Как да изолираме картерната вентилация ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от beco109 » 23 Юли 2010, 12:48

Ако откриеш решение, прикачи и някоя снимчица. :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от sonny » 23 Юли 2010, 13:15

Не съм много сигурен, но си мисля, че ако само се откачи клапан и остане на място, демек да се махне маркуча, ще започне да свири. Не си режете маркучите, защото тоя тъп маркуч е обединен с един от водните и струва 100 пари из даруто и го само оем. Така, че само го откачете и сложете друго парче на негово място на капака на тиквата, другото което е, реално ен е редно спрямо екологията това нещо да се прави, така, че най-добре е таа система да се направи с кечтанк и неговия вентилаионен отвор да се вкара пак към колектора, тогава ще се намалят парите, това е разбира се чисто теоретично, само дето не го спазваме, включително и аз и малко ма а срам деа. :confused:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от Kristopher » 23 Юли 2010, 13:59

На мен примерно като ми беше развален клапана(манцацката) на един м60, двигателя правеше вакум и като дръпна щеката или капачката на маслото се чуваше свистене една секунда докато изпусне налягането и после спираше. Като смених клапана изчезна проблема, даже двигателя работеше по-добре и спря пушенето. Иначе клапана на картерните газове като е развален се цапа много двигателя, и става целия в един твърд тлак. А човека дето пусна темата не каза, какво ще се подобри ката прекъсне връзката между картера и главата. Да обясни, интересно ми е и искам да знам, но ако е сигурен в това дето пише
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ръб » 23 Юли 2010, 14:37

Да го е*а огледах целия мотор и не намерих никъде клапан като тея по снимките в нета, пък и единствения маркуч, излизащ от капака на главата е тоя на снимката, дето влиза в под дросела.

като го откачих и запуших (ръгнах отверката в маркуча) и оставих щуцера на главата без нищо нямаше промяна в държанието на мотора, само като го запалих 2 пъти паднаха оборотите до 600 и се нормализира. от капака подухваше леко. инак маркуча вътре е целия в гняс :roll:

баси само аз ли не моа разбера де е тоя pcv или ccv клапан (ccv - crank case vent) :oops:

кристофър не искам в гориво-въздушната смес примеси с маслени изпарения :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от vanka7a » 23 Юли 2010, 15:05

Един приятел прави някви подоби операции на неговата Алфа, че даже в някав сервиз се били събрали всички монтьори и той е започнал да им обяснява за какво била цялата работа :mhihi: Ще го питам кое какво е правил, но не смятам, че има нужда от цялата тази работа, при положение, че имаме клапън за картерните газове :dunno: И все пак ще го попитам точно да ми каже какво е правил и дали ще стане и при нас. И все пак смятам, че М44 е измислен много по-добре от на Алфа 146 :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ръб » 23 Юли 2010, 15:12

аз съм с м42 само да отбележа :oops: знам че на е30 от капака на главата директно при дросела, ама при м42 на е36 уж имало некъв клапан, който не мога да открия. Моля за съдействие :oops:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от sonny » 23 Юли 2010, 15:31

твойто м42 е от първите и май те нямаха таа гад, а по-късните м42, вече вм43, м44, м52 си го имат. М50 също няма, там таа гад влиза директно в маншона преди дросела.

ПП Кристофър, таа целата гадория откровенно ти казвам, че при м42 неам идея що е, но при М52 и така направена, че маслените пари да влизат в колектора и оттам отново да се обработят в гориво-въздушната смес, а по-тежките или така да го кажем течни изпарения да слизат обратно в картера. Цялата таа дандания е за намаляване на вредните емиси на един двг, това е правилно, но само със смяна на нов клапан не стаа, при порожение, че нема е36 на под 300+хил.км всъщност за една съм сигурен, че е на по-малко ама и тя вече стигна 200. Няма идея дали от завода производител са правили проучване, изследване и побликувани резултати на едно М42/43/50/52 при 300-400+хил.км да се види за какво иде реч, ако е правено би ми станало интересно да видя резултатие. при мен директно е махнато всичко, от капака на тиквата само стъри пластмасовия щуцер, даже и филтърче нямам, имам съвсем леко омасляване около щуцера, няма пръски, няма нищо, може би само ако я нагазя да изкарва малко пари, говоря за видими пари с просто око, а е за замерени емисии с Хапаратура.


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от Kristopher » 23 Юли 2010, 15:39

но защо не искаш пари от картера в сместа? Тая мръсотия в маркуча, в следствие на какво се е натрупала?

ръб написа:Да го е*а огледах целия мотор и не намерих никъде клапан като тея по снимките в нета, пък и единствения маркуч, излизащ от капака на главата е тоя на снимката, дето влиза в под дросела.

като го откачих и запуших (ръгнах отверката в маркуча) и оставих щуцера на главата без нищо нямаше промяна в държанието на мотора, само като го запалих 2 пъти паднаха оборотите до 600 и се нормализира. от капака подухваше леко. инак маркуча вътре е целия в гняс :roll:

баси само аз ли не моа разбера де е тоя pcv или ccv клапан (ccv - crank case vent) :oops:

кристофър не искам в гориво-въздушната смес примеси с маслени изпарения :)
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от Kristopher » 23 Юли 2010, 15:40

Освен клапана какво друго трябва да се смени?
sonny написа:твойто м42 е от първите и май те нямаха таа гад, а по-късните м42, вече вм43, м44, м52 си го имат. М50 също няма, там таа гад влиза директно в маншона преди дросела.

ПП Кристофър, таа целата гадория откровенно ти казвам, че при м42 неам идея що е, но при М52 и така направена, че маслените пари да влизат в колектора и оттам отново да се обработят в гориво-въздушната смес, а по-тежките или така да го кажем течни изпарения да слизат обратно в картера. Цялата таа дандания е за намаляване на вредните емиси на един двг, това е правилно, но само със смяна на нов клапан не стаа, при порожение, че нема е36 на под 300+хил.км всъщност за една съм сигурен, че е на по-малко ама и тя вече стигна 200. Няма идея дали от завода производител са правили проучване, изследване и побликувани резултати на едно М42/43/50/52 при 300-400+хил.км да се види за какво иде реч, ако е правено би ми станало интересно да видя резултатие. при мен директно е махнато всичко, от капака на тиквата само стъри пластмасовия щуцер, даже и филтърче нямам, имам съвсем леко омасляване около щуцера, няма пръски, няма нищо, може би само ако я нагазя да изкарва малко пари, говоря за видими пари с просто око, а е за замерени емисии с Хапаратура.
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от Kristopher » 23 Юли 2010, 15:41

м50 също май няма такъв клапан за картерните газове?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от ръб » 23 Юли 2010, 15:49

тая мръсотия е изпарения от маслото - омаслява ти целия смук. колектор и примесено с боклуци във въздуха и стават е*ати лайната :confused: теорията е, че трябва да върви повече колата като се премахнат тея изпарения в колектора :)

sonny аз имам един маркуч, дето влиза в гофрето преди дросела, ама не мога да го видя от къде идва :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от vanka7a » 23 Юли 2010, 15:57

Колеги, изрових тази тема от Алфа форума, тъй като там са обяснили доста хора как става..
Надявам се да бъда полезен, както и модераторите да не се сърдят, че използвам чужди форуми. :oops:
Въпросният ми приятел от тази тема си е направил всичко и при него има положителен ефект :bowdown:
http://www.alfaromeo-bg.com/forum/showt ... hp?t=39820


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от Kristopher » 23 Юли 2010, 16:17

еми тогава ще ги махаме тия гадни жаби (така им викат в Дарукар)
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320 '97

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от motg » 23 Юли 2010, 19:15

със сигурност колата ще ти харчи повече,а за вървенето-не съм убеден :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Как да изолираме картерната вентилация ?

Мнение от michev » 23 Юли 2010, 19:52

я се обоснови за харча, щото не съм убеден
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook