Твърди маркучи само при по-топло време?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Твърди маркучи само при по-топло време?
Здравейте колеги, проблема е следния: забелязах, че когато се изкачвам с колата маркучите за охлаждането са твърди, а когато пускам по нанадолнището са си нормални, също когато карам извънградско са нормални, а когато карам градско пак са твърди. Няма нито бял дим отзад, нито маслото е различно, нито антифриза има някакви аномалии. Моля за съвет какво може да е според така описаното. БМВ M40B18, бензин. Впечатление ми прави, че когато виското заработи маркучите са твърди, а когато е под температурата за включване на виското всичко е наред. Капачката е сменена на радиатора. Благодаря Ви!
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Термостата не работи според мен както трябва...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Както казват - "Ако нещо не е повредено - не го поправяй!!!"
Карай си колата и пиши пак когато ИМА проблем.
Карай си колата и пиши пак когато ИМА проблем.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Лошо щеше да е, ако колата си я напекал на баир, а маркучите са меки
Тогава щеше да пуснеш тема: "Колата ми прегря!" 


- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Днес ходих на Гърция на море, маркуча си е твърд, а антифриза не е мръднал. Други предположения освен термостат? иначе не ми е загрявала над нормата.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Maverikkk написа:Днес ходих на Гърция на море, маркуча си е твърд, а антифриза не е мръднал. Други предположения освен термостат? иначе не ми е загрявала над нормата.
Пич нищо и няма на колата ти, те колегите по горе вече ти го написаха.
"Не търси под вола теле" както казват старите хора


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Maverikkk написа:Проблема си го реших сам - старата капачка на радиатора е вдигала налягане над 1,4 бара, а новата капачка е на 2 бара и от там идва разликата в твърдите маркучи и моля не заключвайте темата преди да съм обяснил как съм се справил с проблема си.
Много от колегите тук не са компетентни с нищо, но просто си изказват некомпетентното мнение от сорта нищо и няма на колата и под вола теле ли търсиш, но това все пак е манталитета на бай Ганьо.
А на теб кой ти е виновен, че си си купил капачка за друг мотор?
Освен това тук да не авто сервиз бре колега, по описанието ти всичко е нормално, друг е въпроса колко точно са ти твърди мъркучите

Сещаш се че виртуално няма как да си го представи нито един от нас.


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Като си такъв "специалист" я ми обясни какъв проблем си решил,когато новата капачка ще отваря на по-високи барове и маркучите могат да бъдат само по-твърди
Или не,нищо не ми обяснявай - аз съм от НЕкомпетентните,тия с манталитета на бай Ганьо. 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Кой да му обясни на "компетентния", че маркучите трябва да са трърди ! А ти що не спомена, че си си сменял капачката ? Ние трябва да гадаеме ли ? Тука всички имаме автосервизи за БМВ-та и можем от разстояние да ти кажем, че налягането в маркучите ТИ е с 0.6 бара повече
Нямам думи просто какви хора има

Нямам думи просто какви хора има

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
vld написа:Maverikkk написа:Проблема си го реших сам - старата капачка на радиатора е вдигала налягане над 1,4 бара, а новата капачка е на 2 бара и от там идва разликата в твърдите маркучи и моля не заключвайте темата преди да съм обяснил как съм се справил с проблема си.
Много от колегите тук не са компетентни с нищо, но просто си изказват некомпетентното мнение от сорта нищо и няма на колата и под вола теле ли търсиш, но това все пак е манталитета на бай Ганьо.
Аз се чудя, защо още не е заключена тази тема. Принципно пиша в теми кокато мога да помогна, но започна много да ме дразни когато някой си пуска тема с оскъдно описание на проблема и очаква да получи компетентен отговор, а когато някой колега предположи евентуално решение се оказва, че има допълнителна, обикновено важна информация, която е спестена. Това да не е форум за ясновидци.
Заключвайте я тази тема или направо я изтривайте, защото много ме дразни заключението на колегата. А относно компетентността колега Maverikkk, първо прочети какво си написал "старата капачка на радиатора е вдигала налягане над 1,4 бара, а новата капачка е на 2 бара", после се научи да пишеш правилно защото 2 бара са над 1,4 бара и не виждам никакъв смисъл в изречението ти и чак тогава Ни обяснявай кой е компетентен и кой не.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Да уточня, че някои колеги не са рабрали.
Автора на темата си е сменил капачката защото е имал проблем, но като я е сменил е сложил капачка на 2.0 бара, която не съответства на охладителната система на М40.
След това е сложил каквато трябва да е а именно на 1.4 бара и проблема се е решил.
Но така се получава когато някой пише с недомлъвки.
А темата беше заключена още вчера, но автора реши че трябва да пусне нова с присмех срещу нас, дето сме му казали , че няма проблем според описанието му, цитирал съм го по горе, та затова я отключих, за да може да се изкаже каква му е мъката.
А може би с нещо сме му длъжни или сме на заплата знам ли , чакам да видя какви са му претенциите
Автора на темата си е сменил капачката защото е имал проблем, но като я е сменил е сложил капачка на 2.0 бара, която не съответства на охладителната система на М40.
След това е сложил каквато трябва да е а именно на 1.4 бара и проблема се е решил.
Но така се получава когато някой пише с недомлъвки.
А темата беше заключена още вчера, но автора реши че трябва да пусне нова с присмех срещу нас, дето сме му казали , че няма проблем според описанието му, цитирал съм го по горе, та затова я отключих, за да може да се изкаже каква му е мъката.
А може би с нещо сме му длъжни или сме на заплата знам ли , чакам да видя какви са му претенциите


- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Както казах в предишния ми пост, който доста добре е поредактиран, доста се спами и не се говори конкретно по темите точка.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Твърди маркучи само при по-топло време?
Ти вече прекаляваш, ей сега ше седна да си играя да ти редактирам поста
Точка приключваме темата, важното е че всичко е ОК.
За в бъдеще просто бъди по-подробен в обяснението на проблема и обстоятелствата около него, гарантирано няма да има толкова заблудени потребители които да ти дадът грешен съвет.

Точка приключваме темата, важното е че всичко е ОК.
За в бъдеще просто бъди по-подробен в обяснението на проблема и обстоятелствата около него, гарантирано няма да има толкова заблудени потребители които да ти дадът грешен съвет.


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани