Залепена пробка за обезвъздушаване...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Svetlio Shehov
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.09.2007
Залепена пробка за обезвъздушаване...
Здравейте, значи проблема е следният: на едно приятелче се оказа, че пробката за обезвъздушаване му е залепена...преди време един майстор ми каза че може да се обезвъздуши, като се отвие капачката и се остави да загрее за да отвори термостата...само че сега не става, а тогава го ведях с очите си....колата е 318i с обикновена АГУ...някой ако знае нещо по въпроса ще съм му благодарен...
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
Aми зависи как е залепена,ако е направено вечно,ще трябва да смени разширителния съд с нов или втора ръка читав(трудна работа
).Нека се пробва да я отвие все пак.

- Svetlio Shehov
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.09.2007
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
час и половина я мъчихме и никакъв резултат...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ...
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !

Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !
- Svetlio Shehov
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.09.2007
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
еее мерси много утре ще го пробваме...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
Svetlio Shehov написа:еее мерси много утре ще го пробваме...
И внимавай , като теглиш маркуча , да не отчупиш пластмасовия щуцер на радиатора (дето влиза в маркуча ) , че температурата е стабилна и всичко е по -лесно чупливо (особено ако радиатора е стар ...). А също пази , ръце , очи и т.н. .....
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
колега,аз две години бях с такъв радиатор и ми го обезвъздушаваха само от капачката без проблеми но си е по голяма играчка. а ако опреш до радиатор което не ти го пожелавам имам два за продан 

az ei tuk ama...
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
доколкото знам номер 5, от схемата също е за обезвъздушаване върху кожуха на термостара
пробвай от там


пробвай от там
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
metodi80 написа:Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ...![]()
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !

Стига с тия глупости бе хора


Особенното на този принцип е че колата трябва да се кара. На място става мн трудно. Сядаш караш и загряваш, след това вдигаш капак но термостата трябва да е отворил, понякога гася колата и пуша една цигара и гледам как отваря и антифрииза слиза от капачката на долу и тогава вече отварям и паля, като започвам да наливам и да подавам газ. Наливал докато спре да излиза ваздух и същевременно нивото се покачва към максимума. Разбирам че вече няма въздух чак тогава когато през преливника започне да чурка лека струйка на празен ход. Възможно и да няма струйка при наличие на вече на заминаваща се турбинка, но в момента на подаването на газ веднага трябва да чурне.
Надявам се повече да не виждам какви ли нее болчета завити на мястото на тази пробка за обезъздушаването.

Въпроси от рода: е после има ли парно на празен ход мисля, че са излишни.

- ProblemZ
-
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.03.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318IS and E46 318I
- Детайли за колата: BMW E36 318IS ; BMW E46 318I
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
metodi80 написа:Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ...![]()
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !
Аз също съм обезвъздушавал през капачката и beco109 го е правил както каза(дори и с моята кола преди да знам как става),преди да се науча,налагало ми се е няколко пъти поради ред други причини но действа без проблем
Най - ТочниЯ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
beco109 написа:metodi80 написа:Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ...![]()
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !
![]()
Стига с тия глупости бе хора. През капачката неставало, мани мани
![]()
Глей сеа ...
Първо : Прочети хубаво кво съм написал , казал съм , че е "щтуротия" , а не че не става , просто е по -трудно ... (ще караш , ще отваряш да гледаш , не знам си кво още ....)

Второ : Ако това е форма на забележка към мене , се обръщай директно и в единствено число , аз не съм "хора" , а съм човек ... (ама най -добре не ми прави забележки , нема смисъл .... с това приключвам , за да запазиме приличния тон и уважението един към друг ....)
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
metodi80 написа:beco109 написа:metodi80 написа:Колега , тоя "филм" с капачката е щуротия ...![]()
Щом пробката не излиза , може да обезвъздушите от маркуча , който е горе близо до пробката за обезвъздушаване .... Просто когато дойде момента за отвиване на пробката , разхлаби леко маркуча и леко го изтегли от радиатора , подай газ , за да излезе известно количество антифриз , след това бързо го вдени пак в радиатора , стегаш скобата и готово .... Трудничко е , щото всичко е загряло здраво , но с по дебели ръкавици става- ПРОБВАНО !
![]()
Стига с тия глупости бе хора. През капачката неставало, мани мани
![]()
Глей сеа ...
Първо : Прочети хубаво кво съм написал , казал съм , че е "щтуротия" , а не че не става , просто е по -трудно ... (ще караш , ще отваряш да гледаш , не знам си кво още ....)Обезвъздушавал съм и по тоя начин включително и просто е смотан вариянт (за мен лично ...).
Второ : Ако това е форма на забележка към мене , се обръщай директно и в единствено число , аз не съм "хора" , а съм човек ... (ама най -добре не ми прави забележки , нема смисъл .... с това приключвам , за да запазиме приличния тон и уважението един към друг ....)
Виж мой човек



- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
И аз си обезвъздушавам от капачката...доливаш и никакви проблеми.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
beco109 написа: А по стандартния виждам какво става, вече има 10001 темиза тези прословути пробки и болчета.
В случая се коментира алтернативен вариянт за обезвъздушаване , понеже , пробката е залепнала (по някаква причина) , но много здраве праща армейския поп на всеки , който си мисли , че обезвъздушаването по -друг начин е по -лесно и по -удобно... (било то през капачка , маркучи и т.н.).
Тая капакчка е клапан , който поддържа налягането в системата и дава възможност за по-бързото достигане на нормалната работна температура на двигателя ... Когато капачката си е на радиатора , двигателя на Е36 загрява (на място) точно за 4 мин при 2500 об/мин и 25 градуса околна температура . Пък който иска да кара, да спира , да повдига на бордюри , двигателя се обезвъздушава на място ! Има 10001 теми за пробки , понеже повечето обезвъздушават от там , ако повечето обезвъздушаваха през капачката , щеше да има 10001 теми за капачки .....! А и във форума има 10001 теми за всичко , така че .....

Ай , със здраве ...

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Залепена пробка за обезвъздушаване...
metodi80 написа:beco109 написа: А по стандартния виждам какво става, вече има 10001 темиза тези прословути пробки и болчета.
В случая се коментира алтернативен вариянт за обезвъздушаване , понеже , пробката е залепнала (по някаква причина) , но много здраве праща армейския поп на всеки , който си мисли , че обезвъздушаването по -друг начин е по -лесно и по -удобно... (било то през капачка , маркучи и т.н.).
Тая капакчка е клапан , който поддържа налягането в системата и дава възможност за по-бързото достигане на нормалната работна температура на двигателя ... Когато капачката си е на радиатора , двигателя на Е36 загрява (на място) точно за 4 мин при 2500 об/мин и 25 градуса околна температура . Пък който иска да кара, да спира , да повдига на бордюри , двигателя се обезвъздушава на място ! Има 10001 теми за пробки , понеже повечето обезвъздушават от там , ако повечето обезвъздушаваха през капачката , щеше да има 10001 теми за капачки .....! А и във форума има 10001 теми за всичко , така че .....![]()
Ай , със здраве ...
Абсолютно си прав...обезвъздушавайте кой как сметне за добре,стига колата да няма проблеми после...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани