Здравейте колеги.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Здравейте колеги.
Първо искам да се извиня за тази тема ако соред вас местото й не е тук,новичак съм в форома и незнам каде да го напиша.Благодаря.Та питането ми е следното намерих онзи ден една Е30 и реших да я купя човекат който ми я продава иска 900лв. работата е там че тя е на бензин-гас 2000 кубика 136 коня 6 цилиндров блок,отидох вчера да я видя и продавачат каза че небила палена 8 месеца нз може,сложи и един акомулатор и запали от 1 пат зарадвах се мотора работеше перфектно без страничен шум клапани и стржения тихо и гладко,колицата ме кефи фен съм от много време и чак сега реших да си купя баварец
каза ми че била 86-87 година искам ако може малко помощ да я зимам ли добра ли е като мотор ваншен вид ясно че не е ласната но за 900 лв без гражданска и преглед какво ще кажете

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Здравейте колеги.
Да вземеш да се върнеш в училище ли..?
На 20-тата правописна грешка спрях да ги броя..
И все пак - купуваш кола за 900 лева, не са милиони...
На 20-тата правописна грешка спрях да ги броя..
И все пак - купуваш кола за 900 лева, не са милиони...
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Re: Здравейте колеги.
bobchoo написа:... 6 цилиндров блок...
Главата да не е от 4 цилиндрово?

Ако те кефи и си бачка като хората на бензин,взимай и приготвяй торбата с парите.


- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Здравейте колеги.
Поздрави, колега. Не може да се каже много по това, което се вижда. Прецени си на място, като огледаш купето в детайли, че доста ръждясват. По-трудно е да правиш купе, отколкото двигател. Ако не става двигателя е по-добре, но гледай купето да няма угнило! Не ме питай от къде знам.. Дано ти е удачна покупката, много успехи ти пожелавам. А ако се откажеш да го зимаш- моля, драсни ми едно лично, че да го видя и аз 

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Здравейте колеги.
колега взимаи и не му мисли двигателя е м20б20 щом е 136 коня тези мотори са здрави по принцип но ако се прегреят лесно пука главата а до купето и теса много здрави и не гният ако са пазени има е30 без грам ръжда но ако гният гният долу по вратите,отзаде при теглича и в багажника при двата джоба но всичко се прави стига да искаш успех 

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
Re: Здравейте колеги.
Като за начало цената е примамлива и е добра оферта,НО внимателно огледаи купето за удари ,ръжди на двете бомбета отпред в коша и под акумолатора,отдоло на леглата на задните пружини,дъното на багажника и тем подобни....М20Б20 е добър мотор,но не е 136,а 129к.с. а ако не се чуват клапаните да почукват лекичко е възможно някои да се е правил на МАИСТОР и да ги е натегнал за да не чукат!!!виждал съм подобни Мунинг изпънения,в такива случаи колата върви мудно и тромаво,от снимките които си качил не може да се разбере нищо съществено,направи няколко кръгчета с нея,заслушаи се имали виене някъде - скорости,диференциал,лагери и т.н.виж и стоиката - дали е много разкрачена отзад ,волана лесно или трудно се върти,но колкото и да ти давам съвети мисля че е наи добре да си вземеш с себе си и някои лют е30 фен за да гледа и тои.....ако пък парите които си приготвил по принцип за авантюрата ти с е30ката не са с лимит,смело я взимаи и после ще му мислиш,успех колега 

Re: Здравейте колеги.
Благодаря колеги зимам я,гедах няма удари и преправяниа няма тех.преглед и гражданска,взех и човек който разбира каза ми,че мотора е в мн добро тех састояние, иначе си е за боя все пак за 900 лв,Благодаря още веднъж
- daniel.penchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 3.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: Здравейте колеги.
прав е колегата че е 129 коня и дано да уцелиш да е с "мотроника" че иначе е кофти 

[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Здравейте колеги.
daniel.penchev написа:прав е колегата че е 129 коня и дано да уцелиш да е с "мотроника" че иначе е кофти
И кое му е кофтито колега, освен настройката на празния ход

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- daniel.penchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 3.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- Мечтае да кара: Е39 М5
Re: Здравейте колеги.
ge_a написа:daniel.penchev написа:прав е колегата че е 129 коня и дано да уцелиш да е с "мотроника" че иначе е кофти
И кое му е кофтито колега, освен настройката на празния ход
абе де да знам кое ама .... така съм чувал

[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани