И аз да се похваля:)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- krumovvv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: kostinbrod
- Пол: Мъж
- Кара: чужди коли и жени
- Мечтае да кара: две коли едновременно
- RossenVlad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i e39
Re: И аз да се похваля:)
Много благодаря на колегата badsharki. С негова помощ видяхме,че проблемът с алармата не е софтуерен и следва алармаджия
Ще пиша какво е станало.

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: И аз да се похваля:)
... но както ти казах - преди алармаджиите да те вкарат в някой безкраен филм с драматичен край, свали задната дясна гума и подкалника и виж дали проблема не е в самата сирена. 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: И аз да се похваля:)
badsharki написа:... но както ти казах - преди алармаджиите да те вкарат в някой безкраен филм с драматичен край, свали задната дясна гума и подкалника и виж дали проблема не е в самата сирена.
Функцията DWA въобще на aktiv ли беше? Няма нужда да си разглобява подкалника, защото е много е вероятно да няма аларма, като повечето коли от германия (ако е от германия). Това с шоковия датчик, за който ти правят проблем застрахователите няма как да стане, защото сигурно трябва да блъснеш колата в стълб за тролей и пак е съмнително, дали ще пропищи.
- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: И аз да се похваля:)
mad_presley написа:Функцията DWA въобще на aktiv ли беше? Няма нужда да си разглобява подкалника, защото е много е вероятно да няма аларма, като повечето коли от германия (ако е от германия). Това с шоковия датчик, за който ти правят проблем застрахователите няма как да стане, защото сигурно трябва да блъснеш колата в стълб за тролей и пак е съмнително, дали ще пропищи.
Всичко му е на aktiv. DWA има със сигурност и за негова радост не е от тая гадната дето я слагат в иатлиянските коли (колата е от Италия), а си се командва от GM-a. Но сирената не пищи нито при отключване/заключване, нито при опит да се задейства. Всъщност при опит да се задейства почват да мигат мигачите бързо, но звук ... йок.

- RossenVlad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i e39
Re: И аз да се похваля:)
Не знам дали ще имам време, за да да я погледна преди да отида на алармаджия утре сутринта. Но все пак е познат, препоръчан. Ако той не направи нищо, имам цял ден и ще падне разглабяне
Не може да е чак толкова сериозен проблемът. 


- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: И аз да се похваля:)
@badsharki, пазиш ли оригиналния му FSW файл? Ако го пазиш, пусни го да го разгледам, защото ми се струва, че колегата просто няма аларма.
Ако DWA се активира, без да има сирена и модул за наклон, мигачите започват да правят точно както го е описал @RossenVlad.
А м/у другото, "онея италианските" аларми са ретрофит, оригинални за БМВ и са много по-добри от тези вградените в GM модула. Те също се програмират, но не с диагностика.
Ако DWA се активира, без да има сирена и модул за наклон, мигачите започват да правят точно както го е описал @RossenVlad.
А м/у другото, "онея италианските" аларми са ретрофит, оригинални за БМВ и са много по-добри от тези вградените в GM модула. Те също се програмират, но не с диагностика.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: И аз да се похваля:)
mad_presley написа:@badsharki, пазиш ли оригиналния му FSW файл? Ако го пазиш, пусни го да го разгледам, защото ми се струва, че колегата просто няма аларма.
Пазя го, но по-късно ще ти пусна и оригиналния и този, който му е качен в момента.
mad_presley написа:Ако DWA се активира, без да има сирена и модул за наклон, мигачите започват да правят точно както го е описал @RossenVlad.
Забравих да спомена, че датчик на наклон си има колата.

Квадратна бяла кутийка, отзад при ченджъра, на която пише INCLINATION SENSOR.
Поправи ме, ако бъркам.

Между другото в Car Memory-то на колата му, при настройките за алармата си има и настройките за "Acknowledgement" и "Arm/Disarm", което според мен пак си е доказателство за наличие на DWA. Дори беше прекодирана от предишния собственик може би, да се дизармва само от дистанционното на ключа.
mad_presley написа:А м/у другото, "онея италианските" аларми са ретрофит, оригинални за БМВ и са много по-добри от тези вградените в GM модула. Те също се програмират, но не с диагностика.
Aз одеве под "гадни" имах предвид точно, че не могат да се прекодират по нормалния начин и доколкото съм запознат се прекодират с някаква последователност на натискане на бутона/лед-а.

Последна промяна badsharki на 09 Юли 2010, 13:30, променена общо 1 път
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: И аз да се похваля:)
a на тавана има ли сензори ?,и извинявам се че се меся в темата ама относно сензора на тавана всички ли са под квадратното капаче или има такива направо под тавана(тапицерията)
- RossenVlad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i e39
Re: И аз да се похваля:)
Има такъв сензор.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: И аз да се похваля:)
badsharki написа:...
Ясно, значи със сигурност има аларма. Остава да поразгледаме FSW файла и ако не е от настройките, явно няма от какво друго да е, освен от сирена или прекъснат кабел. Тя сега не издава никакъв звук дори и с активиран DWA_QUITTIERUNG, така ли?
- RossenVlad
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i e39
Re: И аз да се похваля:)
Малко развитие по темата:)
Преди 1 час ми се обадиха от паркинга, че светка яко.(без да свири , естествено). Отивам аз включвам- изключвам стене и си изгасне, не продължават да мигат постоянно, както преди да отида. Нещо тотално бъгнато нещо има.
Отидох при едни алармаджии при нас. Гледа и вика тази няма аларма.(просто така си казва, без да погледне). Казвам му,че си има датчици ит.н. . Поглежда вътре и гледа над вратите, а не там , където е датчика. И си казвам "ясно, този няма смисъл да гледа". И така заключих само през ключалката.
Та стигнахме до извода "някой познава ли сериозен алармаджия, който разбира"?
Преди 1 час ми се обадиха от паркинга, че светка яко.(без да свири , естествено). Отивам аз включвам- изключвам стене и си изгасне, не продължават да мигат постоянно, както преди да отида. Нещо тотално бъгнато нещо има.
Отидох при едни алармаджии при нас. Гледа и вика тази няма аларма.(просто така си казва, без да погледне). Казвам му,че си има датчици ит.н. . Поглежда вътре и гледа над вратите, а не там , където е датчика. И си казвам "ясно, този няма смисъл да гледа". И така заключих само през ключалката.
Та стигнахме до извода "някой познава ли сериозен алармаджия, който разбира"?

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: И аз да се похваля:)
RossenVlad написа:
Та стигнахме до извода "някой познава ли сериозен алармаджия, който разбира"?
Не ти трябва добър алармаджия (как звучи само), а ти трябва добър диагностик

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани