Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от xerial » 18 Юли 2010, 21:34

Да, усеща се лекичко , че има спад и колата се усеща по тежка за каране , но привечер си лети :mhihi:
Изображение Изображение

koko525da
Аватар

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от koko525da » 18 Юли 2010, 23:44

Заредих с ШЕЛ В ПАУЪР но колата върви по тежко ??? Сега разбрах от какво е :kuku: Това не е ли за детски болести на М57 :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от twake » 18 Юли 2010, 23:45

totopz написа:cls6666, ама то е в рамките на нормалното това с вървежа. Все пак 2.5 ТДИ на ауди е с турбо с променлива геометрия и още от 1500 оборота излита. При ТДС-а трябва да се чака до 2000 оборота. Също така А6 2.5 ТДИ С5 е с 6 скоротси от където би трябвало да следва, че скоростите са по-къси - от там и повечето бягане :)


Да ме извинява колега за офф-а, ама това утрепаното с тоя мотор не знам как ще върви повече от тдс-а, а не е като да не съм ги карал.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от M_krika » 18 Юли 2010, 23:45

Не само за М57 болест е за всяка кола.
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от Nikolay86 » 18 Юли 2010, 23:54

koko525da написа:Заредих с ШЕЛ В ПАУЪР но колата върви по тежко ??? Сега разбрах от какво е :kuku: Това не е ли за детски болести на М57 :idea:

И на мойта го усетих..По-тромаво,като че ли набира в по-топлото време.
Казвате това е нормално? :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от mad_presley » 19 Юли 2010, 0:01

А аз нищо подобно не усещам нито в жега, нито в студ.
Това да не е атмосферен двигател, че да се влиае от атмосферното налягане и жегата.
Прегледайте си интеркулерите и ако има нужда (а съм сигурен, че имат остра нужда) ги промийте отвън и отвътре ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от Воденичаров » 19 Юли 2010, 0:03

twake написа:
totopz написа:cls6666, ама то е в рамките на нормалното това с вървежа. Все пак 2.5 ТДИ на ауди е с турбо с променлива геометрия и още от 1500 оборота излита. При ТДС-а трябва да се чака до 2000 оборота. Също така А6 2.5 ТДИ С5 е с 6 скоротси от където би трябвало да следва, че скоростите са по-къси - от там и повечето бягане :)


Да ме извинява колега за офф-а, ама това утрепаното с тоя мотор не знам как ще върви повече от тдс-а, а не е като да не съм ги карал.



2.5 tdi quattro ускорява до 100 за 9.9 секунки, а тдс-а за 10,4. Че е утрепано, утрепано е, ама тдса и той е бая утрепан :lol:

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от Giorceto » 19 Юли 2010, 0:07

Сега карам едно 2.5 Куатро, което ускорва като 530Д .. така че силно зависи :)
Иначе и при мен на 525Д то се усещаше като стане 100 градуса и работи климатика... вечеро време като захладнее имах чуеството че е към 300 350 коня :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от michev » 19 Юли 2010, 0:19

А никой ли не е усещал как тръгват по време на дъжд, или по-скоро е след дъжд, когато е повечко озона. Не занам за печоците ви важи ли това, имам предвид бензинките, но нали и на дизела му трябва кислород за горенето все пак :D
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от eddy » 19 Юли 2010, 7:55

Колкото е по-топло, толкова по-малко върви всяка една кола. Колкото е по-високо над надморското р-ще пак е същото. Ако някой не вярва, нека отиде да си напъне колата на макс скорост ( стига да не електронно ограничена ) и да направи пак същото на същата права, когато температурите са около 10-15гр и ще види разликата. Ако Т на входящия въздух не беше важна, всички коли щяха да смучат въздух директно от към двигателите, а нямаше да изкарват въздуховодите на места където да смучат студен такъв. Естествено в-у макс скорост на колата влияят и други фактори, като вятър, влажност на въздуха, гориво, масло, въздушен филтър и тн.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от Alexi » 19 Юли 2010, 9:02

DAEL написа:
LUCIFER'S написа:
Alexi написа:при мен има лек спад в мощността ,но не е съществена .. взимам предвид и че климатика работи


баш така си е и при мене, ама си се усеща жегата, пък и кулера ще взема да погледна

Я кажи с каква нафта караш?
При мен единствената разлика, която усещам в жегите е, че ел. перката работи постоянно, но това е заради пуснатия климатик, който съм настройл на 17 градуса. :)
Иначе проблем с мощността няма. :D

абе сега сложих в-пауър че съм на почивка в момента и ще мина общо около 700км ,надявайки се на икономия от горивото ама май разхода даже се вдигна ,извън града рядко ми е над 5 по борд а сега направих 5.4 :confused: винаги карам с един стил 100-120 на двупосочно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от LUCIFER'S » 19 Юли 2010, 10:50

mad_presley написа:А аз нищо подобно не усещам нито в жега, нито в студ.
Това да не е атмосферен двигател, че да се влиае от атмосферното налягане и жегата.
Прегледайте си интеркулерите и ако има нужда (а съм сигурен, че имат остра нужда) ги промийте отвън и отвътре ;)


Пресли минимално е това което усещам аз, когато съм сам в колата почти няма разлика, но със 4 души си се усеща в жега и по хладно .... ще взема да видя каква е Т на входящия въздух и външната Т, все повече се замислям и за миене на кулера ;).... някой, ако може да постне скрийн шотове да сравня с моята ще е супер..... май ще се разходя до Мастера да видя неговия печок какви температури ще изкара :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Re: Комон рейл- Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от DAEL » 19 Юли 2010, 10:54

mad_presley написа:А аз нищо подобно не усещам нито в жега, нито в студ.
Това да не е атмосферен двигател, че да се влиае от атмосферното налягане и жегата.
Прегледайте си интеркулерите и ако има нужда (а съм сигурен, че имат остра нужда) ги промийте отвън и отвътре ;)

Много точно казано! :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от Elesar74 » 19 Юли 2010, 20:11

Никакви проблеми със загуба на мощност, жега, студ, върви си нормално. Скоро ми загря и се усети спадане на мощността. След основно почистване на всички радиатори (леле мале какво беше вътре), колата си върви перфектно, а съм виждал на борда цифри с номер 4 отпред, освен ако не ме лъже датчика.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Комон рейл + Жега = лек спад на мощност. При вас как е?

Мнение от anzak » 19 Юли 2010, 21:00

Според мен наистина има разлика във вървенето особено при дизела и това го отдавам на това че когато е по топъл въздуха количеството кислород е по малко от там по малка мощност .. лично мое мнение
Барай шишарката Минкеее ....

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook