Смених всичко и пак бие ...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 20.11.2009
Кара: 320ci 170 к.с.
Мечтае да кара: Е92, ако може М3 !

Смених всичко и пак бие ...

Мнение от dark0 » 15 Юли 2010, 1:30

Значи днес приключи сменянето на цялата предница без рейката ...
авсолютно всичко друго е сменено и пак на 80км/ч и после на 120км/ч тресе волана ..
смених предните дискове и накладки и със скорост от 100км/ч като натисна спирачката пак тресе ...
ако направя реглаж дали тези симптоми ще се оправят :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 22.05.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 4,4
Мечтае да кара: Всичко що е М

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от cool_ice » 15 Юли 2010, 2:01

еми колега щом си сменил всичко по предницата реглажа е задължителен :) после идва и баланса на гумите и от тях може да е провери си и баланса
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от ~Мишо~ » 15 Юли 2010, 2:14

Ако си сменил аВсолютно всичко (това включва и тампоните на носачите) :arrow: остават само гумите...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 318 Yes-ka 97''

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от DarkPsy » 15 Юли 2010, 5:05

Колега провери си карето на волана, ако гумата е прецакана също прави мизерии

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от beco109 » 15 Юли 2010, 8:30

~Мишо~ написа:Ако си сменил аВсолютно всичко (това включва и тампоните на носачите) :arrow: остават само гумите...


+ читерите шарнира и к-т амортисьори :wave:
:yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от sonny » 15 Юли 2010, 9:41

Не драги мои, осатва арейката. До оня ден се борихме с едно е36 дето всичко беше ново отрпред, джанти, гуми, спирачки, окачване, рейката рециклирана, ама само за течове и ко са оказа, зверски луфт в лявата втулка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 20.11.2009
Кара: 320ci 170 к.с.
Мечтае да кара: Е92, ако може М3 !

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от dark0 » 15 Юли 2010, 12:30

проблема май идва от задна крива гума :roll:
но все пак да направя ли реглаж :)


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от sonny » 15 Юли 2010, 13:19

няма нужда от реглаж, той е за аматьорите

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от vladi_a_i » 15 Юли 2010, 15:43

dark0 написа:проблема май идва от задна крива гума :roll:
но все пак да направя ли реглаж :)

Дори и един тампон да смениш от пред се ходи задължително на реглаж,па камо ли да смениш шарнир и да броиш резбите никога не идва на място...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от deyan-enchev » 15 Юли 2010, 15:46

Кви резби ще се броят при смяна на шарнир бе ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от vladi_a_i » 15 Юли 2010, 16:29

deyan-enchev написа:Кви резби ще се броят при смяна на шарнир бе ?

Примерно на рейката :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от deyan-enchev » 15 Юли 2010, 18:13

Аз не виждам причина да пипаш рейката в случай че се сменя шарнир.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от (bubsa) » 15 Юли 2010, 20:45

vladi_a_i написа:
dark0 написа:проблема май идва от задна крива гума :roll:
но все пак да направя ли реглаж :)

Дори и един тампон да смениш от пред се ходи задължително на реглаж,па камо ли да смениш шарнир и да броиш резбите никога не идва на място...


Колега пишеш пълни глупости :shock:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от beco109 » 15 Юли 2010, 22:26

(bubsa) написа:
vladi_a_i написа:
dark0 написа:проблема май идва от задна крива гума :roll:
но все пак да направя ли реглаж :)

Дори и един тампон да смениш от пред се ходи задължително на реглаж,па камо ли да смениш шарнир и да броиш резбите никога не идва на място...


Колега пишеш пълни глупости :shock:


Аз като си сменям гумите зимни с летни или обратното също и като ходя на вулканизатор за спикана гума няма значение може и резервната да е, задължително след това ходя да ми реголирам не само предни а и двата. :mhihi:
Последна промяна beco109 на 15 Юли 2010, 22:46, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Смених всичко и пак бие ...

Мнение от vanka7a » 15 Юли 2010, 22:38

Ей изкарахте тия мостове, че се кривят като пластелини :mhihi:
Колега, ходи да ти балансират гумите и да ти изправят джантите, ако има кривини :yes:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook