Как се закрепя кора под двигателя на Е36-моето решение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
Re: Как и къде се закрепя кора под двигателя на Е36
Makarov 2 написа:http://makarov2.snimka.bg/tuning/montaj-na-originalna-kora-na-e36-kupe.517348,ето снимки ,който е любопитен да разгледа,направено е по българския начин като са заварени нитовете за гредата,а не с лепило!Може да заключвате темата!
Колега тази кора не знам от каде си е купил но оригиналната е доста по голяма и широка моята е облечена до средата с такива кори от бронята до края на скоростната кутия, за съжаление тази под мотора е нямам вече, но задната която си снимал е доста по голяма, утре може да кача снимки. Тази най от пред се захващаше за бронята чрез щифтове имаше и по 2 дюбела от тези квадратните (с които се захващат и подкалниците) намират се под гредите най от пред по скоро на очиларката задната част се закрепва за предния мост с 2 големи видии.
Забравих да напиша че тази задната кора не е само 1 има и още една, намира се под изпускателните колектори и е от алуминий ето и номера и: 51 71 1 977 084

Re: Как и къде се закрепя кора под двигателя на Е36
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: Как и къде се закрепя кора под двигателя на Е36
Всичко стана както ти каза,с една разлика,че нитовете които поръчах не бяха като тези които си показал на снимките,а бяха такива,които са без гайка,а имаха само една периферия,която нямаше как да се измисли освен да се завари за гредата!
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Как се закрепя кора под двигателя на Е36-моето решение
Дайте да направим разлика между защитна скара, защото точно това монтира колегата на колата си, и кора под мотора. Задачата на скарата е да пази картера, използва се предимно при спортно ориентирани водачи и ниски окачвания
. Задачата на кората е да обезшумява /не случайно се използва основно при дизелите оригинално/ и да предпазва от влага, кал, пепел и други гадости, а също така се използва с аеродинамично приложение при М3.

only rear wheel drive
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: Как и къде се закрепя кора под двигателя на Е36
DarkPsy написа:Makarov 2 написа:http://makarov2.snimka.bg/tuning/montaj-na-originalna-kora-na-e36-kupe.517348,ето снимки ,който е любопитен да разгледа,направено е по българския начин като са заварени нитовете за гредата,а не с лепило!Може да заключвате темата!
Колега тази кора не знам от каде си е купил но оригиналната е доста по голяма и широка моята е облечена до средата с такива кори от бронята до края на скоростната кутия, за съжаление тази под мотора е нямам вече, но задната която си снимал е доста по голяма, утре може да кача снимки. Тази най от пред се захващаше за бронята чрез щифтове имаше и по 2 дюбела от тези квадратните (с които се захващат и подкалниците) намират се под гредите най от пред по скоро на очиларката задната част се закрепва за предния мост с 2 големи видии.
Забравих да напиша че тази задната кора не е само 1 има и още една, намира се под изпускателните колектори и е от алуминий ето и номера и: 51 71 1 977 084
този номер който си дал,се оказа че е кора която въобще не се слага на купе и я няма като каталожен номер за такова/М52Б20 ванос/!Иначе може да пуснеш снимки да ти видим колицата отдолу как е облицована!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Как се закрепя кора под двигателя на Е36-моето решение
Добре не я дават за купе а по принцип ще стане ли кората, то ясно че може да се нагоди, по ме интересува дали ще пасне отвора за изпускането на маслото?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Makarov 2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 27.11.2008
- Местоположение: Silistra
- Пол: Мъж
Re: Как се закрепя кора под двигателя на Е36-моето решение
Nukem написа:Добре не я дават за купе а по принцип ще стане ли кората, то ясно че може да се нагоди, по ме интересува дали ще пасне отвора за изпускането на маслото?
Тази която аз съм я показал става без проблеми за купе и е за купе, всичко пасва точно.Един колега писа за кора,която е под скоростната кутия-точно тази кора не я дават по каталожен номер за М52Б20 ванос купе!Отвора пасва точно с пробката на картера,все пак е поръчвана по каталожен номер!
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
Re: Как се закрепя кора под двигателя на Е36-моето решение
Ето и 2-те задни кори, съжалямам за лошото качество:
Алуминиевата кора която пази тампона на носача от изпускателните колектори.


Щипките на предния мост за които се хваща задната кора чрез видия.

Кората под скоростната кутия.

Тук се вижда как стоят в сглобено състояние под купето



И аз търсих в Google но никакви снимки не намерих на тези кори:
купето е 97-ма година дано съм ви помогнал, кората коята се води под мотора се счупи и няма как да ви покажа захващането.
Алуминиевата кора която пази тампона на носача от изпускателните колектори.


Щипките на предния мост за които се хваща задната кора чрез видия.

Кората под скоростната кутия.

Тук се вижда как стоят в сглобено състояние под купето



И аз търсих в Google но никакви снимки не намерих на тези кори:
купето е 97-ма година дано съм ви помогнал, кората коята се води под мотора се счупи и няма как да ви покажа захващането.

Re: Как се закрепя кора под двигателя на Е36-моето решение
Чел съм, че тези кори от долу оказват съществено влияние върху разхода на гориво поради влияние върху аиродинамиката на автомобила. Тъй, че ако някой има преки наблюдения, моля, нека да сподели.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
Re: Как се закрепя кора под двигателя на Е36-моето решение
Карал съм със нея и без нея разлика в горенето не съм забелязъл, ако има такава трябва да е при по-високи скорости направи ми впечатление че без кора като се мине с висока скорост през локва носи колата, със кората минах през голяма локва на околовръсното със 120 км. даже не се и поклати.
Имат големи плюсове преди да ми се счупи кората под мотора беше супер безшумна случвало ми се е да ме питат дали съм е запалил. След като е махнах мина се 1 месец и почнаха да се обадат ролки и ремъци, другият плюс беше че мотора цилия блестеше кората на капака беше като нова сега без кората салед 2 дена и става всичко в прах, кал и незнам още какво, друг плюс е че и да падне нещо пад мотора няма да бъде изгубено
Имат големи плюсове преди да ми се счупи кората под мотора беше супер безшумна случвало ми се е да ме питат дали съм е запалил. След като е махнах мина се 1 месец и почнаха да се обадат ролки и ремъци, другият плюс беше че мотора цилия блестеше кората на капака беше като нова сега без кората салед 2 дена и става всичко в прах, кал и незнам още какво, друг плюс е че и да падне нещо пад мотора няма да бъде изгубено


25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани