Мерси!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мерси!

Мнение от uricatoli » 09 Юли 2010, 21:35

..
Последна промяна uricatoli на 12 Юли 2010, 17:31, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от Пресиян Василев » 09 Юли 2010, 21:46

Оправи водната система,защото ще имаш ядове.Провери тея сьединения и капачката.Колебанията са от там,а не е хубаво.
За проблемите с дискове и носачи нека се изкажат други колеги.
И не се мотаи по тея води
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от Zubcho » 09 Юли 2010, 21:48

:OT: Взел си и ти някоя тоалетна.

Он Топик:
1 и 2. Ако имаш теч и си го видял, го оправи. Температурни колебания не трябва да има. Провери да не е наблъскан радиатора с боклук както и между климатичния радиатор и водния дали не е пълно с мизерии. Провери виското.

3. Блъска като спираш заради това... viewtopic.php?f=7&t=31922

ПП
Виж спри се на 1 кола, направи си я и карай :)

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 09 Юли 2010, 21:50

То каквато и кола да взема все правя.. Иначе теча утре ще е оправен че сега малко не е време за разглобяване.. онзи ден сменихме горни тампони при архитекта в сервиза + тампона на мотора.. така че това тресене много ме съмнява че ще е от крив диск.. но пък те са нови.. :(
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от Zubcho » 09 Юли 2010, 22:05

uricatoli написа:То каквато и кола да взема все правя.. Иначе теча утре ще е оправен че сега малко не е време за разглобяване.. онзи ден сменихме горни тампони при архитекта в сервиза + тампона на мотора.. така че това тресене много ме съмнява че ще е от крив диск.. но пък те са нови.. :(


Ако дисковете са боклук да знаеш, че това е първото, което се преебва в тях. :) Просто ги проверте. Вдигаш колата и сваляш гумите и завърташ диска и ако е много крив (както си мислиш) ще се види.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от @2bar » 09 Юли 2010, 23:25

@Zubcho,

нищо лично, ама повечето теми във форума са само талаш....по една или друга причина.

Вибрациите във волана са почти винаги от голяма хлабина в кормилните щанги или хебела (почти не се случва). И то точно при спиране. Хлабините се усещат и без да вдигаш колата по коствени признаци - започва да "яде" гумите отвърте, заедно с това и започва да недозавива. Заедно с това гумите започват да "свирят" в завой.

Кривите дискове се усещат предимно на самият спирачен педал,което е и нормалано, защото кривината води до пулсации на самите накладки, бутала, спир. течност и всичко се отразява на самият спир. педал. Специално при е34 при пулсации на спир. педал са обикновено задните дискове (всичко зависи и от дължината на спир. тръби).

А линка, който си пуснал...там става въпрос за "сеене", нещо корено различно.

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 10 Юли 2010, 0:43

@2bar написа:@Zubcho,

нищо лично, ама повечето теми във форума са само талаш....по една или друга причина.


Кривите дискове се усещат предимно на самият спирачен педал,което е и нормалано, защото кривината води до пулсации на самите накладки, бутала, спир. течност и всичко се отразява на самият спир. педал. Специално при е34 при пулсации на спир. педал са обикновено задните дискове (всичко зависи и от дължината на спир. тръби).

А линка, който си пуснал...там става въпрос за "сеене", нещо корено различно.


така.. ще кача утре колата да оправя теча и да провея дисковете.. понеже съм почти сигурен че са задните.. защото ми тресе не във волана толкова колкото педала на спирачките.. и дори усещам в скоростния лост..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от дид0 » 10 Юли 2010, 0:53

За кой маркуч става на въпрос? Тези двата които съм оградил са сменяни преди месец....
DSCF0586.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 10 Юли 2010, 1:01

дид0 написа:За кой маркуч става на въпрос? Тези двата които съм оградил са сменяни преди месец....
DSCF0586.JPG


да де.. от там има теч.. да сме точни от най-външния.. :mhihi: сигурно скобата се е разхлабила и си покапва. утре ще си поиграя..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от дид0 » 10 Юли 2010, 1:23

Вибрациите във волана са почти винаги от голяма хлабина в кормилните щанги или хебела (почти не се случва). Подкрепям....тях прегледахте ли ги...?
Иначе маркучите са уж сменени...майстора ми показа 1 ама дали е сменил и другия... :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от zvetiko » 10 Юли 2010, 8:56

@2bar написа:@Zubcho,

нищо лично, ама повечето теми във форума са само талаш....по една или друга причина.

Вибрациите във волана са почти винаги от голяма хлабина в кормилните щанги или хебела (почти не се случва). И то точно при спиране. Хлабините се усещат и без да вдигаш колата по коствени признаци - започва да "яде" гумите отвърте, заедно с това и започва да недозавива. Заедно с това гумите започват да "свирят" в завой.



А линка, който си пуснал...там става въпрос за "сеене", нещо корено различно.


Като омекнат или направо се скъсат тампоните/или както ги наричат германците "гумени лагери"/ на горните носачи да не ти казвам какво блъскане настъпва при спиране. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от @2bar » 10 Юли 2010, 9:24

zvetiko написа: Като омекнат или направо се скъсат тампоните/или както ги наричат германците "гумени лагери"/ на горните носачи да не ти казвам какво блъскане настъпва при спиране. ;)


май Gummilager по - точно описва функцията и действието им, отколкото нашето "тампон", но това са работи за филолози.

Значи като си заминат тези тампони, блъскането по - скоро бих казал (или бих го определил), че е в купето и по - малко във волана.

Но идеята ми беше друга - файда само от линкове, не виждам. Много по - добре е да се опише проблема, как и кога е настъпил,какво е направено по колата и чак тогава да се търси решение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от ddddk » 10 Юли 2010, 10:35

Щом са сменение маркучите в зоната на теча и пак тече, значи го чака интересен филм.
Аз имах теч на абсолютно същото място. Докато го открия голям зор.
Оказа се, че тръбичката е пробита. Тънкостенна алуминиева тръбичка за радиатора на парното.
Сваля се от към купето.

Но май колегата в момента с това се занимава или поне така е написал вчера, та да видим какво ще напише довечера.

Искренно се надявам да излезе лоша скоба.

Поздрави,
Д
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от uricatoli » 10 Юли 2010, 12:10

мисля че написах по горе още в началото.. тампоните на горните носачи са сменени.. има малък луфт в секторната кутия и единия хебел е за смяна.. работата е че това почна да го прави изведнъж и то само след загряване на спирачките.. в смисъл в натоварен трафик на магистрала.. а сега слизам в гаража да се занимавам с теча.. по-ще дам инфо по късно какво е излезнало..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: три въпроса за тдс..

Мнение от zvetiko » 10 Юли 2010, 12:16

uricatoli написа:мисля че написах по горе още в началото.. тампоните на горните носачи са сменени.. има малък луфт в секторната кутия и единия хебел е за смяна.. работата е че това почна да го прави изведнъж и то само след загряване на спирачките.. в смисъл в натоварен трафик на магистрала.. а сега слизам в гаража да се занимавам с теча.. по-ще дам инфо по късно какво е излезнало..


Второто мнение не го бях чел-е добре архитекта не успя ли да ти каже от какво е ,ако е разбито нещо за да тресе така трябва да го види

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook