Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
Добър вечер, проблема ми е, че колата изгасва в движенение, на дълъг път не забелязъх такъв проблем, но в градът 2-3 пъти в рамките на 30 мин ? След като изгасне светват индикаторите за масло и акумулатор (но не мисля, че е това проблема) Вашите мнения са ?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
Колега, я опиши подробно как се държи колата когато я караш в града, оборотите стабилни ли са, на скорост ли гасне или на празен ход, абе всичко подробно. С това "гасни в движение" направо ме разби.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
stony1 написа:Колега, я опиши подробно как се държи колата когато я караш в града, оборотите стабилни ли са, на скорост ли гасне или на празен ход, абе всичко подробно. С това "гасни в движение" направо ме разби.
+1

П.С: Колега, Stony1 във Варна да не би да говорите по-различно ?

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
vanka7a написа:П.С: Колега, Stony1 във Варна да не би да говорите по-различно ?

http://bgoffice.sourceforge.net/cgi-bin ... 0%F1%ED%E8
http://bgoffice.sourceforge.net/cgi-bin ... 0%F1%ED%E5
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
@stony1
Оборотите се държат стабилно, не подскачат и т.н ... а колата си гасне и на скорост и на празен ход, просто ейтака от нищото ... случвало се е да мина през дупка, или легнал полицаи и да изгасне, други случаи, на място паля ... натискам спирачката колата гасне, завъртам пълен ляв или пълен десен колата пак гасне, смъквам Узана - Габрово карам си на свободна вземам някой завои и колата изгасва ...
Оборотите се държат стабилно, не подскачат и т.н ... а колата си гасне и на скорост и на празен ход, просто ейтака от нищото ... случвало се е да мина през дупка, или легнал полицаи и да изгасне, други случаи, на място паля ... натискам спирачката колата гасне, завъртам пълен ляв или пълен десен колата пак гасне, смъквам Узана - Габрово карам си на свободна вземам някой завои и колата изгасва ...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
Проблеми с хидравликата ? Да не ти влиза въздух от някаде ?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
Това не ще да е проблем с хидравликата. Когато двигатела се натовари от хидравликата, климатика или алтернатора оборотите е нормално да паднат, но за да не гасне колата, в зависимост от натоварването компа "подава" повече гориво. Всъщност компа подава сигнал на плочката.
Добре е да се провери горивния филтър и дали няма запушване по горивопровода, а също и диагностика.
Добре е да се провери горивния филтър и дали няма запушване по горивопровода, а също и диагностика.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
@stony1 точно от това е
Благодаря на отзовалите се
Благодаря на отзовалите се
- SnooPDoG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m20b20 turbo
- Мечтае да кара: ко'т падне
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
Преди малко си поиграх малко и ето го резултата
Паля колата, оборотите си даржат ~700 сичко ок ?
пускам къси - оборотите почват да играят, след сикунди се нормализират
Пускам дълги - оборотите падат, последва угасване.
Пускам климатик - 1ва степен, игра на оборотите след сикунда сичко ок
~~~~~~~~~~~ - по голяма степен, обороте падат, ако не подам газ си изгасва.
Същото става ако при тези 700 оборота пусна нещо което изисква по голямо напрежение, следователно повече гориво за да поддържам това "нещо" ем тези обороти, си огасва.
Паля колата, оборотите си даржат ~700 сичко ок ?
пускам къси - оборотите почват да играят, след сикунди се нормализират
Пускам дълги - оборотите падат, последва угасване.
Пускам климатик - 1ва степен, игра на оборотите след сикунда сичко ок
~~~~~~~~~~~ - по голяма степен, обороте падат, ако не подам газ си изгасва.
Същото става ако при тези 700 оборота пусна нещо което изисква по голямо напрежение, следователно повече гориво за да поддържам това "нещо" ем тези обороти, си огасва.
- vlatko_baba
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Skopje, Macedonia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
и значи кде е проблемот, в ел. плочка на гнп-то?
- Anfiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: In the 90's
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
При турбодизелите често двигателят спира заради проблем в системата за циркулация на отработилите газове. Виж си също проводниците за високо напрежение! Успех! : 



- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Малък проблем с БМВ 325 ТД (гасни в движение)
vlatko_baba написа:и значи кде е проблемот, в ел. плочка на гнп-то?
Точно

Регулираите порцията за празен ход,а наи добре свалете и профилактираите управлението на ГНП.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани