Мерси!
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: три въпроса за тдс..
Оправи водната система,защото ще имаш ядове.Провери тея сьединения и капачката.Колебанията са от там,а не е хубаво.
За проблемите с дискове и носачи нека се изкажат други колеги.
И не се мотаи по тея води
За проблемите с дискове и носачи нека се изкажат други колеги.
И не се мотаи по тея води
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: три въпроса за тдс..

Он Топик:
1 и 2. Ако имаш теч и си го видял, го оправи. Температурни колебания не трябва да има. Провери да не е наблъскан радиатора с боклук както и между климатичния радиатор и водния дали не е пълно с мизерии. Провери виското.
3. Блъска като спираш заради това... viewtopic.php?f=7&t=31922
ПП
Виж спри се на 1 кола, направи си я и карай

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
То каквато и кола да взема все правя.. Иначе теча утре ще е оправен че сега малко не е време за разглобяване.. онзи ден сменихме горни тампони при архитекта в сервиза + тампона на мотора.. така че това тресене много ме съмнява че ще е от крив диск.. но пък те са нови.. 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: три въпроса за тдс..
uricatoli написа:То каквато и кола да взема все правя.. Иначе теча утре ще е оправен че сега малко не е време за разглобяване.. онзи ден сменихме горни тампони при архитекта в сервиза + тампона на мотора.. така че това тресене много ме съмнява че ще е от крив диск.. но пък те са нови..
Ако дисковете са боклук да знаеш, че това е първото, което се преебва в тях.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: три въпроса за тдс..
@Zubcho,
нищо лично, ама повечето теми във форума са само талаш....по една или друга причина.
Вибрациите във волана са почти винаги от голяма хлабина в кормилните щанги или хебела (почти не се случва). И то точно при спиране. Хлабините се усещат и без да вдигаш колата по коствени признаци - започва да "яде" гумите отвърте, заедно с това и започва да недозавива. Заедно с това гумите започват да "свирят" в завой.
Кривите дискове се усещат предимно на самият спирачен педал,което е и нормалано, защото кривината води до пулсации на самите накладки, бутала, спир. течност и всичко се отразява на самият спир. педал. Специално при е34 при пулсации на спир. педал са обикновено задните дискове (всичко зависи и от дължината на спир. тръби).
А линка, който си пуснал...там става въпрос за "сеене", нещо корено различно.
нищо лично, ама повечето теми във форума са само талаш....по една или друга причина.
Вибрациите във волана са почти винаги от голяма хлабина в кормилните щанги или хебела (почти не се случва). И то точно при спиране. Хлабините се усещат и без да вдигаш колата по коствени признаци - започва да "яде" гумите отвърте, заедно с това и започва да недозавива. Заедно с това гумите започват да "свирят" в завой.
Кривите дискове се усещат предимно на самият спирачен педал,което е и нормалано, защото кривината води до пулсации на самите накладки, бутала, спир. течност и всичко се отразява на самият спир. педал. Специално при е34 при пулсации на спир. педал са обикновено задните дискове (всичко зависи и от дължината на спир. тръби).
А линка, който си пуснал...там става въпрос за "сеене", нещо корено различно.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
@2bar написа:@Zubcho,
нищо лично, ама повечето теми във форума са само талаш....по една или друга причина.
Кривите дискове се усещат предимно на самият спирачен педал,което е и нормалано, защото кривината води до пулсации на самите накладки, бутала, спир. течност и всичко се отразява на самият спир. педал. Специално при е34 при пулсации на спир. педал са обикновено задните дискове (всичко зависи и от дължината на спир. тръби).
А линка, който си пуснал...там става въпрос за "сеене", нещо корено различно.
така.. ще кача утре колата да оправя теча и да провея дисковете.. понеже съм почти сигурен че са задните.. защото ми тресе не във волана толкова колкото педала на спирачките.. и дори усещам в скоростния лост..
- дид0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: три въпроса за тдс..
За кой маркуч става на въпрос? Тези двата които съм оградил са сменяни преди месец....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
дид0 написа:За кой маркуч става на въпрос? Тези двата които съм оградил са сменяни преди месец....
да де.. от там има теч.. да сме точни от най-външния..

- дид0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: три въпроса за тдс..
Вибрациите във волана са почти винаги от голяма хлабина в кормилните щанги или хебела (почти не се случва). Подкрепям....тях прегледахте ли ги...?
Иначе маркучите са уж сменени...майстора ми показа 1 ама дали е сменил и другия...
Иначе маркучите са уж сменени...майстора ми показа 1 ама дали е сменил и другия...


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: три въпроса за тдс..
@2bar написа:@Zubcho,
нищо лично, ама повечето теми във форума са само талаш....по една или друга причина.
Вибрациите във волана са почти винаги от голяма хлабина в кормилните щанги или хебела (почти не се случва). И то точно при спиране. Хлабините се усещат и без да вдигаш колата по коствени признаци - започва да "яде" гумите отвърте, заедно с това и започва да недозавива. Заедно с това гумите започват да "свирят" в завой.
А линка, който си пуснал...там става въпрос за "сеене", нещо корено различно.
Като омекнат или направо се скъсат тампоните/или както ги наричат германците "гумени лагери"/ на горните носачи да не ти казвам какво блъскане настъпва при спиране.

Re: три въпроса за тдс..
zvetiko написа: Като омекнат или направо се скъсат тампоните/или както ги наричат германците "гумени лагери"/ на горните носачи да не ти казвам какво блъскане настъпва при спиране.
май Gummilager по - точно описва функцията и действието им, отколкото нашето "тампон", но това са работи за филолози.
Значи като си заминат тези тампони, блъскането по - скоро бих казал (или бих го определил), че е в купето и по - малко във волана.
Но идеята ми беше друга - файда само от линкове, не виждам. Много по - добре е да се опише проблема, как и кога е настъпил,какво е направено по колата и чак тогава да се търси решение.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: три въпроса за тдс..
Щом са сменение маркучите в зоната на теча и пак тече, значи го чака интересен филм.
Аз имах теч на абсолютно същото място. Докато го открия голям зор.
Оказа се, че тръбичката е пробита. Тънкостенна алуминиева тръбичка за радиатора на парното.
Сваля се от към купето.
Но май колегата в момента с това се занимава или поне така е написал вчера, та да видим какво ще напише довечера.
Искренно се надявам да излезе лоша скоба.
Поздрави,
Д
Аз имах теч на абсолютно същото място. Докато го открия голям зор.
Оказа се, че тръбичката е пробита. Тънкостенна алуминиева тръбичка за радиатора на парното.
Сваля се от към купето.
Но май колегата в момента с това се занимава или поне така е написал вчера, та да видим какво ще напише довечера.
Искренно се надявам да излезе лоша скоба.
Поздрави,
Д

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: три въпроса за тдс..
мисля че написах по горе още в началото.. тампоните на горните носачи са сменени.. има малък луфт в секторната кутия и единия хебел е за смяна.. работата е че това почна да го прави изведнъж и то само след загряване на спирачките.. в смисъл в натоварен трафик на магистрала.. а сега слизам в гаража да се занимавам с теча.. по-ще дам инфо по късно какво е излезнало..
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: три въпроса за тдс..
uricatoli написа:мисля че написах по горе още в началото.. тампоните на горните носачи са сменени.. има малък луфт в секторната кутия и единия хебел е за смяна.. работата е че това почна да го прави изведнъж и то само след загряване на спирачките.. в смисъл в натоварен трафик на магистрала.. а сега слизам в гаража да се занимавам с теча.. по-ще дам инфо по късно какво е излезнало..
Второто мнение не го бях чел-е добре архитекта не успя ли да ти каже от какво е ,ако е разбито нещо за да тресе така трябва да го види
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани