М20В25 -> 2,7 или 2,8?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
М20В25 -> 2,7 или 2,8?
Здравейте, знам че има много изписано по въпроса. Доста рових, изчетох темите на Дилян Пенчев, на Иван от Хасково и каквото ми попаднеше пред очите за сроукване на М20... Поготвям нещо подобно, но имам няколко конктретни въпроса. Първо ще дам малко инфо с какво разполагам и ще позлвам за основа:
М20В25 от двоен стоп с номер на блока започващ с 256Е.. ( т.е. без катализатор и 9,7 компресия)
От тук нататък въпросите са ми основно около блока и коляновия вал. А именно:
Ако използвам вал от ТД и оставя нещата с 2мм недоход има ли смисъл от конверсията? Няма ли да се представя също (ако не и по зле) от сток В25? Знам че ще се понижи компресията, но незнам колко горе долу да очквам. Всичкото инфо сякаш е базирано на данни от мотори с 8,8 компресия...
Ако използвам вал от М52В28 - всички казват че това е най- добрият вариант и само 0,5мм недоход. Но с моите бутала няма ли да стане много висока компресията и да има детонации? Макар и ако се кара със 100 октана?
Разбира се остава варианта да си ревизирам Б25-цата и да си я карам сток...
Ще съм безкрайно благодарен на всякакви мения и съвети, особенно от хора които вече са минали по този път.
Благодаря ви предварително

От тук нататък въпросите са ми основно около блока и коляновия вал. А именно:





Ще съм безкрайно благодарен на всякакви мения и съвети, особенно от хора които вече са минали по този път.
Благодаря ви предварително
The fun is not in the straight line...!
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
1.Основна грешка при описаното е,че бъркаш компресия и степен на сгъстяване
,
съотношението между работния обем в цилиндъра и горивната камера е степен на сгъстяване тя е константна единица между двата обема,компресията е налягането в горивната камера измерено в момент на сгъстяване когато клапаните са затворили,тя е променлива и зависи от износването на буталото,сегментите и клапаните и леглата им..
2.Ако прочетеш внимателно темата на Дилян няма нещо неясно..преди да сложиш главата просто занеси блока да му свалят тези 2мм защото ако го сглобите така ще имаш не компресия а степен на сгъстяване 6;1 ...
3.А дали си заслужава е друг въпрос...всеки кубик и всеки кон си заслужава...
Успех...

съотношението между работния обем в цилиндъра и горивната камера е степен на сгъстяване тя е константна единица между двата обема,компресията е налягането в горивната камера измерено в момент на сгъстяване когато клапаните са затворили,тя е променлива и зависи от износването на буталото,сегментите и клапаните и леглата им..

2.Ако прочетеш внимателно темата на Дилян няма нещо неясно..преди да сложиш главата просто занеси блока да му свалят тези 2мм защото ако го сглобите така ще имаш не компресия а степен на сгъстяване 6;1 ...

3.А дали си заслужава е друг въпрос...всеки кубик и всеки кон си заслужава...

Успех...

- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
Ако сложиш само вал няма как да имаш недоход а даже ще ти стърчат буталата защото хода на твоя вал е 75мм,а на 2.7 и 2.4тд е 81мм.,на тдс-а мисля че е 82.8.Трябва да сложиш биели също от м20б20 или м20б23 които са на 130мм. за да намалиш височината.От там резгаш блока в зависимост от вала който си сложил и си свиркаш!!!
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
Това с биелите е ясно, 130мм аз си ги знам даже си ми отлежават в гаража и просто съм пропуснал да го напиша. Малко по когато когато говоря за 2мм недоход няма как да се получи със 135мм биели, технически пропуск просто
А това с рязането на блока със сигурност няма да го направя. Не е оферта според мен защото ще имам проблеми с обтегача на ремъка а и ще трябва раздвижно колело за да върна тайминга на място...




The fun is not in the straight line...!
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
доста хора са го правили без да имат голям проблем с обтегача , мисля, че си струва дори само заради по големия въртящ момент 

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
tuningfena написа:доста хора са го правили без да имат голям проблем с обтегача , мисля, че си струва дори само заради по големия въртящ момент
колко викаш да е по - голям

"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
до колкото съм запознат и съм приказвал с autovan да се резни блока точно половин зъб на ремъка се прескача и раздвижното колело е почти задължително 

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
Всичко до тук е ако е използва вал от М21... А някой да има наблюдение или да е правил мотор с вал от М52В28... При неговите 84мм и късите биели (130мм) остават само 0,5мм недоход. Ако избера и най тънката гарнитура за да компенсирам мисля че ще стане добре. Чета че по света си го карат така, но с по късните бутала (8,8 и катализатор)... 

The fun is not in the straight line...!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
По-ниската степен на стъстяване винаги можеш да компенсираш с някакво допълнително налягане от рода на 0.5 

BMW only!
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
amd написа:По-ниската степен на стъстяване винаги можеш да компенсираш с някакво допълнително налягане от рода на 0.5
Вярно. Но засега ще си остане атмосферна...

The fun is not in the straight line...!
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
Решението е взето, сетъпа (бюджетен) ще бъде следния:
Вал - М52В28
Биели - М20В20
Инжектори - М50В25 (сини)
Дебитомер от М30 (с номер завършващ на 027)
Сток изпускател 2х45 -> 1х63мм
Сток електроника,но мотроник 1,3
Всичко е събирано от най различни чужди форуми, то това съм си избрал/имам. Ще има повече инфо когато мотора е на колата. До тогава и ако няма въпроси може да се заключва темата.
Вал - М52В28
Биели - М20В20
Инжектори - М50В25 (сини)
Дебитомер от М30 (с номер завършващ на 027)
Сток изпускател 2х45 -> 1х63мм
Сток електроника,но мотроник 1,3
Всичко е събирано от най различни чужди форуми, то това съм си избрал/имам. Ще има повече инфо когато мотора е на колата. До тогава и ако няма въпроси може да се заключва темата.

The fun is not in the straight line...!
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
помисли как да запазиш дългите биели за да не ти кълчи с късите и по тоя начин да се чуди във високите, и тоя вал е бая скъп и не е плуг енд плей 

Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
И мен това ме притеснява малко, но аз така или иначе няма да я въртя повече от 6500, искам да си запазя стандартния ограничител на оборотите... А за вала имам малко преправка, но не е кой знае какво. Според теб до тези обороти дали ще има проблем?
The fun is not in the straight line...!
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
Re: М20В25 -> 2,7 или 2,8?
NEDD написа:И мен това ме притеснява малко, но аз така или иначе няма да я въртя повече от 6500, искам да си запазя стандартния ограничител на оборотите... А за вала имам малко преправка, но не е кой знае какво. Според теб до тези обороти дали ще има проблем?
Ами няма да има проблеми защото познавам 3-4 човека дето крат така , но казват че във високите почвала леко да затсапва аз моята я сглобих с дълги биели и други бутала

27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани