Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Абе момци, караме турбинирани матори, а не атмосферки, че да нема кво да охлажда постъпващия въздух в двигатела!? 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
само дето загрятата струя от турбото се охлажда по един начин от въздух с температура 20 градуса и по друг въздух с температура 40 градуса 

Барай шишарката Минкеее ....
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
anzak написа:само дето загрятата струя от турбото се охлажда по един начин от въздух с температура 20 градуса и по друг въздух с температура 40 градуса
.... и влажност на въздуха от 90% след дъжд?

По тая логика и температурата на антифриза няма да е деведесет градуса при околна такава на въздуха 40?
А какво става тогава с атмосферния двигател при такава жега?
би трябвало да е мъртвец!?
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
DAEL написа:anzak написа:само дето загрятата струя от турбото се охлажда по един начин от въздух с температура 20 градуса и по друг въздух с температура 40 градуса
.... и влажност на въздуха от 90% след дъжд?![]()
По тая логика и температурата на антифриза няма да е деведесет градуса при околна такава на въздуха 40?
А какво става тогава с атмосферния двигател при такава жега?
би трябвало да е мъртвец!?
DAEL знаеш ли при външна температира 20 градуса ( в момента ) и през деня 35 ( асфалта нагрят до 50 ) каква е теппературата на въздушната маса след турбината ти .... виж си я и тогава се изказвай така

Май само си чешем патките тука,.... оппа пръстите




Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани