Сори, ама пак жълта лампа
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: Сори, ама пак жълта лампа
На мен ми прави подобен номер...смених 2 датчика,нивото на маслото на почти до макс и като покарам повече и като изгася двигателя ми светва жълтата лапна 

Re: Сори, ама пак жълта лампа
Същата работа като при мен снощи значи!
А днес не е светела грам! Ама все на къси разстояния съм я катал!



Re: Сори, ама пак жълта лампа
Пак въпрос - след поредната дисгностика и тестове днес се оказва следното: според ДИС жълтата лампа на маслото свети в движение и продължава да свети до момента, в който не се изключи двигателя - това означава "Превишен разход на масло"!
Данни -
tog за ниско ниво достигат от 650мс -750мс - до 844мс (нормата е между 250 и 800) при загрял двигател и масло
tog за високо ниво достика до 36мс - напълно в норма при загрял двигател и масло
Някой, който има представа за какво говоря как би го изтълкувал това? Дали наистина тоя датчик не е нещо афиф, чудя се да го сменям ли??? Как разбира това чудо, че имам преразход на масло??? Не ми харчи много колата!!!
Данни -
tog за ниско ниво достигат от 650мс -750мс - до 844мс (нормата е между 250 и 800) при загрял двигател и масло
tog за високо ниво достика до 36мс - напълно в норма при загрял двигател и масло
Някой, който има представа за какво говоря как би го изтълкувал това? Дали наистина тоя датчик не е нещо афиф, чудя се да го сменям ли??? Как разбира това чудо, че имам преразход на масло??? Не ми харчи много колата!!!
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Днес гледаха налягането на маслото - 2 бара при празен ход, при 1800 оборота 3,5 бара, при 3000 оборота - 4, 4.5 бара и при над 5000 оборота - над 5 бара. Това добре ли е според вас. После ходих до магазина - смениха ми датчика, сложих нов, пак на ФЛЕНОР, щото не искат да ми върнат засега парите, за да взема оригинален. Новия датчик пак същата работа - свети в жълто. Побърках се вече! Защо тая лампа свети мамка Й????
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Eто какво казва ТИС за проблема с жълтата лампа на маслото
увеличeнo съпротивление в контактната област на конекторa между окабеляването на двигателя и сензора за нивото на маслото, причинени от проникване на влага и корозия в контактите. Необходимо е да се замени окабеляването. дали са парт номер за окабеляването, което в реалоем го няма и е странно!!!
Засегнати са двигателите М43!
ето и схема и номера на частите
Repair kit-a струва 7лв. в Камор, вече чакам поръчката от Германия.
Сензора е ясен колко струва.
Следва проба като дойде!
увеличeнo съпротивление в контактната област на конекторa между окабеляването на двигателя и сензора за нивото на маслото, причинени от проникване на влага и корозия в контактите. Необходимо е да се замени окабеляването. дали са парт номер за окабеляването, което в реалоем го няма и е странно!!!
Засегнати са двигателите М43!
ето и схема и номера на частите
Repair kit-a струва 7лв. в Камор, вече чакам поръчката от Германия.
Сензора е ясен колко струва.
Следва проба като дойде!
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Аз да пиша мойто мнение.Преди си карах печката с полусинтетика масло.Хрумна ми да сложа пълна синтетика.След като го сложих минах 1000 км. И някой път ми сетка жълтата лампа и след това гасне.Преди това незнаех , че може да свети и жълто.Гледам си маслото и нямам проблем(даже си мислих да не свети , че е доста маслото малко под максимума ми е ).Ще искарам така до новата смяна на маслото и ще сложа пак полусинтетика ако светне пак тогава ще ходя по сервизи.
Re: Сори, ама пак жълта лампа
При промяна на вискозитетета на маслото пак светва-смени маслото , при мен беше това.
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Eто и решението на проблема: смяна с нов датчик, оригинален на Hella и светенето изчезна! За всички, които са решили да сменяват датчика - съветвам ви да го купите оригинален! Този датчик работи по доста сложен начин - измерва количеството масло в двигателя на базата на отчитането как то се загрява и как се охлажда, изпращайки данни за това до KOMBI (Instrument clister - таблото) в мс (мили секунди) инпулсно. Изисква се доста прецизна работа от него за правилното интерпретиране на реалното ниво на маслото. Явно Flennor, макар да е немска фирма, не може да го направи и дава грешни сигнали за ниско ниво с големи резки амплитуди когато двигателя (маслото) загрее. С оригиналния това нещо го няма и съответно няма проблеми с паленето на жълтата лампа безпричинно. Толкова!
Сменяйте само с оригинална част!
Сменяйте само с оригинална част!
- S.D.W
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: sofiq,sliven city
- Пол: Мъж
- Кара: Старата Дрифтачка
- Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)
Re: Сори, ама пак жълта лампа
И на мен ми светва тази лампа ама като мина повече километри извънградско и като изгася мотора и като запаля пак и ичезва. Незнам на какво се дължи може и да трябва да долея малко масло да видя дали ще се появи пак 

- F@tboyslim
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 318I
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 CSL
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Здравейте колеги,
Подобен проблем имам и аз. Както си карах и ми светна Engine Check-а. Спирам загасям колата и ми светва жълтата лампа за маслото. Свети за 10 секунди и после изгасва. При палене няма проблем... светва докато запаля колата и след това веднага гасне. Нивото на маслото е на 2/3 и за 10000 км съм долял 200 мл.
Въпроса ми е следния: При заминал датчик за нивото, дали компа го отчита като грешка със engine-a или само индикира с жълтата лампа на таблото и записва грешка която се вижда само при четене?
Подобен проблем имам и аз. Както си карах и ми светна Engine Check-а. Спирам загасям колата и ми светва жълтата лампа за маслото. Свети за 10 секунди и после изгасва. При палене няма проблем... светва докато запаля колата и след това веднага гасне. Нивото на маслото е на 2/3 и за 10000 км съм долял 200 мл.
Въпроса ми е следния: При заминал датчик за нивото, дали компа го отчита като грешка със engine-a или само индикира с жълтата лампа на таблото и записва грешка която се вижда само при четене?
I was beamin in the Beamer just beamin ...
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Сори, ама пак жълта лампа
ckrumov написа:...възможно е изключване на лампата с NCS експерт. По този начин жълта индикация няма да видите.
По-този начин ще видите направо червената индикация и съоветно се надявам спестените 220 левчета да сте инвестирали при доста добра възвращаемост, защото те вече далеч няма да ви се вместят в бюджета.

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Сори, ама пак жълта лампа
bmw20009 написа:badsharki написа:ckrumov написа:По този начин жълта индикация няма да видите.
По-този начин ще видите направо червената индикация и съоветно се надявам спестените 220 левчета да сте инвестирали при доста добра възвращаемост, защото те вече далеч няма да ви се вместят в бюджета.
тоест
Жълта индикация значи, че маслото ти е много малко и трябва да долееш(тоест е около минимума). Като я махнете жълтата индикация ви остава само червената.
А червена лампа за маслото по време на движение ще ви донесе само нихт_масло_нихт_двигател. Двигател, каран без масло малко не подлежи на ремонт, така че сами си правите извода ли спестявате 220лв. или ги слагате в едно бурканче, заедно с още 5780 за нов двигател

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Махане на жълта лампа е равно на постоянно треперене за двг-то. Е къде му е края?
Иначе благодарности за обеснението 


- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Сори, ама пак жълта лампа
Здравейте колеги,
Не мисля че някой ще си махне датчика, но по-скоро проблема е че показва ниско ниво (светва 15 сек след палене, свети 10 сек и гасне) обаче по щеката е ма макс. Възможно ли е примерно маслото да не е читаво?
Не мисля че някой ще си махне датчика, но по-скоро проблема е че показва ниско ниво (светва 15 сек след палене, свети 10 сек и гасне) обаче по щеката е ма макс. Възможно ли е примерно маслото да не е читаво?
Re: Сори, ама пак жълта лампа
И на мен ми свети жълтата лампа 10 сек. след старт, ама ме боли фара, нали имам щека и температурен датчик! 

52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани