Мерси!
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
да да.. точно за него става дума.. иначе в момента ме тормози само температурата на водата и дали ме лъже стрелката или просто вентилатора на климатика се включва по-рано.. понеже ситуацията е следната.. Днес видях че го нямаше бушона за ел перката на климатика.. (н25) след като го сложих и обезвъздуших колата стана така че на температура точно 12 без 2 вентилатора на климатика духа и не спира а температурата на колата показва точно 12 без 1.. Преди без бушона на вентилатора в смисъл без той да работи при настъпване и то на наклон се вдига на 12 00 при голяма жега и не мърда от там.. тръби не надува.. радиатора целия е топъл.. виското си е в много добро състояние.. не може да се спре никак..
Та какви са вариантите.. не разполагам за жалост с диагностика да проверя температурата на датчиците.. а някой знае ли каква трябва да е температурата на водата в изравнителния съд?

Та какви са вариантите.. не разполагам за жалост с диагностика да проверя температурата на датчиците.. а някой знае ли каква трябва да е температурата на водата в изравнителния съд?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: три въпроса за тдс..
Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.
Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.
Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
Zubcho написа:Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.
Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.
утре ще ги смъкна да видя.. ама ако пък не се охлажда радиатора добре то значи ще загрява.. а тук проблема е че духа вентилатора уж че е загряла и прегрява а пък не показва че колата е загряла..
Re: три въпроса за тдс..
Zubcho написа:uricatoli написа:dinozab написа:Струята за която ти писах видя ли яМежду другото датчика не на 99 а на 101гр. включва перката което е още малко по-лошо а не знаеш и дали не отива и нагоре.presko79 е прав за стрелката че има бая голям температурен толеранс в средата
Струйката си я гледах перфектна е.. а иначе накрая ще хвана термометър да си измеря водатаА иначе при изключен вентилатор на климатика дори е стигала точно 12 00 само при доста настъпване при доста голям наклон..
а иначе питах не за там където излиза струйката ами точно срещу него има друга тръбичка в другата половина на изравнителния съд..
Тази тръбичка ходи към десния калник (като си в колата). Мисля, че е преливника това. Ако си препълнил системата от там излиза излишното. Естествено преди тръбичката или на самата нея има клапан (само предполагам)
Нека и някой др. да каже
Тръбичката е да отвежда водата пусната от капачката която има предпазен клапан.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: три въпроса за тдс..
uricatoli написа:Zubcho написа:Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.
Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.
утре ще ги смъкна да видя.. ама ако пък не се охлажда радиатора добре то значи ще загрява.. а тук проблема е че духа вентилатора уж че е загряла и прегрява а пък не показва че колата е загряла..
Виж си мъркуча от термостата към мотора дали е топъл, ако е студен значи термостати не отваря и трябва да го смениш, ако този мъркуч е топъл значи всичко там е ок

ПС: при мен също стрелката си стоеше на 12.00, но перката въртеше, температурата на охл.течност в казанчето беше 85-88гр, но в главата (там където е датчика за перката беше малко над 101гр - последното го мерих с един странен термометър, който е безконтактен мери темп с инфрачервен лъч или нещо такова

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
BAI_DOBRI написа:uricatoli написа:Zubcho написа:Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.
Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.
утре ще ги смъкна да видя.. ама ако пък не се охлажда радиатора добре то значи ще загрява.. а тук проблема е че духа вентилатора уж че е загряла и прегрява а пък не показва че колата е загряла..
Виж си мъркуча от термостата към мотора дали е топъл, ако е студен значи термостати не отваря и трябва да го смениш, ако този мъркуч е топъл значи всичко там е окПреди 2-3 месеца имах същия проблем, при мен даже на място се включваше ел. перката, смених термостата и се оправи.
ПС: при мен също стрелката си стоеше на 12.00, но перката въртеше, температурата на охл.течност в казанчето беше 85-88гр, но в главата (там където е датчика за перката беше малко над 101гр - последното го мерих с един странен термометър, който е безконтактен мери темп с инфрачервен лъч или нещо такова)
значи цялата игра може да е от термостата?
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
Така.. ей сега оставих колата да загрее и пак си включи перката на 12 без 1.. обаче като пипнах маркуча топъл беше.. другото е че не ми се стори до такава степен горещ мотора че да ми грее в лицето.. както по принцип се е нагорещявал днеска докато беше запалена.. през деня повече време.. та има ли вариант да е лъжлив датчик на перката на климатика?
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: три въпроса за тдс..
uricatoli написа:BAI_DOBRI написа:uricatoli написа:Zubcho написа:Я виж между водния радиатор и климатичния дали не е пълно с мизерия. Виж поизмий самите радиатори от вън. Може да са натъпкани с прах между ламелите и да не пропускат хубаво въздух.
Чувал съм от колеги, че точно при същите симптоми и след такива измивания външни са решили проблема.
утре ще ги смъкна да видя.. ама ако пък не се охлажда радиатора добре то значи ще загрява.. а тук проблема е че духа вентилатора уж че е загряла и прегрява а пък не показва че колата е загряла..
Виж си мъркуча от термостата към мотора дали е топъл, ако е студен значи термостати не отваря и трябва да го смениш, ако този мъркуч е топъл значи всичко там е окПреди 2-3 месеца имах същия проблем, при мен даже на място се включваше ел. перката, смених термостата и се оправи.
ПС: при мен също стрелката си стоеше на 12.00, но перката въртеше, температурата на охл.течност в казанчето беше 85-88гр, но в главата (там където е датчика за перката беше малко над 101гр - последното го мерих с един странен термометър, който е безконтактен мери темп с инфрачервен лъч или нещо такова)
значи цялата игра може да е от термостата?
При мен точно това беше проблема, надявай се и при теб да е това - ще излезе най-евтино

В моя случай термостата,който ми направи проблем беше сложен преди година и половина, нямаше никакви ядове, един светъл ден реших да сменям антифриза и тогава почна. Реших,че е датчика за самата перката, смених го но не беше в него проблема, за късмет си пазех стария термостат - той пък не затваряше хубаво и по баирите колата изстиваше, но го сложих за проба и така разбрах къде е проблема. С проблемния термостат мъркуча от терм. към мотора беше студен, а сега си е топъл.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
Обаче ми направи впечатление че долната част на радиатора не е стоплила като почна да духа перката.. варианта взе да клони още повече към термостат..
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
ето от къде идва проблема с теча.. погледнах самото съединение.. то нали е пластмасово и вътре тикната алуминиева тръбичка.. нали по принцип като е закачена гумената тръба тя трябва да е навътре към пластмасата и скобата стегната на пластмасата.. еми понеже е кофти мястото и не мога да я тикна толкова навътре.. така че е закачена за алуминиевата тръбичка
ето направо нарисувах схема.. не ми се смейте на рисунката ама на пейнта толкова мога :razz:
легенда:
черно тръбичка влизаща в купето..
синьо тръбичка от алуминий набита в черната тръбичка
червено гумен маркуч
зелено.. мястото както са хванали скобата.. ама понеже е много неудобно са си спестили няколко см..

ето направо нарисувах схема.. не ми се смейте на рисунката ама на пейнта толкова мога :razz:
легенда:
черно тръбичка влизаща в купето..
синьо тръбичка от алуминий набита в черната тръбичка
червено гумен маркуч
зелено.. мястото както са хванали скобата.. ама понеже е много неудобно са си спестили няколко см..

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
Имам питане.. Има ли отрицателни страни ако се изолира радиатора на парното в купето? понеже теча е от там..
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: три въпроса за тдс..
освен балтон, вълнени чорапи и калцуни за зимата, друго не се сещам
Майтапа на страна. По-добре го оправи лятото, че зимата не се бачка дори и на закрито. Работата е пипкава, отнема време и пръстите ти стават на чуканчета.
Аз го оправях това при -10 и трябва да ти кажа, че още го помня сякаш вчера беше.
Поздрави,
Д

Майтапа на страна. По-добре го оправи лятото, че зимата не се бачка дори и на закрито. Работата е пипкава, отнема време и пръстите ти стават на чуканчета.
Аз го оправях това при -10 и трябва да ти кажа, че още го помня сякаш вчера беше.
Поздрави,
Д

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
ddddk написа:освен балтон, вълнени чорапи и калцуни за зимата, друго не се сещам![]()
Майтапа на страна. По-добре го оправи лятото, че зимата не се бачка дори и на закрито. Работата е пипкава, отнема време и пръстите ти стават на чуканчета.
Аз го оправях това при -10 и трябва да ти кажа, че още го помня сякаш вчера беше.
Поздрави,
Д
мен ме интересува дали има проблеми да се минат 800км да се прибера

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: три въпроса за тдс..
Няма проблем... НО задължително предварително трябва да оправиш греенето!
Защото, ако тръгнеш и почне да грее и нямаш парно през което поне малко да отнемаш топлина директно ще окотиш двг-то.
Ти не написа коя от трите тръбички тече...
Поздрави,
Д
Защото, ако тръгнеш и почне да грее и нямаш парно през което поне малко да отнемаш топлина директно ще окотиш двг-то.
Ти не написа коя от трите тръбички тече...
Поздрави,
Д

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: три въпроса за тдс..
трябваше и термостата да махнете, ама ако е като на М50 с пластмасова тапа грам не препоръчвам преди пътуването да го правиш 


50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани