Сори, ама пак жълта лампа

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d
Мечтае да кара: G32
Детайли за колата: 320d GT B47

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от mistyrain » 21 Юли 2010, 17:04

Абе така е, имаме ги ама не е хубаво това да свети. Се ми се струва че може и да идва от примерно некачествено масло загубило визкозитета си.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от Wolfen » 21 Юли 2010, 22:27

Ако е от маслото... ще свети постоянно... но като е прецакан датчика, светва за няколко секунди след запалване и после изгасва.

И пак да напомня ... НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ДАТЧИК FLENNOR ! Просто не работи! ;) Само Хелла!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d
Мечтае да кара: G32
Детайли за колата: 320d GT B47

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от mistyrain » 22 Юли 2010, 10:25

Това сигурно ли е колега? Питам просто щото съм се притеснил и се чудех дали да зема да сменя маслото да не би да е некво прецакано, въпреки че е Мобил ама де да знам. Но ако индикацията която е светване и гасене след 10сек означава прецакан датчик мога да карам още малко докато стигна за смяна на масло. Поправете ме ако не е така.

Мерси много колеги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от Wolfen » 22 Юли 2010, 13:34

Точно така. Карай си .. но знай, че ще е хубаво да проверяваш от време на време нивото на маслото, защото датчика ти не работи. Ако ти се дават 200лв за датчик, най-добре го смени. Чувал съм, че понякога прецаканите датчици правят късо и изгаряли инсталации .. но това по-скоро ставало на Е39, а не на Е46.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от Drum » 22 Юли 2010, 13:37

mistyrain написа:Това сигурно ли е колега? Питам просто щото съм се притеснил и се чудех дали да зема да сменя маслото да не би да е некво прецакано, въпреки че е Мобил ама де да знам. Но ако индикацията която е светване и гасене след 10сек означава прецакан датчик мога да карам още малко докато стигна за смяна на масло. Поправете ме ако не е така.

Мерси много колеги.


Ако искаш да си 100% сигурен за себе си иди да ти направят диагностика, като те закачат компютъра отчита дали датчика е дал фира.

И аз съм така, паля след 10тина секунди светва жълто за около 10тина и огасва. Масло не ми бута хич. Проблема ми е диагностициран - датчик, ама не ме дразни и не съм опрял до него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d
Мечтае да кара: G32
Детайли за колата: 320d GT B47

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от mistyrain » 22 Юли 2010, 15:23

Мерси много колеги,

Просто нямам въаможност сега да го оправя, че съединител трябва да сменям и тампон на дифа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от StuNNeR » 22 Юли 2010, 23:58

Друга опция е да се почисти датчика, което свързано с източване на масло и т.н., за съжаление в момента нямам време за това.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от Wolfen » 23 Юли 2010, 9:38

няма какво да му се чисти на датчика ... той е една черна пластмасова пишка 3-4см, която е капсулована с една малка дупчица в горния край. Това е ... като го свалих моя .. изглеждаше като нов... но не бачкаше ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: obl Pleven
Пол: Мъж
Кара: E-46
Мечтае да кара: M3 E-46

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от 6anata » 23 Юли 2010, 23:56

хора и на мен тази жълта ми пресветка от време на време а масло си е на максимум CEPSA 10W40 мие маслото :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.05.2010
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е46 330D
Мечтае да кара: E46 M3 GT-R
Детайли за колата: Много варви и малко гори :)

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от BoRkY » 27 Юли 2010, 14:24

При мен е същата работа!!!Как бях се притеснил като бях на път :) виждах как двигателя си заминава!!!Добрече е тази тема че се успокоих :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от ivpetgo » 27 Окт 2010, 11:14

Абе колеги да ви кажа и аз съм така с тази лампа. Като запаля изгасва след 4-6 сек. пак светва за около 7-10сек. и пак изгасва. И си карам така вече почти година. Мисля че не е за притеснение, освен ако не ти свети постоянно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от Gqbriel » 28 Окт 2010, 14:08

Здрасти,
Аз го имам същия проблем.Отначалото всичко си беше наред докато не смених маслото и с пустия си акъл а и незнание взех масло което не е "оригинално".След това почна да ми прави проблем.
Мислех си ,че нивото е ниско а течове знам,че няма преглеждах го едно друго ..мне нивото си е стабилно.Светва 6-7 секудни и гаси след това.Наскоро ми се случи да отварят главата и т.н няма нужда подробности и след ремонта маслото си е като по каталог и пак свети.Диагностика проверка грешки,чистене и няма махане.
Предполагам е от самия датчик ,който сигурно сдава багажа,но и аз както каза някой темп датчик и пръчката.Ремонта знам ,че е направен както трябва, защото пътувам много и ако имаше теч на тези разстояния и скорост със сигурност трябва да доливам но го проверявам всеки път преди да тръгна.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 5.05.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 318i m43
Мечтае да кара: X6 --- ----

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от StelllsKi » 11 Ное 2010, 21:06

Колеги никой не даде мнение защо при положение че маслото си е над средата на щеката се случва жълтата лампа да светне след гасене на мотора за около 10 секунди при изминаване на повече километри наведнъж да кажем над 200 км вече ми се случва за втори път а този проблем имам чувството че ми се появи след като ми сменяха гарнитурата на масленото тяло възможно ли е или просто на датчика му е дошло времето вече първия път като ми се случи след като си загася колата да ми светне жълтата лампа беше след каране в задръстване над половин час а втория при едно извънградско карам с масло mobil 10w40 да не би то да ми шашва датчика щото наскоро разбрах че 5 литровите туби били нещо фалшиви а аз сложих точно такава туба
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от Dimitroff » 12 Ное 2010, 9:36

1. Не бързайте да сменяте датчици когато светнат и гаснат...ако светят постоянно - това е друго!
- изчакайте да дойде време за смяна на маслото, сменете го и ако пак свети от време на време датчика - смяна.

2. Никога, ама никога не си вземайте Фленор датчик - тествано в този форум и проверено многократно - пълен боклук са!
- ориентирайте се към Хелла датчик :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Re: Сори, ама пак жълта лампа

Мнение от frizzante » 12 Ное 2010, 11:29

Айде и аз в клуба на разваления датчик :mhihi: :mhihi: :mhihi: При мен свети при повторно запалване на двигателя за около 10 сек, понякога не свети, но в 80% от случаите си светва, имам намерение да го сменя напред във времето, че сега празници идват и не ми се дават 200 лв точно в момента за него, просто по-често едно око на щеката и това е. Карам с 5/30 БМВ масло и не мисля че това е проблема...Просто е взел-дал вече. А и смяната му трябва да съвпада със смяна на маслото което при мен е на 1000 км, така че ще си посвети определено време....Ето го и въпросният хубосник сниман с телефон, че нямаше друго под ръка:

IMG_0076.JPG
IMG_0078.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook