Разход на VANOS мотор
Модератор: Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Разход на VANOS мотор
И аз съм влюбен в модела и колата си, НО ! Не е правилно изкаването че разхода е нищо в сравнение с това което предлага! Погледнете разхода на по-новите BMW-та... вървят в пъти повече и горят двойно по-малко! Сега.. хубаво сме маняци ама.. нека да гледаме и малко трезво над нещата...
Е да ама в една кола не са само разходите по бензина.Само си помисли какви са разходите за подръжка на един такъв двигател-хиляда ламбда сонди,много по-малка износоустойчивост на всички елементи.
ся и ако повечето си признаят, че за парите, които са дали е нямало друга алтернатива.....ще си дойдем на приказката, че за повечето е само възможност за повече лукс за почти без пари
Сигурно и тоя момент го има ,но ако си вземеш някаква по-скъпа и нова кола и и ставаш роб-само това ,че трябва да и търсиш паркинг и не можеш да я оставяш пред блока си е достатъчно да ме откаже,защото съм го изпитвал-15мин. вечер към в къщи,15мин сутрин към колата.
По темата:
софийско градско-като я взех колата беше на 20,след разни обработки-само в задръствания и колони около 16-17,събота вечер и неделя-13.Но понеже съм вече 20К км с газов инжекцион деля разхода на 2 и карам голяма и хубава кола ,която харчи като Туинго.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Разход на VANOS мотор
Именно за това става въпрос колега! По-новото е по-добро, но иска и по-добри доходи... затова за колкото са ни силите-толкова... но да обяснявам как имам финасовата възможност да карам Е38, Е66, F02, дето комфорта и возията са 100 пъти повече спрямо тук, вървеж и всичко-също, но си карам Е34 щото е най-доброто... колко от Вас ще ми повярват
Ta за това става дума...
Другото което е - на всички им е ясно, че на газ разхода на този автомобил се понася и си заслужава повече, но да не го казваме и тук, че пак ще стане войната... то и това ще го признаят толкова хора, колкото и биха си признали, че ако имаха финансовата възможност щяха да карат по-добро BMW
Mисля, че е време темата да приключи. Човека получи отговор... не че няма 50 такива теми и ако беше кликнал на 2-ра, 3-та страница все щеше да намери нужната му информация...

Другото което е - на всички им е ясно, че на газ разхода на този автомобил се понася и си заслужава повече, но да не го казваме и тук, че пак ще стане войната... то и това ще го признаят толкова хора, колкото и биха си признали, че ако имаха финансовата възможност щяха да карат по-добро BMW

Mисля, че е време темата да приключи. Човека получи отговор... не че няма 50 такива теми и ако беше кликнал на 2-ра, 3-та страница все щеше да намери нужната му информация...
Re: Разход на VANOS мотор
давай с
от F10 не съм очарован (дизел, сравнен с Е класа пак дизел). Ако се търси само комфорт в една кола....отговорът е Мерцедес.
и айде стига с тоя разход....ми колкото, толкова. Все пак никой не си купува лимузина и да си брои стотинките за бензин, газ, нафта.

от F10 не съм очарован (дизел, сравнен с Е класа пак дизел). Ако се търси само комфорт в една кола....отговорът е Мерцедес.
и айде стига с тоя разход....ми колкото, толкова. Все пак никой не си купува лимузина и да си брои стотинките за бензин, газ, нафта.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Разход на VANOS мотор
Kak да стига като не се минава седмица и да няматема като тази...
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Разход на VANOS мотор
Абе, не си прав въобще за стотинките...
От 2 години BMW Group работят съвмесно с PCA за повишаване к.п.д. на дизеловия двг. Може би ти е известно, че HDI на PCA държи рекорда за най-икономичен дизелов двг в сериен автомобил.
А, рекламите на БМВ за дизеловите си автомобили включват информацията, че двигателите на БМВ са с най-нисък разход на гориво приведено към единица мощност, обем и маса.
Демек купи си луксозна кола и прави икономия на гориво и спаси планетата.
Това е водещото в белия свят в момента.
Ама ние нали сме си 50 години назад и не можем да го асимилираме още...
Поздрави,
Д
От 2 години BMW Group работят съвмесно с PCA за повишаване к.п.д. на дизеловия двг. Може би ти е известно, че HDI на PCA държи рекорда за най-икономичен дизелов двг в сериен автомобил.
А, рекламите на БМВ за дизеловите си автомобили включват информацията, че двигателите на БМВ са с най-нисък разход на гориво приведено към единица мощност, обем и маса.
Демек купи си луксозна кола и прави икономия на гориво и спаси планетата.
Това е водещото в белия свят в момента.
Ама ние нали сме си 50 години назад и не можем да го асимилираме още...
Поздрави,
Д

Re: Разход на VANOS мотор
dj_ennsy_1 написа:Kak да стига като не се минава седмица и да няматема като тази...
ми значи сигурно "зелените" малко трябва да се замислят.
В края на краищата не върви да си качих гъза на петица (каквато и да е) и да почне да те сърби за разхода. То не е само разход - една такава кола си върви с по - скъпи части, по - скъпи сервизи и т.н. В края на краищата е Oberklasse Limousine. Била втора ръка, ама пак си остава такава (е зависи от собственика). Има и лимузини кенефи. Просто колата си проектирана без много да е обръщано внимание на разхода. Това си е истината, никой не го ебе за разхода. Затова се започват и номерата с нулеви емисии и т.н.
Който се притеснява от разхода - Голф 2 дизел и това е. Какво толкова. Е ми не върви като петица, вътре не толкова удобно, я има климатик я няма, след 120 км/ч са други усещанията, ама 5 -6/100 да го еба.
Аз съм твърдо за засичане на разхода (ама грубо), защото това е един много добър показател, дали мотора е в час. Ако винаги се движи около едно и също число +- 20% всичко е ок. Ако не, значи има проблем. Друг е въпроса, че след като не можеш да хванеш разлика във вървенето, надали ще можеш да си оправиш сам колата, та да се стигне до смятане на разхода.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Разход на VANOS мотор
Който се притеснява от разхода - Голф 2 дизел и това е. Какво толкова. Е ми не върви като петица, вътре не толкова удобно, я има климатик я няма, след 120 км/ч са други усещанията, ама 5 -6/100 да го еба.
То не е до притеснение-защо като мога да минавам с 400лв. на месец да давам 800 при условие ,че нищо не губя,доколкото знам и ти разсъждаваш така.

Именно за това става въпрос колега! По-новото е по-добро, но иска и по-добри доходи... затова за колкото са ни силите-толкова... но да обяснявам как имам финасовата възможност да карам Е38, Е66, F02, дето комфорта и возията са 100 пъти повече спрямо тук, вървеж и всичко-също, но си карам Е34 щото е най-доброто... колко от Вас ще ми повярват Ta за това става дума...
Много по-добри-защото аз го виждам съчетано с къща с голям гараж с автоматични врати.Другото е мъка-нито ми се ходи пеша в студ и пек до платеният паркинг с детето на рамо,нито искам гараж в блок пред който ако не е паркирал някой като вкарам колата ,ще трябва да се извивам като змия за да изляза защото не мога да отвора вратата.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Разход на VANOS мотор
Aз съм с къща с двор и нямам този проблем
само пари за луксозна кола нямам... 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Разход на VANOS мотор
dj_ennsy_1 написа:Aз съм с къща с двор и нямам този проблемсамо пари за луксозна кола нямам...
Ти не си минал по-мойте мъки затова разсъждаваш така.

Колко ти трябват.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Разход на VANOS мотор
zvetiko написа:dj_ennsy_1 написа:Aз съм с къща с двор и нямам този проблемсамо пари за луксозна кола нямам...
Ти не си минал по-мойте мъки затова разсъждаваш така.![]()
Колко ти трябват.
Давай да се мъча - обади на лично с колко можеш да помогнеш на бедния човечец

Re: Разход на VANOS мотор
Значи, тя темата я заеби, ама ето какво мисля аз по въпроса:
@zvetiko,
криво си ме разбрал. Кой на каквото си иска да кара. Ясно е, след като може да се свали разхода по един или друг начин, защо не? Просто не виждам смисъл от теми "колко гори". Просто се приема за даденост и всеки си прави сметката - на дърва, въглища, газ, нафта (на черно, на бяло), бензин и т.н.
ddddk написа:Абе, не си прав въобще за стотинките...
От 2 години BMW Group работят съвмесно с PCA за повишаване к.п.д. на дизеловия двг. Може би ти е известно, че HDI на PCA държи рекорда за най-икономичен дизелов двг в сериен автомобил. - объркал си се. Това се прави за бензиновият двигател, неговото КПД е по - ниско и става въпрос за частични натоварвания. HDI не е нищо друго освен оптимирано Common Rail. Другото HCCI е много интересно, но за съжаление все още в стадий на разработка. Тук идва и момента да се каже, че една лимузина обикновено се движи на магистралата и то в режим на почти пълна газ. Разликите между Дизел и Ото при един такъв режим са почти минимални.
А, рекламите на БМВ за дизеловите си автомобили включват информацията, че двигателите на БМВ са с най-нисък разход на гориво приведено към единица мощност, обем и маса. - реклами е готино да се гледат, ама проблемът е, че е само реклама и е доста далеч от истината.
Демек купи си луксозна кола и прави икономия на гориво и спаси планетата. - това се прави за да може богаташите уж да имат чиста съвест. нали не вярваш, че някой богаташ ще ходи с рейса на работа за да спаси планетата?
Това е водещото в белия свят в момента. - водещето е това, което уж ти казват, че е водещо. Дизела има няколко недостатъка, които трудно може да се избегнат - сажди, шум. Първото се решава лесно - BlueTec®. Там обаче никой не ти прави сметката, колко левчета слагаш допълнително за да спасиш планетата. Второто е малко сложно и то от гледна точка на купувача - вече може да се докара всякакъв шум, проблемът е, че все още никой не знае дали купувача няма да се почувства малко преебан и да каже "ей сектир".
Ама ние нали сме си 50 години назад и не можем да го асимилираме още... - тук съм съгласен
Поздрави,
Д
@zvetiko,
криво си ме разбрал. Кой на каквото си иска да кара. Ясно е, след като може да се свали разхода по един или друг начин, защо не? Просто не виждам смисъл от теми "колко гори". Просто се приема за даденост и всеки си прави сметката - на дърва, въглища, газ, нафта (на черно, на бяло), бензин и т.н.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Разход на VANOS мотор
Колега @2bar,
Ще приема доводите ти, защото не съм достатъчно компетентен да водя този спор и задочният такъв няма да доведе но никъде.
Само едно ми направи силно впечатление:
Стори ми се, че написа, че к.п.д. на бензиновия ДВГ е по-ниско от к.п.д. на дизеловия ДВГ.
Ако правилно съм те разбрал, ще те помоля да си коригираш текста.
Ако не съм те разбрал правилно, ще те помоля за извинение.
Поздрави,
Д
Ще приема доводите ти, защото не съм достатъчно компетентен да водя този спор и задочният такъв няма да доведе но никъде.
Само едно ми направи силно впечатление:
Стори ми се, че написа, че к.п.д. на бензиновия ДВГ е по-ниско от к.п.д. на дизеловия ДВГ.
Ако правилно съм те разбрал, ще те помоля да си коригираш текста.
Ако не съм те разбрал правилно, ще те помоля за извинение.
Поздрави,
Д

Re: Разход на VANOS мотор
Колега, всичко си го разбрал правилно.
Градско - режими на частични натоварвания дизела има по - високо КПД. Разликата идва от начина на управление - бензиновият - количествено, дизеловият - качествено. При Ото моторите имаш дросел клапа, която регулира количеството на сместа, при дизела се регулира lambda - демек качеството. При Ото мотора се получава така, че имаш загуби от пълненето, при дизела ги нямаш. Грубо казано при Ото мотора имаш един обем, който при частични натоварвания не използваш 100%. Освен това двата мотора работят с различни идеализирани термодинамични цикли.
При пълно натоварване (движеш се по външната характеристика) нещата са горе - долу еднакви.
Затова и се правят опити (къде успешни, къде не) в режим на частични натоварвания Ото моторите да работят като дизели. Демек, въртящият момент да зависи от качеството на сместа, а не от количеството. Това е така нареченото HCCI. В режими на частични натоварвания се отваря дросел клапата на 100% и се управлява само lambda. В целият цилиндър сместа е бедна, само около свеща е около 1 за да може сместа да се възпламени.
С две думи дизелите са готини...ама за лимузини....малко не се възприемат. Както вече писах, шумът от горенето си остава, а клиентите които ще се изръсят 50 000 € и повече и ще са щастливи с шумът от дизела са малко. Затова идва и законодателството, идва и ограниченията, които си налагат производителите (нищо друго освен отново да се покаже, кой е най - добрият).
Айде, дай да затваряме темата, че то отече.
Градско - режими на частични натоварвания дизела има по - високо КПД. Разликата идва от начина на управление - бензиновият - количествено, дизеловият - качествено. При Ото моторите имаш дросел клапа, която регулира количеството на сместа, при дизела се регулира lambda - демек качеството. При Ото мотора се получава така, че имаш загуби от пълненето, при дизела ги нямаш. Грубо казано при Ото мотора имаш един обем, който при частични натоварвания не използваш 100%. Освен това двата мотора работят с различни идеализирани термодинамични цикли.
При пълно натоварване (движеш се по външната характеристика) нещата са горе - долу еднакви.
Затова и се правят опити (къде успешни, къде не) в режим на частични натоварвания Ото моторите да работят като дизели. Демек, въртящият момент да зависи от качеството на сместа, а не от количеството. Това е така нареченото HCCI. В режими на частични натоварвания се отваря дросел клапата на 100% и се управлява само lambda. В целият цилиндър сместа е бедна, само около свеща е около 1 за да може сместа да се възпламени.
С две думи дизелите са готини...ама за лимузини....малко не се възприемат. Както вече писах, шумът от горенето си остава, а клиентите които ще се изръсят 50 000 € и повече и ще са щастливи с шумът от дизела са малко. Затова идва и законодателството, идва и ограниченията, които си налагат производителите (нищо друго освен отново да се покаже, кой е най - добрият).
Айде, дай да затваряме темата, че то отече.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Разход на VANOS мотор
Колега,
Построил си хубава къща и покрив си сложил, но си забравил основите...
Знаеш ли колко са к.п.д. в числови стойности?
Поздрави,
Д
Построил си хубава къща и покрив си сложил, но си забравил основите...
Знаеш ли колко са к.п.д. в числови стойности?
Поздрави,
Д

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани