въпрос относно темп. датчик в м40
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
въпрос относно темп. датчик в м40
Привет колеги.извинявам се за темата но проверих из търсачката но нищо конкретнo неможах да откария.става на въпрос за темп.датчик който отива и дава информация на компа ,а не на таблото за градусите.с м40 съм и видях че има два такива дачика .но кой кое незнам .ето и линк към реалома http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
за първия(11) пише че дава градусите на водата ,което би трябвало да следва да е за таблото.но за вторя(13) нищо не намерих ,което тогава трябва да рече че е за компа.
ако може само поне 1-2 да пишат в темата да си изразът мнението без спамовеако може и след това да се заключи.
мерси преварително и поздрави
за първия(11) пише че дава градусите на водата ,което би трябвало да следва да е за таблото.но за вторя(13) нищо не намерих ,което тогава трябва да рече че е за компа.
ако може само поне 1-2 да пишат в темата да си изразът мнението без спамовеако може и след това да се заключи.
мерси преварително и поздрави

може всичко да е ,да ама не е бмв 

Re: въпрос относно темп. датчик в м40
като застанеш пред колата 1 към радиятора цветът му е син като махнеш буксата 

- lop_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 19.12.2007
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318i м40 R.I.P:( е36 320и м52
- Мечтае да кара: x5 или е36 кабрио
Re: въпрос относно темп. датчик в м40
Привет колеги.до преди малко си играх с колата и го разглобих.както какза колегата махнат датчика който е от страната на радиатора (който е за компа).той е един синьо-зелен ..значи измерих с мултицет темп.датчик и ми излизат тези стоиности:
между двете клеми на темп.датчик дава 1440 ома.
между корпоса и клемата на датчика дава 0 ома
при изключен контакт на буксата дава 500 ома и 0 волта
на първи контакт дава на буксата 0 волта и 500 ома
на втори контакт дава на буксата 800 ома и 5 волта
на трети няма как да дам че двигателя е поразглобен
какви стоиности трябва да дава този датчик ???
питам за него защото имам чувството че не е наред защото сутрин като е запаля на студен двигател дига обороти до кум 1200 и пада на 600 и гасне веднага без да играят.а на второто запалване всичко е наред.да колкото се консултирах разбрах че от него идва този проблем.
поздрави
между двете клеми на темп.датчик дава 1440 ома.
между корпоса и клемата на датчика дава 0 ома
при изключен контакт на буксата дава 500 ома и 0 волта
на първи контакт дава на буксата 0 волта и 500 ома
на втори контакт дава на буксата 800 ома и 5 волта
на трети няма как да дам че двигателя е поразглобен

какви стоиности трябва да дава този датчик ???
питам за него защото имам чувството че не е наред защото сутрин като е запаля на студен двигател дига обороти до кум 1200 и пада на 600 и гасне веднага без да играят.а на второто запалване всичко е наред.да колкото се консултирах разбрах че от него идва този проблем.
поздрави

може всичко да е ,да ама не е бмв 

- BorisMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: 25.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 92,318 sedan
Re: въпрос относно темп. датчик в м40
Ето ти една схема,която се отнася както за датчика в дебитомера,така и за темп.датчик
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани