Как да изолираме картерната вентилация ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Не съм много сигурен, но си мисля, че ако само се откачи клапан и остане на място, демек да се махне маркуча, ще започне да свири. Не си режете маркучите, защото тоя тъп маркуч е обединен с един от водните и струва 100 пари из даруто и го само оем. Така, че само го откачете и сложете друго парче на негово място на капака на тиквата, другото което е, реално ен е редно спрямо екологията това нещо да се прави, така, че най-добре е таа система да се направи с кечтанк и неговия вентилаионен отвор да се вкара пак към колектора, тогава ще се намалят парите, това е разбира се чисто теоретично, само дето не го спазваме, включително и аз и малко ма а срам деа. 

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
На мен примерно като ми беше развален клапана(манцацката) на един м60, двигателя правеше вакум и като дръпна щеката или капачката на маслото се чуваше свистене една секунда докато изпусне налягането и после спираше. Като смених клапана изчезна проблема, даже двигателя работеше по-добре и спря пушенето. Иначе клапана на картерните газове като е развален се цапа много двигателя, и става целия в един твърд тлак. А човека дето пусна темата не каза, какво ще се подобри ката прекъсне връзката между картера и главата. Да обясни, интересно ми е и искам да знам, но ако е сигурен в това дето пише

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Да го е*а огледах целия мотор и не намерих никъде клапан като тея по снимките в нета, пък и единствения маркуч, излизащ от капака на главата е тоя на снимката, дето влиза в под дросела.
като го откачих и запуших (ръгнах отверката в маркуча) и оставих щуцера на главата без нищо нямаше промяна в държанието на мотора, само като го запалих 2 пъти паднаха оборотите до 600 и се нормализира. от капака подухваше леко. инак маркуча вътре е целия в гняс
баси само аз ли не моа разбера де е тоя pcv или ccv клапан (ccv - crank case vent)
кристофър не искам в гориво-въздушната смес примеси с маслени изпарения
като го откачих и запуших (ръгнах отверката в маркуча) и оставих щуцера на главата без нищо нямаше промяна в държанието на мотора, само като го запалих 2 пъти паднаха оборотите до 600 и се нормализира. от капака подухваше леко. инак маркуча вътре е целия в гняс

баси само аз ли не моа разбера де е тоя pcv или ccv клапан (ccv - crank case vent)

кристофър не искам в гориво-въздушната смес примеси с маслени изпарения

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Един приятел прави някви подоби операции на неговата Алфа, че даже в някав сервиз се били събрали всички монтьори и той е започнал да им обяснява за какво била цялата работа
Ще го питам кое какво е правил, но не смятам, че има нужда от цялата тази работа, при положение, че имаме клапън за картерните газове
И все пак ще го попитам точно да ми каже какво е правил и дали ще стане и при нас. И все пак смятам, че М44 е измислен много по-добре от на Алфа 146 



- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
аз съм с м42 само да отбележа
знам че на е30 от капака на главата директно при дросела, ама при м42 на е36 уж имало некъв клапан, който не мога да открия. Моля за съдействие 


Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
твойто м42 е от първите и май те нямаха таа гад, а по-късните м42, вече вм43, м44, м52 си го имат. М50 също няма, там таа гад влиза директно в маншона преди дросела.
ПП Кристофър, таа целата гадория откровенно ти казвам, че при м42 неам идея що е, но при М52 и така направена, че маслените пари да влизат в колектора и оттам отново да се обработят в гориво-въздушната смес, а по-тежките или така да го кажем течни изпарения да слизат обратно в картера. Цялата таа дандания е за намаляване на вредните емиси на един двг, това е правилно, но само със смяна на нов клапан не стаа, при порожение, че нема е36 на под 300+хил.км всъщност за една съм сигурен, че е на по-малко ама и тя вече стигна 200. Няма идея дали от завода производител са правили проучване, изследване и побликувани резултати на едно М42/43/50/52 при 300-400+хил.км да се види за какво иде реч, ако е правено би ми станало интересно да видя резултатие. при мен директно е махнато всичко, от капака на тиквата само стъри пластмасовия щуцер, даже и филтърче нямам, имам съвсем леко омасляване около щуцера, няма пръски, няма нищо, може би само ако я нагазя да изкарва малко пари, говоря за видими пари с просто око, а е за замерени емисии с Хапаратура.
ПП Кристофър, таа целата гадория откровенно ти казвам, че при м42 неам идея що е, но при М52 и така направена, че маслените пари да влизат в колектора и оттам отново да се обработят в гориво-въздушната смес, а по-тежките или така да го кажем течни изпарения да слизат обратно в картера. Цялата таа дандания е за намаляване на вредните емиси на един двг, това е правилно, но само със смяна на нов клапан не стаа, при порожение, че нема е36 на под 300+хил.км всъщност за една съм сигурен, че е на по-малко ама и тя вече стигна 200. Няма идея дали от завода производител са правили проучване, изследване и побликувани резултати на едно М42/43/50/52 при 300-400+хил.км да се види за какво иде реч, ако е правено би ми станало интересно да видя резултатие. при мен директно е махнато всичко, от капака на тиквата само стъри пластмасовия щуцер, даже и филтърче нямам, имам съвсем леко омасляване около щуцера, няма пръски, няма нищо, може би само ако я нагазя да изкарва малко пари, говоря за видими пари с просто око, а е за замерени емисии с Хапаратура.
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
но защо не искаш пари от картера в сместа? Тая мръсотия в маркуча, в следствие на какво се е натрупала?
ръб написа:Да го е*а огледах целия мотор и не намерих никъде клапан като тея по снимките в нета, пък и единствения маркуч, излизащ от капака на главата е тоя на снимката, дето влиза в под дросела.
като го откачих и запуших (ръгнах отверката в маркуча) и оставих щуцера на главата без нищо нямаше промяна в държанието на мотора, само като го запалих 2 пъти паднаха оборотите до 600 и се нормализира. от капака подухваше леко. инак маркуча вътре е целия в гняс
баси само аз ли не моа разбера де е тоя pcv или ccv клапан (ccv - crank case vent)
кристофър не искам в гориво-въздушната смес примеси с маслени изпарения

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Освен клапана какво друго трябва да се смени?
sonny написа:твойто м42 е от първите и май те нямаха таа гад, а по-късните м42, вече вм43, м44, м52 си го имат. М50 също няма, там таа гад влиза директно в маншона преди дросела.
ПП Кристофър, таа целата гадория откровенно ти казвам, че при м42 неам идея що е, но при М52 и така направена, че маслените пари да влизат в колектора и оттам отново да се обработят в гориво-въздушната смес, а по-тежките или така да го кажем течни изпарения да слизат обратно в картера. Цялата таа дандания е за намаляване на вредните емиси на един двг, това е правилно, но само със смяна на нов клапан не стаа, при порожение, че нема е36 на под 300+хил.км всъщност за една съм сигурен, че е на по-малко ама и тя вече стигна 200. Няма идея дали от завода производител са правили проучване, изследване и побликувани резултати на едно М42/43/50/52 при 300-400+хил.км да се види за какво иде реч, ако е правено би ми станало интересно да видя резултатие. при мен директно е махнато всичко, от капака на тиквата само стъри пластмасовия щуцер, даже и филтърче нямам, имам съвсем леко омасляване около щуцера, няма пръски, няма нищо, може би само ако я нагазя да изкарва малко пари, говоря за видими пари с просто око, а е за замерени емисии с Хапаратура.

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
м50 също май няма такъв клапан за картерните газове?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
тая мръсотия е изпарения от маслото - омаслява ти целия смук. колектор и примесено с боклуци във въздуха и стават е*ати лайната
теорията е, че трябва да върви повече колата като се премахнат тея изпарения в колектора 
sonny аз имам един маркуч, дето влиза в гофрето преди дросела, ама не мога да го видя от къде идва


sonny аз имам един маркуч, дето влиза в гофрето преди дросела, ама не мога да го видя от къде идва

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
Колеги, изрових тази тема от Алфа форума, тъй като там са обяснили доста хора как става..
Надявам се да бъда полезен, както и модераторите да не се сърдят, че използвам чужди форуми.
Въпросният ми приятел от тази тема си е направил всичко и при него има положителен ефект
http://www.alfaromeo-bg.com/forum/showt ... hp?t=39820
Надявам се да бъда полезен, както и модераторите да не се сърдят, че използвам чужди форуми.

Въпросният ми приятел от тази тема си е направил всичко и при него има положителен ефект

http://www.alfaromeo-bg.com/forum/showt ... hp?t=39820
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
еми тогава ще ги махаме тия гадни жаби (така им викат в Дарукар)

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- motg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 9.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320 '97
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
със сигурност колата ще ти харчи повече,а за вървенето-не съм убеден 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Как да изолираме картерната вентилация ?
я се обоснови за харча, щото не съм убеден
only rear wheel drive
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани