Пак дюзи!
Модератор: bum_bum
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Налягане 0,9-1бар примерно!
Другото е ясно,и Киро(бавареца) и аз след като попрочетох и разгледах стигам до тоя извод - там някъде дюзи ще са ми ОК,остава само да се наканя за СМТ-то!
То това става за 1ден горе-долу.От там нататък мога да почна вече и малко по-красив да го правя мотора
Другото е ясно,и Киро(бавареца) и аз след като попрочетох и разгледах стигам до тоя извод - там някъде дюзи ще са ми ОК,остава само да се наканя за СМТ-то!
То това става за 1ден горе-долу.От там нататък мога да почна вече и малко по-красив да го правя мотора

vassil.velichkov написа:Явор е с 5 x 550cc - колата харчи адски малко и има перфектен празен ход. ТТ-то е с 4 x 1000cc и има някои грижи с празния ход, но това не е само заради инжекторите - степен 9.2:1, много агресивни валове и (досега) електроника, която няма никаква резолюция под 4500 оборота заради шибания 5 баров МАП сензор и малките карти. Сега с Мотек-а ще има по-стабилни обороти, но тук говорим за хилядарки. До към 550 / 600cc, особено ако са от новия дизайн инжектори нямаш грижи с празния ход...
Дали 330cc ще ти стигнат е въпрос на сметки. Има си калкулатори за тази цел, не е лошо да сметнеш какво ще ти трябва предвид кубатура, налягане, обороти и др. неща, които гониш...
аз съм с 4 х 510 и проблеми с празния ход също нямам

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
И за да не пускам нова тема,
викам да си взема и това,а?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FUEL-PRESSURE-REGULATOR-BMW-E36-320-325-328-92-99_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33674QQitemZ8012356679QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
викам да си взема и това,а?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FUEL-PRESSURE-REGULATOR-BMW-E36-320-325-328-92-99_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33674QQitemZ8012356679QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
bawareca написа:Без тоа регулатор напрао не моиш мина![]()
![]()
Дее*а че си все лаконичен батко,
нали знаеш-циганска душа-що да немам още нещо лъскавко

- Новини
-
Момчета, помежду другото да ви помоля да не вкарвате тия безумно дълги цитат в цитат в цитат в цитат - достатъчно е да напишете просто името на човека към когото се обръщате или пък ако коментирате думите му....
Просто е дразнещо да превърташ цитати докато стигнеш до самото мнение на някого
!!Asen_X написа:...
Просто е дразнещо да превърташ цитати докато стигнеш до самото мнение на някого

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Cobra написа:...
За регулатора - ами трябва ти, защото като направиш турбо конверсия се налага налягането на горивото да се увеличава пропорционално (всъщност линейно 1:1) в зависимост от налягането във всмукателния колектор. Регулаторът, който си показал е точно такъв - има reference inlet vacuum/boost и ако напънеш 2 бара в intake-а при настроено базово налягане на горивото 3 бара ще получиш 5 бара на изхода на регулатора. Ако нямаш boost ще си караш с 3 бара базово налягане. Освен това читавите регулатори на налягането държат едно и също налягане на горивото, независимо то температурата на горивото, от това колко са се напекли самите те и в крайна сметка ти осигуряват "комфорт", че няма да ти обеднее сместа в най-неподходящия момент.

Само много се чудя за 39 долара какво ли ще дойде, ама...Гледам на същата страница има "чудни" интеркулери по 180, та на Китай ми мирише работата, ама всеки си знае...

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Колега Cobra,бъди пич
Инвестирай в истинските неща.Купи си харабийски дюзи,регулатор,турбина и кулер.Лудият се кълне в СМТ-то,дано наистина да дава сила,а не само лека корекция.Когато му е готова колата ще го накарам да я покара както аз му кажа да видим ко прави това СМТ и дали нема да почне да дава заето.Щото силата не е само в горивото и налягането. 


DA WOLF написа:за стм6 хората по форумите се казват "very powerful piggy back "![]()
![]()
![]()
за мен единствения му недостатък е че не може с УБ.....![]()
![]()
да но обикновенно WB контролерите имат NB изход, та СМТ6-а се връзва към този изход и работата става....това е пробвано

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
landikar написа:Колега Cobra,бъди пичИнвестирай в истинските неща.Купи си харабийски дюзи,регулатор,турбина и кулер.Лудият се кълне в СМТ-то,дано наистина да дава сила,а не само лека корекция.Когато му е готова колата ще го накарам да я покара както аз му кажа да видим ко прави това СМТ и дали нема да почне да дава заето.Щото силата не е само в горивото и налягането.
Брат днес ми беше достатъчно зарибяването

А, да за СМТ-то трябва да видим лудия тая вечер дали ще е готов!

Joreto написа:DA WOLF написа:за стм6 хората по форумите се казват "very powerful piggy back "![]()
![]()
![]()
за мен единствения му недостатък е че не може с УБ.....![]()
![]()
да но обикновенно WB контролерите имат NB изход, та СМТ6-а се връзва към този изход и работата става....това е пробвано
ама трябва УБ контролер


а СМТ7 е И УБ контролер освен всичко останало...
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани