Въпрос отнсно 540
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Въпрос отнсно 540
... та като за начало винаги Е34 модела ми е бил любим .... просто страхотна кола , но никога не съм имал по простата причина че не ми се кара някоя умрела 20ка или тдс.Винаги съм се целил ВЪЗМОЖНО най високо , но това в случая няма да бъде М5-ца
, ами 540.Кажете ми вашите мнения за автомобила ... мотор , окачване , ръчка или автомат(иска ми се ръчка) , абе всичко.
И понеже напоследък гледам доста позагнили Е34 , кажете и каде са им слабите места на купето.
Въпроса ми конкретно е към хора които имат поне малко виждане към автомобила.
Също въпреки че не ги познавам , ще се радвам Пенчев и Постман да дадат мнение ... забелязал съм че имат виждане.
-----------------------
Колега пускам ти темата, да видим кой какво ще каже, но то е писано толкова по темата, че ....
Ползвай търсачката не я жали
viewtopic.php?f=7&t=210136&hilit=540
viewtopic.php?f=7&t=159469&hilit=540
viewtopic.php?f=7&t=125442&hilit=540
tsb_bg

И понеже напоследък гледам доста позагнили Е34 , кажете и каде са им слабите места на купето.
Въпроса ми конкретно е към хора които имат поне малко виждане към автомобила.
Също въпреки че не ги познавам , ще се радвам Пенчев и Постман да дадат мнение ... забелязал съм че имат виждане.

-----------------------
Колега пускам ти темата, да видим кой какво ще каже, но то е писано толкова по темата, че ....
Ползвай търсачката не я жали
viewtopic.php?f=7&t=210136&hilit=540
viewtopic.php?f=7&t=159469&hilit=540
viewtopic.php?f=7&t=125442&hilit=540
tsb_bg
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос отнсно 540
Колега, като цяло Е34 не гние поголовно за разлика от разните стари акули но все пак си има слаби места:
-праговете - особено ако има шибидах
-дъната на вратите, както и долния им ръб.
-евентуално около капачката на резервоара, което се наблюдава в Германия специално
-самия шибидах около оплътнението
Ако има други места които е хубаво да се погледнат нека колегите споделят.
-праговете - особено ако има шибидах
-дъната на вратите, както и долния им ръб.
-евентуално около капачката на резервоара, което се наблюдава в Германия специално
-самия шибидах около оплътнението
Ако има други места които е хубаво да се погледнат нека колегите споделят.

Re: Въпрос отнсно 540
_65536_kb_sec_ , здрасти първо.Аз съм с бялата 124 купе , ако се сещаш на ОМВ веднъж си бяхме говорили. 
Принципно , не съм фен на шибидах-те такаче и това е един + в моя полза относно ръждите.
Двигателя , как е ? по наще пътиша окачването как ще се държи.Имал съм само мерцедеси и досега не съм го мислил.

Принципно , не съм фен на шибидах-те такаче и това е един + в моя полза относно ръждите.
Двигателя , как е ? по наще пътиша окачването как ще се държи.Имал съм само мерцедеси и досега не съм го мислил.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Въпрос отнсно 540
Окачването е много здраво! Но разбира се не и вечно... все пак не се кара по пътища, а по "пътища"...
Мотора е уникален като вървеж и звук, но не знам колко е здрав... изключително малко са такивата коли тук. 95% караме "умрели" 20-ски и TDS-И...
Мотора е уникален като вървеж и звук, но не знам колко е здрав... изключително малко са такивата коли тук. 95% караме "умрели" 20-ски и TDS-И...
Re: Въпрос отнсно 540
dj_ennsy_1 написа:Окачването е много здраво! Но разбира се не и вечно... все пак не се кара по пътища, а по "пътища"...
Мотора е уникален като вървеж и звук, но не знам колко е здрав... изключително малко са такивата коли тук. 95% караме "умрели" 20-ски и TDS-И...
не искам да прозвучи така , но не обичам компромисните вариянти.
Ще се радвам на още мнения.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Въпрос отнсно 540
офф всички питате за 540 ама не си зимате?
тая кола не гние ако се пази,ако загние то е там където каза Стоян,и малко по пода на купето. 540 е перфектна кола от към разход вървеж.Дава по-нисък разход от 520 и 525и ако се кара до 3000 оборота,а то просто няма нужда повече да даваш газ,на този агрегат. Автомата е умен,ръчката е много икономична(само дето съединителя свървшва бързо,ако се дава яко газ).
Кола която бих карал за градска ако е за по 150 км седмично.обикновено са набъкани с екстри и кожи,ако са гледани двигателите са читави. Но никога не се купува такава кола от италия,само от германия,защото немеца гледа двигателя обиновено. Ако се намери бройка с ръчна скоростна кутия трява да се купи,защото тези скорости са толкова редки че почти ги няма!
Ако си взимаш такава мисля че трябва да почнеш от 4000 Еуро нагоре да гледаш! По-надолу няма файда,не си зимай от бг,макар че то в бг почти няма такива. И не и слагай газ,щото след 30 000 км ще ревеш!Тоя двигател не носи на газ,ако ще Жики да се кълне в господ!
Айде успех ако си зимаш такава бангия!
тая кола не гние ако се пази,ако загние то е там където каза Стоян,и малко по пода на купето. 540 е перфектна кола от към разход вървеж.Дава по-нисък разход от 520 и 525и ако се кара до 3000 оборота,а то просто няма нужда повече да даваш газ,на този агрегат. Автомата е умен,ръчката е много икономична(само дето съединителя свървшва бързо,ако се дава яко газ).
Кола която бих карал за градска ако е за по 150 км седмично.обикновено са набъкани с екстри и кожи,ако са гледани двигателите са читави. Но никога не се купува такава кола от италия,само от германия,защото немеца гледа двигателя обиновено. Ако се намери бройка с ръчна скоростна кутия трява да се купи,защото тези скорости са толкова редки че почти ги няма!
Ако си взимаш такава мисля че трябва да почнеш от 4000 Еуро нагоре да гледаш! По-надолу няма файда,не си зимай от бг,макар че то в бг почти няма такива. И не и слагай газ,щото след 30 000 км ще ревеш!Тоя двигател не носи на газ,ако ще Жики да се кълне в господ!

Айде успех ако си зимаш такава бангия!


"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос отнсно 540
не искам да прозвучи така , но не обичам компромисните вариянти.
А имаш ли ги парите за некомпромисните варианти-колегата ти каза от колко трябва да почнеш.

Подръжката на двигателя и периферията му ще е само с нови части,като се замисля и почти всичко останало,данъците и застраховките ще са високи-всеки обича некомпромисните варианти,но до началото на тая година,тази кола беше с доста висок акциз.Иначе какво да го коментираме-колата е страхотна ако имаш излишни 10-на хиляди за първоначална покупка, регистрация и смяна на някои неща и после по няколко хиляди годишно за подръжка.
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
Re: Въпрос отнсно 540
колега здравей, аз имам 530-ка, но пак е с М60 мотора т.е 8 цилиндровия, от вървенето съм доволен въпреки , че е само 218к.с автомат но се държи много добре на пътя , а звука от този мотор е уникален, купих я от германия, има двоен шибедах, но има съвсемм малко загнило по дъната на вратите иначе всичко друго е ок и аз вече съм я оправил, трябва да си наясно, че консумативите са доста скъпи на този мотор след като я купих направих пълно обслужване масла, филтри ремъци, долу горе нормални цени, но когато поръчах нова водна помпа и като чух цената направо замръзнах 380 лв само водната помпа и това ти казвам цена с отстъпката, но не се стряскай като купуваш хубави части поне няма да ги сменяш често, сменил съм и воден радиатор и да ти кажа по обслужването на мотора една хилядарка, по окачването вече могат тук и други колеги дс ти кажат изключително здрави , особено ако всичко което сменяш е оригинално бая време няма да пипаш нищо, пожелавам ти успех дано намериш читав автомобил и си е верно това, че почти всички е34-ки с М60 мотор са наблъскани с максимално много екстри, за 540-ка се замисли и за англичанка, има много добри екземпляри там на смешни пари, а за е34 обръщането смея да твърдя е доста лесно и части бол на символични цени успех
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос отнсно 540
А колко ли струва дебитомера,водният радиатор,ревизия на главата,само водните съединения са около 400лв.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Въпрос отнсно 540
абе скъпо било....ми тва е 540, карал съм такава с кремав салон....буквално бъкана от екстри беше в брилянтна форма звучеше изглеждаше и вървеше уникално...това или М5 са наи истинските е34 така че ако човека прецени че може да я поддържа да взима щото колата е върха
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Въпрос отнсно 540
kraininski написа:абе скъпо било....ми тва е 540, карал съм такава с кремав салон....буквално бъкана от екстри беше в брилянтна форма звучеше изглеждаше и вървеше уникално...това или М5 са наи истинските е34 така че ако човека прецени че може да я поддържа да взима щото колата е върха
Да е скъпо да е скъпо, колко да е скъпо?
Двата ремъка :
Номенклатурен номер : 11281742012
Описание : РЕМЪК
Ед.цена (с ДДС) : 86.38 BGN
Номенклатурен номер : 11287833266
Описание : KEILRIPPENRIEMEN C*2
Ед.цена (с ДДС) : 50.21 BGN
Двете обтяжни ролки са и те с подобни цени като на 520...
Маслото е ~8л с-у 6.5л на 520, и за капак на всичко има 2 бобини повече.
Разликата е идва към 20-40лв при пълно обслужване. Ха сега деца кажете кое аджеба е скъпото на тоя матор?
Сега за накладките работата също е ясна - една идея по скъпи.
Окачването и то да кажем ще стъпва една идея по скъпичко с разлика от типа 20-50лв, ако са повечко неща.
А разхода е същия, че и по нисък...
Коментари имате ли или все още смятате че 540 е скъпо поддържана кола?
Писна ми от митове и легенди на разни майстори, дето като видят нещо с повече от 4 цилиндъра и по голямо от 2л мотор и цените им скачат драстично...

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Въпрос отнсно 540
скачат им на тех хищните мозъчета да ги еб*
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- samsurnik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: V8 комби
Re: Въпрос отнсно 540
нека бъдем реалисти, по-скъпичко си казах ви на мен колко ми струваше водната помпа в сравнение с тази на М50-то е впъти по-скъпа, а относно водния радиатор за колегата който пита за него водния радиатор е същия на като на тдс автоматик, така че пак не можем да говорим за по-скъпо и тук аз го купувах чисто нов 380лв, колегата от по-горе е прав нека не си мислим, че като са 8 цил са нещо кой знае какво повече, пък и в крайна сметка всеки си решава като купува такава кола че и разхода няма да е малък, то като се замисля който иска икономии въобще да не си купува бмв
жена с малки гърди е като село без начално училище - няма от къде да започнеш
Re: Въпрос отнсно 540
тези 540 само ги сънувате. мине, не мине седмица и пак се почва. не мога да разбера, защо като е е34 непременно трябва да е 540 или М5. Да не говорим, че ми малко трудно да си представя, къде точно им "давате газ"? Из махалата?
пък и на колегата е лесна. като не обича компромиси (дай боже всеки да го докара до там, ама не само да не обича, ами и да не прави), къде тогава е проблема? като изпляка нещо, отиваш в бмв, вадиш го (талона
) и поръчваш части. ако ти е кеф, правиш си колата сам, ако не можеш - пак в сервиза на бмв.
окачването като на всяка е34 към 200 000 км е вече за ревизия. къде тресе при спиране, къде след 100км/ч, къде тегли няляво или надясно, къде кутията вече има хлабина.
основният проблем на колата е разхода, който никак не малък (дано питащият да е наясно). и тези дето ми ги пишете, че разхода бил като на 2 или 2,5 литра моторите......много поздрави. аз не познавам някой собственик на 540, който градско да може да постигне като моят разход - В20. разликата е около 5 литра, което не е малко.
пък и на колегата е лесна. като не обича компромиси (дай боже всеки да го докара до там, ама не само да не обича, ами и да не прави), къде тогава е проблема? като изпляка нещо, отиваш в бмв, вадиш го (талона

окачването като на всяка е34 към 200 000 км е вече за ревизия. къде тресе при спиране, къде след 100км/ч, къде тегли няляво или надясно, къде кутията вече има хлабина.
основният проблем на колата е разхода, който никак не малък (дано питащият да е наясно). и тези дето ми ги пишете, че разхода бил като на 2 или 2,5 литра моторите......много поздрави. аз не познавам някой собственик на 540, който градско да може да постигне като моят разход - В20. разликата е около 5 литра, което не е малко.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос отнсно 540
Едва ли на една 15 годишна кола ще сменяш само ролки,масла и накладки.
На 540 много неща са различни-да кажем гръмва DME или ECU на автоматика, аз го намирам веднага за 100лв. а колегата какво прави.Ако продължим със скорости ,кардан,диференциал,дебитомер,съединител,какво ли още не-цялото разположение на всичко в коша е нестандартно,което предполага само нови части.
Всеки иска да кара 540, но ще вземеш някоя кошница за 1000евро ,а после разходите за подръжка ще са ти като за нова кола.
Самият факт ,че колегата ги задава точно тези въпроси в началото на темата показва ,че не е за тази кола-иска да му кажем,че след като я купи няма да има никакви разходи и само ще я кара,профучавайки покрай другите нещастници ,които се влачат със своите 520-ки и tds -си.
Ясно е ,че 540 е страхотна кола,но поръжката и ще е доста по-скъпа от по-обикновените Е34-ки и във всеки момент трябва да имаш някоя и друга излишна хилядарка,в противен случай мъката ще е голяма-ако отговаря на това условие да я взима без колебание.
Но когато си с претенции за уникална кола ,не трябва да питаш- просто я купуваш и както казва колегата хвърляш ключовете на съответният официален дилър да ти я подържа-всичко останало е в сферата на мечтите. 

На 540 много неща са различни-да кажем гръмва DME или ECU на автоматика, аз го намирам веднага за 100лв. а колегата какво прави.Ако продължим със скорости ,кардан,диференциал,дебитомер,съединител,какво ли още не-цялото разположение на всичко в коша е нестандартно,което предполага само нови части.
Всеки иска да кара 540, но ще вземеш някоя кошница за 1000евро ,а после разходите за подръжка ще са ти като за нова кола.
Самият факт ,че колегата ги задава точно тези въпроси в началото на темата показва ,че не е за тази кола-иска да му кажем,че след като я купи няма да има никакви разходи и само ще я кара,профучавайки покрай другите нещастници ,които се влачат със своите 520-ки и tds -си.

Ясно е ,че 540 е страхотна кола,но поръжката и ще е доста по-скъпа от по-обикновените Е34-ки и във всеки момент трябва да имаш някоя и друга излишна хилядарка,в противен случай мъката ще е голяма-ако отговаря на това условие да я взима без колебание.


43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани