Няколко въпроса относно бъдеща покупка
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Няколко въпроса относно бъдеща покупка
Здравейте!
За съжаление все още не мога да Ви нарека "колеги", тъй като не притежавам собствен автомобил, но смятам да поправя тази грешка в най-кратки срокове. Надявам се темата ми да не е крайно неподходяща за раздела и да не съдържа прекалено много отговорени въпроси, но просто наистина нямам голям опит и всяко почерпено мнение от потребителите на този уважаван форум ще е повече от добре дошло
И така, харесал съм си една Е34 520i 150 к.с. 1991 г., с доста екстри като климатроник, пълен ел. пакет, ABS и т.н., от една автокъща в Дупница. Автомобилът е с обикновена газова уредбва, която се явява задължителна за моя бюджет
Изглежда доста запазена, но все пак това е мнение, което изказвам на база снимките, които съм видял. Знам, че много от Вас ще ми препоръчат да потърся кола от човек и по-специално от такъв от форума, но просто в момента не разполагам с нужните финанси за една подобна, наистина обоснована, по-висока инвестиция... както се казва - криза е. Затова се обръщам към Вас, тъй като осъзнавам, че подобна покупка е свързана с много рискове, от които се пораждат и следните въпроси/проблеми:
1. Като начало ме интересува дали някой от Вас може да ми препоръча "обективен" и "качествен" сервиз в този район, или в близост, където да могат да я прегледат и да си кажат авторитетното мнение относно това заслужава ли си или не? Проблема е там, че съм от Пловдив и мога единствено да взема с мен приятел, който е по-навътре в нещата и който да си каже мнението, но все пак остава липсата на сервизното оборудване, за да могат да се преценят най-важните аспекти
2. В случай, че не успея да попадна на подобен "обективен сервиз", ще трябва сам да установявам дали автомобила си заслужава, т.е. да проверя местата и нещата, които следва да се проверяват при покупка. За целта намерих една статия в един английски сайт, http://www.usedcarexpert.co.uk/cars.aspx?numModel=73&id=539, където са описани основните слабости на този модел. Знам, че и тук - във форума, съществуват доста теми, в които са обсъждани подобни неща, доста търсих, но не успях да намеря тема, в която да са систематизирани - ще Ви бъда безкрайно благодарен, тъй като сте и редовни посетители на форума и сте "навътре в нещата", ако ми посочите поне една тема, където са описани най-важните и основни неща, понеже във въпросния английски сайт не всичко ми е разбираемо
А и съм наясно, че ако изникнат подобни проблеми (което е неминуемо), ще мога да се пазаря за цената.
3. Понеже колата е "нов внос", от това, което съм прочел из форумите заключавам, че или има транзитни номера, или тези номера вече са изтекли. И понеже няма как да я докарам до тук, освен на собствен ход (тъй като предполагам, че един влекач ще струва доста), разбрах, че съществува възможност да се изкарат временни транзитни номера от КАТ в града, в който се намира автомобила, сиреч Дупница - това така ли е в действителност и каква е точно процедурата?
4. Относно регистрацията - в Интернет има доста теми за това каква е процедурата, но всяка една от тях се различава по размера на таксите, които следва да се платят. И понеже съм сигурен, че доста от Вас са регистрирали наскоро подобен автомобил, ще се радвам ако ме запознаете с това какво точно се плаща и какви са конкретните размери на таксите, за да мога да си направя някаква груба сметка колко ще ми излезе цялата процедура по регистрация в КАТ и в данъчното?
Ами за друго в момента не мога да се сетя, а и публикацията и без това стана доста дълга - надявам се повече хора да имат нерви да я прочетат
Предполагам, че ще изникнат още въпроси, но за тях - по-късно
Благодаря предварително на всичко отзовали се!!!
За съжаление все още не мога да Ви нарека "колеги", тъй като не притежавам собствен автомобил, но смятам да поправя тази грешка в най-кратки срокове. Надявам се темата ми да не е крайно неподходяща за раздела и да не съдържа прекалено много отговорени въпроси, но просто наистина нямам голям опит и всяко почерпено мнение от потребителите на този уважаван форум ще е повече от добре дошло

И така, харесал съм си една Е34 520i 150 к.с. 1991 г., с доста екстри като климатроник, пълен ел. пакет, ABS и т.н., от една автокъща в Дупница. Автомобилът е с обикновена газова уредбва, която се явява задължителна за моя бюджет

1. Като начало ме интересува дали някой от Вас може да ми препоръча "обективен" и "качествен" сервиз в този район, или в близост, където да могат да я прегледат и да си кажат авторитетното мнение относно това заслужава ли си или не? Проблема е там, че съм от Пловдив и мога единствено да взема с мен приятел, който е по-навътре в нещата и който да си каже мнението, но все пак остава липсата на сервизното оборудване, за да могат да се преценят най-важните аспекти

2. В случай, че не успея да попадна на подобен "обективен сервиз", ще трябва сам да установявам дали автомобила си заслужава, т.е. да проверя местата и нещата, които следва да се проверяват при покупка. За целта намерих една статия в един английски сайт, http://www.usedcarexpert.co.uk/cars.aspx?numModel=73&id=539, където са описани основните слабости на този модел. Знам, че и тук - във форума, съществуват доста теми, в които са обсъждани подобни неща, доста търсих, но не успях да намеря тема, в която да са систематизирани - ще Ви бъда безкрайно благодарен, тъй като сте и редовни посетители на форума и сте "навътре в нещата", ако ми посочите поне една тема, където са описани най-важните и основни неща, понеже във въпросния английски сайт не всичко ми е разбираемо

3. Понеже колата е "нов внос", от това, което съм прочел из форумите заключавам, че или има транзитни номера, или тези номера вече са изтекли. И понеже няма как да я докарам до тук, освен на собствен ход (тъй като предполагам, че един влекач ще струва доста), разбрах, че съществува възможност да се изкарат временни транзитни номера от КАТ в града, в който се намира автомобила, сиреч Дупница - това така ли е в действителност и каква е точно процедурата?
4. Относно регистрацията - в Интернет има доста теми за това каква е процедурата, но всяка една от тях се различава по размера на таксите, които следва да се платят. И понеже съм сигурен, че доста от Вас са регистрирали наскоро подобен автомобил, ще се радвам ако ме запознаете с това какво точно се плаща и какви са конкретните размери на таксите, за да мога да си направя някаква груба сметка колко ще ми излезе цялата процедура по регистрация в КАТ и в данъчното?
Ами за друго в момента не мога да се сетя, а и публикацията и без това стана доста дълга - надявам се повече хора да имат нерви да я прочетат


Благодаря предварително на всичко отзовали се!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
Колега самата регистрация е към 70лв за номерата + еко таксата. Нея можеш да намериш из нета колко е.
Аз лично не бих закупил кола от Италия с монтирана вече газова уредба. Сега ще кажа и защо. Човека, който е сложил такава е търсел икономия и нищо чудно да е спестявал и от смени на масло и др. консумативи. Карал я е някакво време. Навъртял е някакви км. (обикновено над 100 000) и я е продал. Така няколко собственика и са я метнали да се изнася. Сега ти ще си човека, който ще го "хапне" образно казано. Ще дадеш 2000лв и после ще си само по сервизите и по форума - това е почти гарантирано. Да знаеш автомобил на снимка може да изглежда супер, ама на живо да е страшен кенеф. И моята тоалетна на снимки е перфектна ама като я видиш на живо е др. бира
. По-добре събери още малко пари и си вземи нещо, което да не си само под капака му. Просто иска време намирането на читава е34.
Виж тази кола и пробвайте да се разберете с човека. Той е от Пловдив и лично ще можеш да видиш колата. Хем е по-нова хем има достатъчно екстри за модела.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=186345
Автомобила е един от последните произведени. 06.1996 ги спират от конвейра. И по думите на доста хора е супер запазен.
Поздрави и разрови още из форума има теми за покупка на е34 бензин и доста съвети там.
Успех!
Аз лично не бих закупил кола от Италия с монтирана вече газова уредба. Сега ще кажа и защо. Човека, който е сложил такава е търсел икономия и нищо чудно да е спестявал и от смени на масло и др. консумативи. Карал я е някакво време. Навъртял е някакви км. (обикновено над 100 000) и я е продал. Така няколко собственика и са я метнали да се изнася. Сега ти ще си човека, който ще го "хапне" образно казано. Ще дадеш 2000лв и после ще си само по сервизите и по форума - това е почти гарантирано. Да знаеш автомобил на снимка може да изглежда супер, ама на живо да е страшен кенеф. И моята тоалетна на снимки е перфектна ама като я видиш на живо е др. бира

Виж тази кола и пробвайте да се разберете с човека. Той е от Пловдив и лично ще можеш да видиш колата. Хем е по-нова хем има достатъчно екстри за модела.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=46&t=186345
Автомобила е един от последните произведени. 06.1996 ги спират от конвейра. И по думите на доста хора е супер запазен.
Поздрави и разрови още из форума има теми за покупка на е34 бензин и доста съвети там.
Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
гледай за
1. ръжда
по долните ръбове на вратите (външно подпухнало и вътрешно под долните пластмасовите уплътнения)
около капачката за бензина
2. двигател
да няма странични шумове, притраквания, цъкане като от ръчен часовник, стържене итн при палене и работа на двигателя
да се изфорсира равномерно (на място)
да няма резки промени в тягата при ускорение
3. окачване
да няма притропвания при неравности
4. спирачки
да спира равномерно (от 70-80 до 30-35 да речем), без допълнителни вибрации във волана, без да ходи настрани
АБС-а да се включва при рязко спиране
5. климатик
да работи, парно да работи (не просто на думи, а при тест)
като погледнеш в коша на двигателя, провери за теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните (със салфетка да речем)
и сигурно още 1001 неща, които вече някой по-запознат с модела може да каже
задължително намери някой от форума с опит с този модел от твоя регион да ти помогне при огледа
задължително
1. ръжда
по долните ръбове на вратите (външно подпухнало и вътрешно под долните пластмасовите уплътнения)
около капачката за бензина
2. двигател
да няма странични шумове, притраквания, цъкане като от ръчен часовник, стържене итн при палене и работа на двигателя
да се изфорсира равномерно (на място)
да няма резки промени в тягата при ускорение
3. окачване
да няма притропвания при неравности
4. спирачки
да спира равномерно (от 70-80 до 30-35 да речем), без допълнителни вибрации във волана, без да ходи настрани
АБС-а да се включва при рязко спиране
5. климатик
да работи, парно да работи (не просто на думи, а при тест)
като погледнеш в коша на двигателя, провери за теч на масло от гарнитурата на капака на клапаните (със салфетка да речем)
и сигурно още 1001 неща, които вече някой по-запознат с модела може да каже
задължително намери някой от форума с опит с този модел от твоя регион да ти помогне при огледа
задължително
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
но просто в момента не разполагам с нужните финанси за една подобна, наистина обоснована, по-висока инвестиция... както се казва - криза е.
Колега, това което искаш да вземеш е една максимално изцедена кола/само като и погледна годината и като знам как си подържат колите италианците сигурно е нещо купено за около 300- 500 евро и сега му искат около 2000 и отгоре лв./ и много скоро ще дадеш за възстановяването и доста повече отколкото за една свестна Е34 или ако нямаш пари просто няма да я караш-пълно е с подобни теми.При една запазена Е34-ка ще смениш някои основни възли и то в повечето случаи като и навъртиш доста км,при една тотално амортизирана почва да ти гърми почти ВСИЧКО,така ,че по-добре изчакай и събери още малко пари за нещо по-свестно.Да почнем с регистрацията-миналата година бях харесал една и ми обясниха ,че поне за София за да я регистрирам трябват 400лв за такси и застраховки.За да я закарам до КАТ-ставало само с пътна помощ и там пак пари.Питаш за сервиз-а как точно ще отидеш до него като колата е без номера.С пробата е същата история-ще ти дадат да я покараш 20сек. пред автокъщата ако изобщо ти дадат-поне в София е така,само ти припалват двигателя и казват колко е хубава колата.Аз лично никога не бих си взел кола ,която не е в движение.
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
Благодаря на всички Ви за мненията! Радвам се, че темата предизвиква някакъв интерес 
А сега конкретно - не знам дали колата е внос от Италия, никъде не пише подобно нещо. Знам, че е вкарана в България поне преди година и тогава се е продавала на по-висока цена
Пределно наясно съм, че за тази цена едва ли ще получа нещо, което да си заслужава - по-скоро се надявам да не е в прекалено лошо състояние. А и не съм казал, че веднага отивам и я взимам - просто имам нужда от информация за да мога, ако отида, да преценя дали ниската цена няма да ми излезе много "солена" в бъдеще. Донякъде съм се примирил, че с подобен тип автомобил неминуемо ще следват редица ремонти и доста често ще съм "под капака", но смятам, че е така със всяка една кола на подобна възраст
Затова се обръщам към Вас - за съвет относно как да преценя в достатъчно голяма степен дали въпросният автомобил е наполовина толкова добър технически, колкото изглежда на външен вид
А относно номерата - все още не съм сигурен дали могат да бъдат издадени транзитни номера от КАТ в Дупница, за да се прибера до Пловдив

А сега конкретно - не знам дали колата е внос от Италия, никъде не пише подобно нещо. Знам, че е вкарана в България поне преди година и тогава се е продавала на по-висока цена

Пределно наясно съм, че за тази цена едва ли ще получа нещо, което да си заслужава - по-скоро се надявам да не е в прекалено лошо състояние. А и не съм казал, че веднага отивам и я взимам - просто имам нужда от информация за да мога, ако отида, да преценя дали ниската цена няма да ми излезе много "солена" в бъдеще. Донякъде съм се примирил, че с подобен тип автомобил неминуемо ще следват редица ремонти и доста често ще съм "под капака", но смятам, че е така със всяка една кола на подобна възраст

Затова се обръщам към Вас - за съвет относно как да преценя в достатъчно голяма степен дали въпросният автомобил е наполовина толкова добър технически, колкото изглежда на външен вид

А относно номерата - все още не съм сигурен дали могат да бъдат издадени транзитни номера от КАТ в Дупница, за да се прибера до Пловдив

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
оххх... като видя подобна тема и се сещам за себеси.. преди 3 години когато бях болен да си купя Е34-ка...
Най-важното - вземи с теб момче, което разбира и познава Е34-ките, а не просто човек който разбира от автомобили!
Не робувай на предрасъдаци, като това за италианките... моята също е италианка.. и какво? Да я хвърлям ли?
С приказки не става - иска гледане и каране.
Аз също не бих си взел кола от автосалон, но... това е друг въпрос.
Преди месец един приятел отиде да взима на приятелката си корса от една автокъща в Труд... харесал я, качил се да я покара.. след 10 минутки колата глъхне и гасне в движение... "боса" веднага обяснява, че няма бензин и затова така... започнал да му обяснява как това не е кола а космически кораб... чудо на техниката, как гори 3... и така нататък... отишли за бензин връщат се, сипват и върти и пали. Колата на платформа , в КАТ Пловдив... регистрира си я моя човек, и тъкмо излиза от Пловдив и колата пак глъхне и гасне.. и до Труд не е опрял... както и да е... издърпа колата до първия сервиз.. чоплиха я половин ден... закараха я във втори сервиз... пренущува там.. зеха му една торба пари и му казали че бил датчик на главата... къде е била цялата работа-като загрее и гасне... оня буклук си знае кенефа който продава и затова им е приказвал простотии, додето иде за бензин, едно друго и колата истинала, после върти и пали... и оп-уж е щото налял бензин...
Отидеш ли в салон, му казваш на онзи да не ти виси на главата и че знаеш какво купуваш, така че не е нужно да те уверява как това е твоята кола...
Вземи някое момче и отиди я виж, щом си я харесал.
И все пак гаранция никаква няма... може най-лачената и най-гледаната да купиш и да хвърли мотор след седмица... а може и най-големия кенеф да вземеш и само масло да наливаш с години... то си е до късмет! Но поне което можеш, го предотврати.
Успех!
Най-важното - вземи с теб момче, което разбира и познава Е34-ките, а не просто човек който разбира от автомобили!
Не робувай на предрасъдаци, като това за италианките... моята също е италианка.. и какво? Да я хвърлям ли?
С приказки не става - иска гледане и каране.
Аз също не бих си взел кола от автосалон, но... това е друг въпрос.
Преди месец един приятел отиде да взима на приятелката си корса от една автокъща в Труд... харесал я, качил се да я покара.. след 10 минутки колата глъхне и гасне в движение... "боса" веднага обяснява, че няма бензин и затова така... започнал да му обяснява как това не е кола а космически кораб... чудо на техниката, как гори 3... и така нататък... отишли за бензин връщат се, сипват и върти и пали. Колата на платформа , в КАТ Пловдив... регистрира си я моя човек, и тъкмо излиза от Пловдив и колата пак глъхне и гасне.. и до Труд не е опрял... както и да е... издърпа колата до първия сервиз.. чоплиха я половин ден... закараха я във втори сервиз... пренущува там.. зеха му една торба пари и му казали че бил датчик на главата... къде е била цялата работа-като загрее и гасне... оня буклук си знае кенефа който продава и затова им е приказвал простотии, додето иде за бензин, едно друго и колата истинала, после върти и пали... и оп-уж е щото налял бензин...
Отидеш ли в салон, му казваш на онзи да не ти виси на главата и че знаеш какво купуваш, така че не е нужно да те уверява как това е твоята кола...
Вземи някое момче и отиди я виж, щом си я харесал.
И все пак гаранция никаква няма... може най-лачената и най-гледаната да купиш и да хвърли мотор след седмица... а може и най-големия кенеф да вземеш и само масло да наливаш с години... то си е до късмет! Но поне което можеш, го предотврати.
Успех!
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
За сервиз мога да те насоча-само,че е на 40км от Дупница.
Друго,което е много важно за регистрацията-направи справка по Вин номера на колата.
Има доста сайтове,които го прадлагат за различните държави,за целта трябва да разбереш от къде е внос.
Има доста случай,когато при проверка на митницата и колата се комфискува,а й в КАТ за регистрацията трябва подпис от офицер за бмв и др. коли го изискват задължително.
За техническото състояние,колегите по-горе са писали.
Успех и скоро да се похвалиш
Друго,което е много важно за регистрацията-направи справка по Вин номера на колата.
Има доста сайтове,които го прадлагат за различните държави,за целта трябва да разбереш от къде е внос.
Има доста случай,когато при проверка на митницата и колата се комфискува,а й в КАТ за регистрацията трябва подпис от офицер за бмв и др. коли го изискват задължително.
За техническото състояние,колегите по-горе са писали.
Успех и скоро да се похвалиш


by ''kompleksa''
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
Сива ли е петицата?
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
ivan. написа:За сервиз мога да те насоча-само,че е на 40км от Дупница.
Друго,което е много важно за регистрацията-направи справка по Вин номера на колата.
Има доста сайтове,които го прадлагат за различните държави,за целта трябва да разбереш от къде е внос.
Има доста случай,когато при проверка на митницата и колата се комфискува,а й в КАТ за регистрацията трябва подпис от офицер за бмв и др. коли го изискват задължително.
За техническото състояние,колегите по-горе са писали.
Успех и скоро да се похвалиш
Къде точно се намира този ВИН номер, понеже на няколко петици съм гледал и така и не мога да го открия

@dj_ennsy_1 - точно заради това, че искам да предодвратя колкото се може повече грешки, Ви пиша на Вас... по-склонен съм да вярвам на всеки един от Вас, от колкото на продавачите по автосалоните

Разбирам, че наистина всичко опира до късмет - надявам се да ми провърви

Ако някой има какво да добави по темата ще се радвам да го направи

Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
Здравей колега,не съм виждал колата но според мен потърси си нещо друго.Поогледай се и си премисли,защото едно е да я купиш,друго е да я подържаш в прилично състояние,техническо най-вече.Успех.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
Само с регистрацията и транспорта си на -700лв.А Е34 от Дупница и с газова няма начин да не е италианка.
Колега по-добре се откажи ,в противен случай ще пускаш много теми тук-недей да си мислиш както много други ,че точно ти ще вземеш хем евтина хем направена кола,за да я дава евтино джамбазина знае защо .
Колега по-добре се откажи ,в противен случай ще пускаш много теми тук-недей да си мислиш както много други ,че точно ти ще вземеш хем евтина хем направена кола,за да я дава евтино джамбазина знае защо .
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
zvetiko написа:Само с регистрацията и транспорта си на -700лв.А Е34 от Дупница и с газова няма начин да не е италианка.
Колега по-добре се откажи ,в противен случай ще пускаш много теми тук-недей да си мислиш както много други ,че точно ти ще вземеш хем евтина хем направена кола,за да я дава евтино джамбазина знае защо .
И при положение,че седи от 2 години там.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
кола се купува според състояние,цена и късмет.има кошери и по 2000лв има кошери и от по 5000лв.цената не винаги е определяща за състоянието.хора разни,мнения всякакви,а техниката си е една и съща,или е здрава или е счупена
ако ще и от италия да е,или от урогвай,не местополужението е важно,а как е подържана самата кола.моята кола е от италия,50 човека ми казаха че е набутвация,че мотора е свършил,че има нещо наредено.взех я на цена 3000 когато струваха 5000,и минута не съм съжалявал,4 години почти ми служи вярно и проблеми не съм видя въпреки че се кара на макс винаги.така че тук и да гадаем за кола която дори и не сме виждали смисъл няма никъкъв.

Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
kirililiev написа:кола се купува според състояние,цена и късмет.има кошери и по 2000лв има кошери и от по 5000лв.цената не винаги е определяща за състоянието.хора разни,мнения всякакви,а техниката си е една и съща,или е здрава или е счупенаако ще и от италия да е,или от урогвай,не местополужението е важно,а как е подържана самата кола.моята кола е от италия,50 човека ми казаха че е набутвация,че мотора е свършил,че има нещо наредено.взех я на цена 3000 когато струваха 5000,и минута не съм съжалявал,4 години почти ми служи вярно и проблеми не съм видя въпреки че се кара на макс винаги.така че тук и да гадаем за кола която дори и не сме виждали смисъл няма никъкъв.
Напълно съм съгласен с теб

Молбата ми е по-скоро към получаване на полезни съвети, които да ми помогнат да преценя, до колкото е възможно, дали конкретната оферта си заслужава

zvetiko написа:Само с регистрацията и транспорта си на -700лв.А Е34 от Дупница и с газова няма начин да не е италианка.
Колега по-добре се откажи ,в противен случай ще пускаш много теми тук-недей да си мислиш както много други ,че точно ти ще вземеш хем евтина хем направена кола,за да я дава евтино джамбазина знае защо .
Благодаря ти за отговора


Надявам се да не съм изчерпал интереса Ви, тъй като съм сигурен, че има още куп неща, за които Вашият съвет би ми бил от огромна полза

Последна промяна manos на 12 Юли 2010, 1:04, променена общо 1 път
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Няколко въпроса относно бъдеща покупка
Филма е голям. Мръсни пе**ли са от там и от Горубляне. Ако са ти мили паричките, забрави за идеите си. Личен опит и потрошени пари. Мисли с главата си. Вече няколко мои познати са били прекарани както мен от тия търгаши. Купи си кола от някой, който я кара! Не е задължително да е от този форум, въпреки че е препоръчително. Ако искаш ме послушай, ти ще си береш ядовете после.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани