Залепена пробка за обезвъздушаване...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.09.2007

Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от Svetlio Shehov » 08 Юли 2010, 19:42

Здравейте, значи проблема е следният: на едно приятелче се оказа, че пробката за обезвъздушаване му е залепена...преди време един майстор ми каза че може да се обезвъздуши, като се отвие капачката и се остави да загрее за да отвори термостата...само че сега не става, а тогава го ведях с очите си....колата е 318i с обикновена АГУ...някой ако знае нещо по въпроса ще съм му благодарен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от Делян » 08 Юли 2010, 19:47

Aми зависи как е залепена,ако е направено вечно,ще трябва да смени разширителния съд с нов или втора ръка читав(трудна работа :mhihi: ).Нека се пробва да я отвие все пак.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.09.2007

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от Svetlio Shehov » 08 Юли 2010, 19:51

час и половина я мъчихме и никакъв резултат...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от metodi80 » 08 Юли 2010, 19:55

Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ... :smoke:
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 3.09.2007

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от Svetlio Shehov » 08 Юли 2010, 20:02

еее мерси много утре ще го пробваме...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от metodi80 » 08 Юли 2010, 22:56

Svetlio Shehov написа:еее мерси много утре ще го пробваме...


И внимавай , като теглиш маркуча , да не отчупиш пластмасовия щуцер на радиатора (дето влиза в маркуча ) , че температурата е стабилна и всичко е по -лесно чупливо (особено ако радиатора е стар ...). А също пази , ръце , очи и т.н. .....

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 6.03.2008

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от cupence » 08 Юли 2010, 23:10

колега,аз две години бях с такъв радиатор и ми го обезвъздушаваха само от капачката без проблеми но си е по голяма играчка. а ако опреш до радиатор което не ти го пожелавам имам два за продан :|
az ei tuk ama...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
Мечтае да кара: Турбо кола със задно
Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от Cosworth » 09 Юли 2010, 15:17

доколкото знам номер 5, от схемата също е за обезвъздушаване върху кожуха на термостара ;) :winky:
пробвай от там
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от beco109 » 09 Юли 2010, 17:04

metodi80 написа:Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ... :smoke:
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !

:mhihi:

Стига с тия глупости бе хора :bang: . През капачката неставало, мани мани :bowdown: . Колко пъти съм си отварял моето за щяло и нещяло като ми се е налагало да точа антифриза. Веднъж не ми се е наложило да развивам тази пробка даже и като съм свалял разширителен суд. Обезвъздушаването си го правя винаги през капачката. Сигурно 10-тина и нагоре БМВ-та са минали през моя гараж и всяко едно съм го обезвъздушавал през капачката.
Особенното на този принцип е че колата трябва да се кара. На място става мн трудно. Сядаш караш и загряваш, след това вдигаш капак но термостата трябва да е отворил, понякога гася колата и пуша една цигара и гледам как отваря и антифрииза слиза от капачката на долу и тогава вече отварям и паля, като започвам да наливам и да подавам газ. Наливал докато спре да излиза ваздух и същевременно нивото се покачва към максимума. Разбирам че вече няма въздух чак тогава когато през преливника започне да чурка лека струйка на празен ход. Възможно и да няма струйка при наличие на вече на заминаваща се турбинка, но в момента на подаването на газ веднага трябва да чурне.

Надявам се повече да не виждам какви ли нее болчета завити на мястото на тази пробка за обезъздушаването. :dummy:

Въпроси от рода: е после има ли парно на празен ход мисля, че са излишни.
Изображение


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.03.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E36 318IS and E46 318I
Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от ProblemZ » 09 Юли 2010, 17:18

metodi80 написа:Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ... :smoke:
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !


Аз също съм обезвъздушавал през капачката и beco109 го е правил както каза(дори и с моята кола преди да знам как става),преди да се науча,налагало ми се е няколко пъти поради ред други причини но действа без проблем
Най - ТочниЯ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от metodi80 » 09 Юли 2010, 19:36

beco109 написа:
metodi80 написа:Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ... :smoke:
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !

:mhihi:

Стига с тия глупости бе хора :bang: . През капачката неставало, мани мани :bowdown:

Глей сеа ...
Първо : Прочети хубаво кво съм написал , казал съм , че е "щтуротия" , а не че не става , просто е по -трудно ... (ще караш , ще отваряш да гледаш , не знам си кво още ....) :conf: Обезвъздушавал съм и по тоя начин включително и просто е смотан вариянт (за мен лично ...).
Второ : Ако това е форма на забележка към мене , се обръщай директно и в единствено число , аз не съм "хора" , а съм човек ... (ама най -добре не ми прави забележки , нема смисъл .... с това приключвам , за да запазиме приличния тон и уважението един към друг ....)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от beco109 » 09 Юли 2010, 20:32

metodi80 написа:
beco109 написа:
metodi80 написа:Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ... :smoke:
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !

:mhihi:

Стига с тия глупости бе хора :bang: . През капачката неставало, мани мани :bowdown:

Глей сеа ...
Първо : Прочети хубаво кво съм написал , казал съм , че е "щтуротия" , а не че не става , просто е по -трудно ... (ще караш , ще отваряш да гледаш , не знам си кво още ....) :conf: Обезвъздушавал съм и по тоя начин включително и просто е смотан вариянт (за мен лично ...).
Второ : Ако това е форма на забележка към мене , се обръщай директно и в единствено число , аз не съм "хора" , а съм човек ... (ама най -добре не ми прави забележки , нема смисъл .... с това приключвам , за да запазиме приличния тон и уважението един към друг ....)



Виж мой човек :wave: тук нали затова е форум всеки да споделя мнение. Аз го правя по един начин ти го правиш по друг. Ако съм искам да кажа нещо към теб щтях да ти напиша едно лично и до там да приклучим. За теб този е начина за мен е този начина всеки си знае. А и си мисля че моя начин е мн по удачен. Много добре знаеш че една кола на място неможе да загрее както все едно в движение и като я напаваш или натовариш. На място колкото и да обезвъздушаваш знаеш, че БМВ не са от тези мотори, който загряват от студен старт чак то там че да започнат да се включвам перки и вискота, все едно като на ГОЛФ. Това е моя принцип на обезвъздушаване и работи безпогрешно. А по стандартния виждам какво става, вече има 10001 теми :kuku: за тези прословути пробки и болчета.
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от vladi_a_i » 09 Юли 2010, 21:39

И аз си обезвъздушавам от капачката...доливаш и никакви проблеми.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от metodi80 » 10 Юли 2010, 12:14

beco109 написа: А по стандартния виждам какво става, вече има 10001 теми :kuku: за тези прословути пробки и болчета.


В случая се коментира алтернативен вариянт за обезвъздушаване , понеже , пробката е залепнала (по някаква причина) , но много здраве праща армейския поп на всеки , който си мисли , че обезвъздушаването по -друг начин е по -лесно и по -удобно... (било то през капачка , маркучи и т.н.).
Тая капакчка е клапан , който поддържа налягането в системата и дава възможност за по-бързото достигане на нормалната работна температура на двигателя ... Когато капачката си е на радиатора , двигателя на Е36 загрява (на място) точно за 4 мин при 2500 об/мин и 25 градуса околна температура . Пък който иска да кара, да спира , да повдига на бордюри , двигателя се обезвъздушава на място ! Има 10001 теми за пробки , понеже повечето обезвъздушават от там , ако повечето обезвъздушаваха през капачката , щеше да има 10001 теми за капачки .....! А и във форума има 10001 теми за всичко , така че ..... :mhihi:
Ай , със здраве ... :smoke:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...

Мнение от vladi_a_i » 10 Юли 2010, 12:56

metodi80 написа:
beco109 написа: А по стандартния виждам какво става, вече има 10001 теми :kuku: за тези прословути пробки и болчета.


В случая се коментира алтернативен вариянт за обезвъздушаване , понеже , пробката е залепнала (по някаква причина) , но много здраве праща армейския поп на всеки , който си мисли , че обезвъздушаването по -друг начин е по -лесно и по -удобно... (било то през капачка , маркучи и т.н.).
Тая капакчка е клапан , който поддържа налягането в системата и дава възможност за по-бързото достигане на нормалната работна температура на двигателя ... Когато капачката си е на радиатора , двигателя на Е36 загрява (на място) точно за 4 мин при 2500 об/мин и 25 градуса околна температура . Пък който иска да кара, да спира , да повдига на бордюри , двигателя се обезвъздушава на място ! Има 10001 теми за пробки , понеже повечето обезвъздушават от там , ако повечето обезвъздушаваха през капачката , щеше да има 10001 теми за капачки .....! А и във форума има 10001 теми за всичко , така че ..... :mhihi:
Ай , със здраве ... :smoke:

Абсолютно си прав...обезвъздушавайте кой как сметне за добре,стига колата да няма проблеми после...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook