG

Цял следобяд си играя с тоя дифузьор. Голямо лепене падна с поялника и от два успях да докарам един. В крайна сметка стана перфектен и дори не си личи че съм го правил аз :mhihi: :mhihi: Подмених и всички съединения с нови за всеки случай.
След като запалих колата и след като обезвъздуших системата обаче ми направи впечатление че сега мъркучите са доста по меки от преди :shock: :shock: Някой има ли идея на кво се дължи това :kuku:

като я покараш известно време и я понатовариш ще се повтвърдят,нормално е да са твърди като я юркаш,като я охладиш достатъчно омекват.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 23 Юли 2010, 18:26

kirililiev написа:
slavianko написа:като я покараш известно време и я понатовариш ще се повтвърдят,нормално е да са твърди като я юркаш,като я охладиш достатъчно омекват.
Ама аз доста я оставих да поработи на място докато я обезвъздуша и после поюрках из града 10-сетина километра в жегите и пак бяха така меки :kuku: :kuku:
Мен ме притеснява да не би тая М20-ковата капачка да отваря на по малко налягане. На нея пише 1.2 бара. Гледах на моята оригиналната ама не намерих обозначение на какво налягане работи. Някой има ли идея на М50-то клапана на капачката на какво налягане отваря ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от kirililiev » 23 Юли 2010, 19:33

slavianko написа:
kirililiev написа:
slavianko написа:като я покараш известно време и я понатовариш ще се повтвърдят,нормално е да са твърди като я юркаш,като я охладиш достатъчно омекват.
Ама аз доста я оставих да поработи на място докато я обезвъздуша и после поюрках из града 10-сетина километра в жегите и пак бяха така меки :kuku: :kuku:
Мен ме притеснява да не би тая М20-ковата капачка да отваря на по малко налягане. На нея пише 1.2 бара. Гледах на моята оригиналната ама не намерих обозначение на какво налягане работи. Някой има ли идея на М50-то клапана на капачката на какво налягане отваря ?

перфектен си,щом не грее няма как да вдига налягане,като я качиш на пистата ще е различно ;) но това не трябва да те притеснява,нормално си е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 23 Юли 2010, 22:08

Сега открих инфо че на М50-то клапана за налягането на капачката отваря на 2 бара а това на М20 на 1.2 бара :roll: :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 26 Юли 2010, 13:21

Днес се уредих на един точен кантар в безмитна зона Русе и се оказа че колата е 1350кг. Преден мост 720кг и заден 630кг. Не съм много удоволетворен от общото тегло но пък съотношението май не е зле.
Трябва да махна и люка от който ще спестя поне 15кг от по предната част и задните прозорци още не съм сменил. В по късен етап ще сменя и задните врати с някви пластмасови. Абе имам още за махане и има и една камара дреболии още за отстраняване и на финала с много зор може и да успея да я докарам до 1250кг с ролкейджа и без да съм нарушавал целоста на носещи части по купето
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от bum_bum » 26 Юли 2010, 13:40

Съотношението е идеално, освен ако за по-мощна дрифтачка не се иска тежка задница :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от Sharo » 26 Юли 2010, 13:55

bum_bum написа:Съотношението е идеално, освен ако за по-мощна дрифтачка не се иска тежка задница :dunno:

да дрифтачка се иска тежеста да е межуд двата моста.. ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от slavianko » 26 Юли 2010, 14:26

Sharo написа:
bum_bum написа:Съотношението е идеално, освен ако за по-мощна дрифтачка не се иска тежка задница :dunno:

да дрифтачка се иска тежеста да е межуд двата моста.. ;)
Имайки в предив че махах предимно отзад и до днес имах чувството че разликата ще е огромна а се оказа че е що годе добре. Хубавото е че отзад вече нямам почти нищо за махане а отпред има още една камара дреболии от които по килограм два ще се събере все нещо. Да не говоря че и люка е малко или много е в по предната част а още не съм го махнал.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: E34 525turbo> E34 528turbo

Мнение от nikoror » 26 Юли 2010, 20:46

имай предвид, че ако колата си я мерил първо преден мост и после заден мост теглото ще е по-малко от истинското заради наклона на колата

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook