схема на охладителна система на М50В20
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
схема на охладителна система на М50В20
Здравейте колеги,
Много ще се радвам, ако някой има (е изнамерил от някъде) схема (чертеж, картинка, скица) на пътечките на охладителната система в главата на М50В20.
Рових няколко минути (само
) в свободното интернет пространство и разбрах, че така излизат само бошлаф приказки
Допълнително, ако някои има опит да сподели с картинка точно от къде най-често се пукват тез дългучи.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Поздрави,
Д
П.П.: Нарочно не давам подробности за моята ситуация за да не разводним темата... иначе темата трябваше да се казва "12:01... отново"
Много ще се радвам, ако някой има (е изнамерил от някъде) схема (чертеж, картинка, скица) на пътечките на охладителната система в главата на М50В20.
Рових няколко минути (само


Допълнително, ако някои има опит да сподели с картинка точно от къде най-често се пукват тез дългучи.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Поздрави,
Д
П.П.: Нарочно не давам подробности за моята ситуация за да не разводним темата... иначе темата трябваше да се казва "12:01... отново"

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: схема на охладителна система на М50В20
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1992/may/browse/engine/cooling_system_water_hoses/
Защо ти са тия пътечки, свали главата и ще ги видиш в какво състояние са.
Защо ти са тия пътечки, свали главата и ще ги видиш в какво състояние са.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: схема на охладителна система на М50В20
Stanchev написа:"проблемът 12:01" е в таблото....
Здрасти Иво. Пробвах с друго табло - същата работа.
NikiNikolov написа:http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1992/may/browse/engine/cooling_system_water_hoses/
Защо ти са тия пътечки, свали главата и ще ги видиш в какво състояние са.
Благодаря Ники за схемата. Маркучите вече на сън да ме бутнеш и ги чертая.
Свалянето и по-специално връщането на главата на мястото ще ми струва 600 лв. Просто няма да си позволя да я върна просто така и ще почна по ред...
Защо ми трябват пътечките?
Ето историята:
1. Радиатор - на 3 години Behr, миналата година изваден, почистен, измит от вътре и от вън. Няма течове. Капачката от Варна Карс преди 1 година.
2. Виско - на 1 година Behr, чува се достатъчно ясно.
3. Термостат - на 1 година Behr, на 80 градуса!
4. Водна помпа - на 1 година (


5. Ремък - на 1 година.
6. Ролка - на 1 година.
7. Обтегач - на 1 година.
8. Антифриз - на 1 година FUCHS в пропорция по книгата 4.4:6.6
9. Перката е с много пера.
1 година = 7000 км.
10. В радиатора на парното течове няма, нито в О-рингите. Отворено и проверено.
11. Видими течове никъде.
Резултата:
1. Маслото - хубав тъмен цвят (нито светъл, нито черен) за 5000 км. Спаднало с 1/3.
2. Антифризът - цветът не променен от наливането. Нивото е спаднало точно със 100 мл за точно 5000 км



3. Маркучите с перфектна твърдост.
4. Въздух няма.
5. Температурата 11:59999 при нормално каране, независимо от жегите и на климатик.
6. Температурата 12:01 при изкачване с ниска скорост и при продължително маневриране за паркиране. При изкачване с висока скорост успява да се задържи на 12:00, но на равното като сваля оборотите и оп 12:01 и след 100-тина метра връща се на мястото си.
Размислите:
Спадането на антифриза + топлото + обслужената охладителна система говори за пукната глава или издухана гарнитура.........
Добре де, ама къде е пробива, като нито меши маслото, нито надува маркучите, нито пуши грам...
Ей това искам да разбера!
Поздрави,
Д

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: схема на охладителна система на М50В20
Има един маркуч който е отзад на главата,провери ли дали не сълзи от там по малко,и по точно гарнитурката която се намира там,и да се изпарява без да можеш да го видиш.
№4 на схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... hed_parts/
№4 на схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... hed_parts/
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: схема на охладителна система на М50В20
Дамяне, и аз съм с много подобен, да не кажа идентичен проблем.
Накратко, преди година е направено основна ревизия на охладителната система. Сменени са водна помпа, термостат, перка, виско, антифриз. Само радиаторът не съм сменял.
Без значение от външната температура и дали е пуснат климатика или не съм забелязял следното:
При пътуване извън града, стрелката се задържа на 12.00. Проблемът е, че веднъж качи ли на 12.01 - няма падане докато не изстине по естествен път.
Дори и зимата при -10 градуса външна температура ситуацията бе същата.
Сега като прочетох поста ти се сещам, че и при мен преминаването от 12.00 на 12.01 се получава обикновено при изкачване (по сериозно натоварване на двигателя).
До момента се успокоявах с обяснението, че понеже климатикът ми е слаган допълнително имам две перки за климатика вместо 1, като едната не работи и при пуснат климатик половината ми радиатор остава без допълнително охлаждане. Явно не е в това причината...
Междувременно си търся 10" (десет инчов) вентилатор, за да си сменя изгорелия...
Поздрави!
Накратко, преди година е направено основна ревизия на охладителната система. Сменени са водна помпа, термостат, перка, виско, антифриз. Само радиаторът не съм сменял.
Без значение от външната температура и дали е пуснат климатика или не съм забелязял следното:
При пътуване извън града, стрелката се задържа на 12.00. Проблемът е, че веднъж качи ли на 12.01 - няма падане докато не изстине по естествен път.
Дори и зимата при -10 градуса външна температура ситуацията бе същата.
Сега като прочетох поста ти се сещам, че и при мен преминаването от 12.00 на 12.01 се получава обикновено при изкачване (по сериозно натоварване на двигателя).
До момента се успокоявах с обяснението, че понеже климатикът ми е слаган допълнително имам две перки за климатика вместо 1, като едната не работи и при пуснат климатик половината ми радиатор остава без допълнително охлаждане. Явно не е в това причината...
Междувременно си търся 10" (десет инчов) вентилатор, за да си сменя изгорелия...
Поздрави!
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: схема на охладителна система на М50В20
Твоя варел дизел ли е ?
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: схема на охладителна система на М50В20
не, бензин, ама си го ръчкам на обикновена газ...
т.е. с обикновена газова съм

Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: схема на охладителна система на М50В20
работата малко педантска с това 12.01,хеле на тия многогодишни тоалетни.ама смени и темп датчика на главата,па после, ако е същата работата и имаш възможност,закачете я и покарай така и следи положението на стрелката и показанието на компа.
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: схема на охладителна система на М50В20
Moмчета, не се филмирайте толкова!
Първо - когато бях със старото табло като на М20 стрелката винаги ми беше на 12 без една... сложих таблото от 2.5 и винаги е на 12:01... купих чисто нов t* датчик и пак си седи на 12:01... няколко човека ми казват че това е от таблата.
Имам няколко човека приятели с 320-ски Е36, на всичките им седят на 12:01.. имам и приятел с 318 на него само на 12:00 му стои...
А имам друг познат който повече от година си караше колата на следващата бяла преди червеното... веднъж ми звъня да ходя да го видя че светнала червената лампа и колата угаснала... нямаше никакъв антифриз в казанчето - каза че не е наливал никога нищо там... колата си истина-наляхме антифриз и от тогава вече една година си кара и няма дертове...
А Ние тука се вкарваме във филма заради някакви дреболии...
Дамяне, карай си колата и не си пълни главата излишно с проблеми. Това което обясняваш е в рамките на допустимата грешка... За седмица колко антифриз наливаш?
Първо - когато бях със старото табло като на М20 стрелката винаги ми беше на 12 без една... сложих таблото от 2.5 и винаги е на 12:01... купих чисто нов t* датчик и пак си седи на 12:01... няколко човека ми казват че това е от таблата.
Имам няколко човека приятели с 320-ски Е36, на всичките им седят на 12:01.. имам и приятел с 318 на него само на 12:00 му стои...
А имам друг познат който повече от година си караше колата на следващата бяла преди червеното... веднъж ми звъня да ходя да го видя че светнала червената лампа и колата угаснала... нямаше никакъв антифриз в казанчето - каза че не е наливал никога нищо там... колата си истина-наляхме антифриз и от тогава вече една година си кара и няма дертове...
А Ние тука се вкарваме във филма заради някакви дреболии...
Дамяне, карай си колата и не си пълни главата излишно с проблеми. Това което обясняваш е в рамките на допустимата грешка... За седмица колко антифриз наливаш?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: схема на охладителна система на М50В20
Дж-я е прав, нещо се филмираш, ако си купил колата с този ефект, може и таблото да е сменяно.
Re: схема на охладителна система на М50В20
LiTtLeRoCk написа:Има един маркуч който е отзад на главата,провери ли дали не сълзи от там по малко,и по точно гарнитурката която се намира там,и да се изпарява без да можеш да го видиш.
№4 на схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... hed_parts/




ПЪРВАТА капка оттам пада в/у изпусквателя,не само се забелязва,а такива като тебе моо си помислят,че са им прегряли чистачките

Последна промяна ivan. на 21 Юли 2010, 17:03, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: схема на охладителна система на М50В20
ivan. написа:LiTtLeRoCk написа:Има един маркуч който е отзад на главата,провери ли дали не сълзи от там по малко,и по точно гарнитурката която се намира там,и да се изпарява без да можеш да го видиш.
№4 на схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... hed_parts/
![]()
![]()
отзад
![]()
там каква гарнитурка има бре(съвсем приятеско)
Номер 4 бре

Re: схема на охладителна система на М50В20
LiTtLeRoCk написа:ivan. написа:LiTtLeRoCk написа:Има един маркуч който е отзад на главата,провери ли дали не сълзи от там по малко,и по точно гарнитурката която се намира там,и да се изпарява без да можеш да го видиш.
№4 на схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... hed_parts/
![]()
![]()
отзад
![]()
там каква гарнитурка има бре(съвсем приятеско)
Номер 4 бре
кой бре тоя 4 номер .......кога испуска де-това исках да кажа

п.п
тоя подпис в червено вземи го вади в мааалата

и те моля не пиши в е34

аз се мъча да върна разбиращите хора,а неразбиращите се правят на............
а така дано си ми проследил мисълта
п.п ся от зелени требва да звъмнна лично на ДАМЯН ,за да му кажа какво мисля-така ли

иииииииииииииииииии/////////////////////?????????????????????/
-----------------------------
Колега от първото п.п надолу поста ти и държанието ти към колегата LiTtLeRoC е недопустимо и не ти е за пръв път

Има правила за подписа, има права и правила за писане по форумите които, колегата не е нарушил и най-малкото е неуместно ти да го коментираш

За пореден път те МОЛЯ да се държиш прилично и не мисля да продължавам да толерирам това

tsb_bg
Последна промяна tsb_bg на 21 Юли 2010, 17:34, променена общо 3 пъти
Причина: Поредна проява на пълно неуважение от страна на ivan.
Причина: Поредна проява на пълно неуважение от страна на ivan.

by ''kompleksa''
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: схема на охладителна система на М50В20

Ами кога изпуска,със времето малко или много всяка гарнитура изгаря и почва да изтърва.
п.с Има хора които могат да ми кажат дали да си махна подписа или не.
Форума не ти е собственост,за да казваш кой ще пише тук и кой не!Правиш си отделен форум и там допускаш само когото решиш!
Взе да се държиш много нагло,арогантно напоследък което не ти прави чест.
Не мога да разбера какъв ти е проблема на теб.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани