Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Да, усеща се лекичко , че има спад и колата се усеща по тежка за каране , но привечер си лети 

- koko525da
-
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Заредих с ШЕЛ В ПАУЪР но колата върви по тежко ??? Сега разбрах от какво е
Това не е ли за детски болести на М57 


- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
totopz написа:cls6666, ама то е в рамките на нормалното това с вървежа. Все пак 2.5 ТДИ на ауди е с турбо с променлива геометрия и още от 1500 оборота излита. При ТДС-а трябва да се чака до 2000 оборота. Също така А6 2.5 ТДИ С5 е с 6 скоротси от където би трябвало да следва, че скоростите са по-къси - от там и повечето бягане
Да ме извинява колега за офф-а, ама това утрепаното с тоя мотор не знам как ще върви повече от тдс-а, а не е като да не съм ги карал.
- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Не само за М57 болест е за всяка кола.
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- Nikolay86
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 9.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
koko525da написа:Заредих с ШЕЛ В ПАУЪР но колата върви по тежко ??? Сега разбрах от какво еТова не е ли за детски болести на М57
И на мойта го усетих..По-тромаво,като че ли набира в по-топлото време.
Казвате това е нормално?

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
А аз нищо подобно не усещам нито в жега, нито в студ.
Това да не е атмосферен двигател, че да се влиае от атмосферното налягане и жегата.
Прегледайте си интеркулерите и ако има нужда (а съм сигурен, че имат остра нужда) ги промийте отвън и отвътре
Това да не е атмосферен двигател, че да се влиае от атмосферното налягане и жегата.
Прегледайте си интеркулерите и ако има нужда (а съм сигурен, че имат остра нужда) ги промийте отвън и отвътре

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
twake написа:totopz написа:cls6666, ама то е в рамките на нормалното това с вървежа. Все пак 2.5 ТДИ на ауди е с турбо с променлива геометрия и още от 1500 оборота излита. При ТДС-а трябва да се чака до 2000 оборота. Също така А6 2.5 ТДИ С5 е с 6 скоротси от където би трябвало да следва, че скоростите са по-къси - от там и повечето бягане
Да ме извинява колега за офф-а, ама това утрепаното с тоя мотор не знам как ще върви повече от тдс-а, а не е като да не съм ги карал.
2.5 tdi quattro ускорява до 100 за 9.9 секунки, а тдс-а за 10,4. Че е утрепано, утрепано е, ама тдса и той е бая утрепан

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Сега карам едно 2.5 Куатро, което ускорва като 530Д .. така че силно зависи 
Иначе и при мен на 525Д то се усещаше като стане 100 градуса и работи климатика... вечеро време като захладнее имах чуеството че е към 300 350 коня


Иначе и при мен на 525Д то се усещаше като стане 100 градуса и работи климатика... вечеро време като захладнее имах чуеството че е към 300 350 коня



Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
А никой ли не е усещал как тръгват по време на дъжд, или по-скоро е след дъжд, когато е повечко озона. Не занам за печоците ви важи ли това, имам предвид бензинките, но нали и на дизела му трябва кислород за горенето все пак 

only rear wheel drive
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Колкото е по-топло, толкова по-малко върви всяка една кола. Колкото е по-високо над надморското р-ще пак е същото. Ако някой не вярва, нека отиде да си напъне колата на макс скорост ( стига да не електронно ограничена ) и да направи пак същото на същата права, когато температурите са около 10-15гр и ще види разликата. Ако Т на входящия въздух не беше важна, всички коли щяха да смучат въздух директно от към двигателите, а нямаше да изкарват въздуховодите на места където да смучат студен такъв. Естествено в-у макс скорост на колата влияят и други фактори, като вятър, влажност на въздуха, гориво, масло, въздушен филтър и тн.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
DAEL написа:LUCIFER'S написа:Alexi написа:при мен има лек спад в мощността ,но не е съществена .. взимам предвид и че климатика работи
баш така си е и при мене, ама си се усеща жегата, пък и кулера ще взема да погледна
Я кажи с каква нафта караш?
При мен единствената разлика, която усещам в жегите е, че ел. перката работи постоянно, но това е заради пуснатия климатик, който съм настройл на 17 градуса.![]()
Иначе проблем с мощността няма.
абе сега сложих в-пауър че съм на почивка в момента и ще мина общо около 700км ,надявайки се на икономия от горивото ама май разхода даже се вдигна ,извън града рядко ми е над 5 по борд а сега направих 5.4

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
mad_presley написа:А аз нищо подобно не усещам нито в жега, нито в студ.
Това да не е атмосферен двигател, че да се влиае от атмосферното налягане и жегата.
Прегледайте си интеркулерите и ако има нужда (а съм сигурен, че имат остра нужда) ги промийте отвън и отвътре
Пресли минимално е това което усещам аз, когато съм сам в колата почти няма разлика, но със 4 души си се усеща в жега и по хладно .... ще взема да видя каква е Т на входящия въздух и външната Т, все повече се замислям и за миене на кулера


Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
mad_presley написа:А аз нищо подобно не усещам нито в жега, нито в студ.
Това да не е атмосферен двигател, че да се влиае от атмосферното налягане и жегата.
Прегледайте си интеркулерите и ако има нужда (а съм сигурен, че имат остра нужда) ги промийте отвън и отвътре
Много точно казано!

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Никакви проблеми със загуба на мощност, жега, студ, върви си нормално. Скоро ми загря и се усети спадане на мощността. След основно почистване на всички радиатори (леле мале какво беше вътре), колата си върви перфектно, а съм виждал на борда цифри с номер 4 отпред, освен ако не ме лъже датчика.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?
Според мен наистина има разлика във вървенето особено при дизела и това го отдавам на това че когато е по топъл въздуха количеството кислород е по малко от там по малка мощност .. лично мое мнение
Барай шишарката Минкеее ....
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани