По-шумен двигател

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: По-шумен двигател

Мнение от Е.Димитров » 21 Юли 2010, 17:51

Joro17 написа:
Е.Димитров написа:
Joro17 написа:При мен положението е подобно. На първата смяна на масло при мен сипах 5/40 и си беше ОК. При втората смяна - 5/30 и все едно се качих в друга кола - не знам дали е по-шумна, но със сигурност смени работата моторът. (Не знам дали не е нещо от филтрите, защото преди смених само маслен, а сега и тоя за картерни газове и въздушен, горивен) :roll:

Искаш да кажеш че ти стана по-шумен ли?


Не знам, като че ли "почукване" има някакво....
Един "специалист" ми разправя, че са дюзи :dunno:

Точно подобен звук

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: По-шумен двигател

Мнение от gocho_ » 21 Юли 2010, 20:10

Е.Димитров написа:
gocho_ написа:За вашите "5в30" да , ама за нашите ТДС-и ,нали "5в40"

То Е46 нема ТДС


Колега, преди фейса мотора e (TDS) TurboDieselSport
Като TDI ,само че с по-модерна система на впръскване на горисната смес.
... поне аз така знам :!:
:duel:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Re: По-шумен двигател

Мнение от sider23 » 21 Юли 2010, 21:22

Joro17 написа:
Е.Димитров написа:
Joro17 написа:При мен положението е подобно. На първата смяна на масло при мен сипах 5/40 и си беше ОК. При втората смяна - 5/30 и все едно се качих в друга кола - не знам дали е по-шумна, но със сигурност смени работата моторът. (Не знам дали не е нещо от филтрите, защото преди смених само маслен, а сега и тоя за картерни газове и въздушен, горивен) :roll:

Искаш да кажеш че ти стана по-шумен ли?


Не знам, като че ли "почукване" има някакво....
Един "специалист" ми разправя, че са дюзи :dunno:



колега... принципно има такова нещо като почукване породено от дюзите...
ако го чуваш почукването когато подаваш газ, тогава дюзите ти най-вероятно впръскват повече от нормалното количество...
аз имах такова почукване придружено с много черен пушек при форсиране... оказаха се дюзите и след смяната им и почукването и пушека изчезнаха....

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: По-шумен двигател

Мнение от ///M_Martin » 22 Юли 2010, 1:31

Ако се приеме че са те(дюзите) няма ли възможност да им се зададе колко да впръскват(в смисъл софтуерно) :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: По-шумен двигател

Мнение от Е.Димитров » 22 Юли 2010, 10:14

Ами аз я изфорсирах моята-никакви пушеци,все едно бензинова кола,а пък тая сутрин ново 20,мисля че се чуват ролките...които смених само преди 2 седмици и то закупени от М-Кар оригинални :dunno: ,като загря,шума изчезна,мислим днеска да се метна до сервиза им и да ги питам от какво е тоя шум,и като ми кажат "ролки" да ги набузя,проблема е че като загрее изчезва...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Re: По-шумен двигател

Мнение от sider23 » 22 Юли 2010, 11:16

martin_g60 написа:Ако се приеме че са те(дюзите) няма ли възможност да им се зададе колко да впръскват(в смисъл софтуерно) :roll:


ами колега... мисля че не може софтуерно да се задава колко да впръсква...
или по-точно... то компа си е зададен на определени количества на впръсквне, но проблема е по-скоро механичен, в самата дюза... впръсквателя в нея е прецакан и просто пуска повече...
това ми го обясниха в един от добрите сервизи на Бош за дизели тук в София...
получава се от "качествената" ни нафта и дори не подлежи на регулиране.... направо нова дюза се купува

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: По-шумен двигател

Мнение от ///M_Martin » 22 Юли 2010, 12:34

При механичен проблем със сигурност не може на мен идеята ми беше един вид да се регулира количеството и силата по софтуерен път но явно не става.За мен най-доброто решение е ОМВ Премиум+добавла Кастрол ТДА,малко или много има ефект

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: По-шумен двигател

Мнение от Е.Димитров » 22 Юли 2010, 13:07

за дюзите-подлагат се шайби и така се увеличава силата на противодействие на иглата спрямо постъпващата нафта,от там и по финното разпръскване на горивото и по добрата емулсия на разпръскваната нафта-така и мотора работи по-добре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.12.2007

Re: По-шумен двигател

Мнение от ludmilcar » 22 Юли 2010, 13:31

Е.Димитров написа:за дюзите-подлагат се шайби и така се увеличава силата на противодействие на иглата спрямо постъпващата нафта,от там и по финното разпръскване на горивото и по добрата емулсия на разпръскваната нафта-така и мотора работи по-добре


Колега не забравяи обаче, че помпата / ГНП / е сметната да работи на точно определено противодействие на дюзите и по този си начин с тези преработки товариш помпата. Така спомагаш за нейното по бързо износване и съответно съсипване. Иначе предишната ми Е-46 136 к.с. беше на около 190 000 км и лятото беше шумна но с 10/40 масло на кастрол се успа :) и дори не го пипаше за 10 000 км пробег.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: По-шумен двигател

Мнение от Е.Димитров » 22 Юли 2010, 17:09

ludmilcar написа:
Е.Димитров написа:за дюзите-подлагат се шайби и така се увеличава силата на противодействие на иглата спрямо постъпващата нафта,от там и по финното разпръскване на горивото и по добрата емулсия на разпръскваната нафта-така и мотора работи по-добре


Колега не забравяи обаче, че помпата / ГНП / е сметната да работи на точно определено противодействие на дюзите и по този си начин с тези преработки товариш помпата. Така спомагаш за нейното по бързо износване и съответно съсипване. Иначе предишната ми Е-46 136 к.с. беше на около 190 000 км и лятото беше шумна но с 10/40 масло на кастрол се успа :) и дори не го пипаше за 10 000 км пробег.

Ами моето масло е на 3к километра,ше зема на 5к да го смена пък да видя какво ще е положението

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: По-шумен двигател

Мнение от scipo » 22 Юли 2010, 21:40

колега на мен колата ми е по-шумна от 15 хил км вече и когато ходих в сервиза ми казаха, че според тях някоя дюза пикае... а последно време тракането се увеличи, но като пусна климатика всичко се нормализира и си тракак както преди, това било от някакъв лагер... смяната е 15 лв и лагера е около 25.. тази седмица ще го сменя и ще кажа точно кои е и дали има някакво подобрение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 30.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е39 525д 2001
Мечтае да кара: F13 с М буквичка.

Re: По-шумен двигател

Мнение от DiMIcha84 » 22 Юли 2010, 21:45

Joro17 написа:
Е.Димитров написа:
Joro17 написа:При мен положението е подобно. На първата смяна на масло при мен сипах 5/40 и си беше ОК. При втората смяна - 5/30 и все едно се качих в друга кола - не знам дали е по-шумна, но със сигурност смени работата моторът. (Не знам дали не е нещо от филтрите, защото преди смених само маслен, а сега и тоя за картерни газове и въздушен, горивен) :roll:

Искаш да кажеш че ти стана по-шумен ли?


Не знам, като че ли "почукване" има някакво....
Един "специалист" ми разправя, че са дюзи :dunno:

И при мен започна да се получава едно почукване което е постоянно и не се променя с форсиране или нещо друго, но моята е бензинова и се чудя какъв ли може да е проблемът. :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: По-шумен двигател

Мнение от dimodi » 22 Юли 2010, 23:32

И при мен двигателят е по-шумен напоследък. Колата е 320д 150 к.с. и я карам само с 5W30, не го пипа изобщо. Чудя се дали да не пробвам с 5W40 при следващата смяна. Някой сипвал ли е такова на фейслифтов дизел? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 618
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: докато има!
Мечтае да кара: Steptronic
Детайли за колата: 320i (e36,95'',163PS,5 gang)',320d (e46,03'',183PS,6 gang)

Re: По-шумен двигател

Мнение от inseCT » 23 Юли 2010, 0:26

dimodi написа:И при мен двигателят е по-шумен напоследък. Колата е 320д 150 к.с. и я карам само с 5W30, не го пипа изобщо. Чудя се дали да не пробвам с 5W40 при следващата смяна. Някой сипвал ли е такова на фейслифтов дизел? :roll:


Мойта е същата с същото масло,самоче след смянта на филтъра на подкартерните газове почна да работи мн по тихо
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.04.2020

Re: По-шумен двигател

Мнение от qnек_radostinov » 01 Май 2020, 9:20

Здравейте колеги ,
Аз също забелязах промяна в шума при двигателя.
Колата е БМВ е46 318i . Предишния собственик ми я продаде с масло 10-40 и колата звучеше перфектно тиха без никакви шумове . Обаче аз, за да себподсигуря той като нямах вяра кога е сменявани го смених с ,, Castrol 5-30 long-live 04 ''
Забелязвам , че като че ли стана по-шумна и като че ли потраква . Сега се питам дали не ме метнаха със ,, cCastrola ,да е фалшив или просто 10-40 е по-добре за нея .... Което леко ме дразни че направих този избор .
Благодаря ви , поздрави !!!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook