Проблем с ламбда??
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ламбда??
Пак ми дойде времето да питам
...Двигателя е м42б18 от компот и от около 3 дена(от големите дъждове)почнах проблемите-разхода се качи с около 1 литър,вървежа се прецака осезаемо.Днес си направих 2 тестчета-1во на 60км/ч в лек баир пускам 5та и газ до долу.Преди си дърпаше задоволително,а сега пада голямото чудене и сякаш попрекъсва.2ро-откачих ламбдата и покарах малко така,осезаема разлика не усетих.Дали правилно съм се ориентирал към ламбдата или да търся на друго място проблема
П.С.Ако тръгна да я сменям(сондата де)ще сменям и генерацията,та се чудя...60мм как ще му дойдат без друго да е правено?


П.С.Ако тръгна да я сменям(сондата де)ще сменям и генерацията,та се чудя...60мм как ще му дойдат без друго да е правено?


- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Проблем с ламбда??
Колега, ламбда сондата ако се прецака има заложени параметри-някви гранични стойности, едва ли ще мога да ти обясня точно, па то не ми е и тва специалността. Но трябва да знаеш, че джаджата така е измислена, че докато работи ти намаля разхода, а кат се прецака си най- образно казано кат с карбуратор- няма кой да подава инфо за оптимизация на горивната смес и ... разхода се качва с около 1-2 литра. На моята 520-ка бе така. Но да окаже влияние върху вървежа на колата.. Много трудно. Потърси и другаде проблема, вероятно друго е. Успех!
От тук нататък въпроса за нова генерация, поради смяна на ламбда е излишен. Те инжинерите са го изчислили, че с този диаметър на тръбата излизат нормално отработилите газове- по-голям просто не е нужен, щом си поема дебита. Друго би било само за твое удоволствие, с някое по-"спортно"
гърне, да ти прави кефа. Иначе е излишно хвърляне на пари /лично мнение/.Пък и щом няма да правиш друго по двигателя, ефект ако търсиш върху вървежа- няма да има.


С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Проблем с ламбда??
ламбдата наи лесно може да я провериш откачи и буксите и ако почне от зад да пуши черно значи пълни цилиндрите с бензин и ако ти е заминала ламбдата то щети качи разхода много щети отиде към 20 та и от горе по добре си закараи колата на една диагностика да ти проверят колицата
Re: Проблем с ламбда??
Горе писах...ламдата я откачах и нямаше разлика.Разхода вече стана с поне 3 кила отгоре 


Аз заради един дебитомер целия двигател смених,пък някаква генерация няма да сменя.А инжинерите ако ни видят на повечето "колите" ще спрат продажбите на БМВ у насpepitoooooooooo написа:...въпроса за нова генерация, поради смяна на ламбда е излишен. Те инжинерите са го изчислили, че с този диаметър на тръбата излизат нормално отработилите газове



Re: Проблем с ламбда??
А carsoft дали ще покаже ламбдата или дебитомера,ако е от тях?
И пак по въпроса за генерацията-ако от там където става 2-1 се продължи на 2 тръби с генерация от 2,5?....Или е прекалено нахално
И пак по въпроса за генерацията-ако от там където става 2-1 се продължи на 2 тръби с генерация от 2,5?....Или е прекалено нахално



- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с ламбда??
Колеги аз карам М50 двайска в Е30 и като слагах генерацията я направих точно така-отпред където излизат две и после стават на една аз ги направих с генерация от 2.5 и си вървят 2 до отзад.Промяна има малка във вървенето,а колкото до ламбдата мойта също не работи от много време и така си карам,но разхода ми е 20 в града и понякога колата се дави и се държи странно,особенно когато е студена.Мен ако питаш отиди някъде да ти закачат колата и да ти кажат какво и е.
Ламбдата си е голям проблем,понеже както каза колегата по горе тя следи количеството газове и оттам казва на компа колко бензин да пуска,но това става само при тихи обороти....аз направих проба да карам колата на малко по високи обороти и наистина гори по-малко,защото тогава ламбдата не играе толкова голяма роля.Успех!!!
Ламбдата си е голям проблем,понеже както каза колегата по горе тя следи количеството газове и оттам казва на компа колко бензин да пуска,но това става само при тихи обороти....аз направих проба да карам колата на малко по високи обороти и наистина гори по-малко,защото тогава ламбдата не играе толкова голяма роля.Успех!!!

Re: Проблем с ламбда??
При мене май се получава обратното-с лееекичко каране разхода си е нормален,тръгна ли да настъпвам става водовъртеж....аааа и отпред позамирисва на бензин 



- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Re: Проблем с ламбда??
Провери си налягането на бензина и клапана на дюзите... 

- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: Проблем с ламбда??
Колега аз съм с м42б18 но от е30 и съм с 63мм генерация със средно малко резонаторно гърне и крайно проходно.
Надува ми главата най-вече между 2 и 3к оборота, нагоре е по-плътен звука.
Че е адски шумна така е, но пък си върви перфектно с тази генерация, от мен имаш
за идеята с 63мм


Надува ми главата най-вече между 2 и 3к оборота, нагоре е по-плътен звука.
Че е адски шумна така е, но пък си върви перфектно с тази генерация, от мен имаш





Re: Проблем с ламбда??
Rumburak написа:Колега аз съм с м42б18 но от е30 и съм с 63мм генерация със средно малко резонаторно гърне и крайно проходно.![]()
Надува ми главата най-вече между 2 и 3к оборота, нагоре е по-плътен звука.
Че е адски шумна така е, но пък си върви перфектно с тази генерация, от мен имаш![]()
![]()
за идеята с 63мм
![]()
10x,колега.Ще премеря налягането на бензина,регулатора мисля че е ок,ще сменя и бензиновия филтър(време си му е),после ще я вържа на компа да видиме какво ще каже.Интересното е че за момента се пооправи,без да съм променял нищо(само свалях дебиЛомера по козметични причини).


- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Проблем с ламбда??
Ф63 е голяма за атмосферна М42-ка, ф60 е максимума който можеш да си позволиш, не питай от къде знам
с другото ще се оправиш 


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Petar_Tonev
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 28.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Проблем с ламбда??
ако не се оправи провери по дебитомера да няма корозия ако има изчисти го!Аз имах подобен проблем но ми беше изгорял дебитомера и си миришеше на неизгорял бензин!Има и друго датчика за водата ти работи ли в смисал показва ли ти че ти е загряла колата защото може да показва че колата е студена и при това положение колата пуска по обогатена смес и за това да ти гори повече!
Re: Проблем с ламбда??
Проблема е разкрит и се отстранява-регулатора на налягането на рейаката с дюзите 



- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани