Голяма ли е разликата между 525д и 530д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
Колеги по-полека с тия светофари!
Нека да си кажа моето мнение!
Първоначално карах e36 318is coupe от него съм доволен, че ми пасва като за ежедневно каране само за мен просто защото рядко се качваше някой!След това го продадох просто защото ми трябваше по-широк(по-голям) багажник!Определено първоначално бях се насочил към е34 комби-фейслифт!Отказах се поради тази причина че от е36 на е34 не си струваше!Търсих си комби по възможно да е 5 серия!Бях се навил на е39 525TDS комби не сърце не ми даваше да си взема ТДС...от там твърдо бях решил да търся е39 525d комби,намерих 3 такива но нещо не ми допаднаха и се отказах от тях....първо защото или имаха някакъв дефект или под формата на леко ПТП....Пробвах едно 525д с ръчни скорости също не ми допадна-много дълбоки скоростите стори ми се слабо ускорение при движение от 50 км./ч. и от там сърце не ми даваше да го грабвам!Накрая един приятел бе забравил че преди 2 месеца е гледал и пробвал типично е39 комби но се оказа 530д автомат стептроник,от там като го пробвах наистина се родих с 184 кончета и то автоматик...от 80 км/ч без да се усетя отидох на 150 км./ч!Освен това разгледах по-обстойно нещата и се договорихме-по тоя начин като се замислих и сравня останалите които пробвах си казах че това ще бъде моята кола!Без да се замислям много го капарирах и до 2 дни беше вече в ръцете ми защото при проверка на компютър мотора и скоростите се оказаха добри!
Наистина се предоволих с 530d и то с автоматичните скорости!
Направих маршут от 500км. при което средния разход отчете под 9,0л на 100км.Найстина ми допадна по джоба!Ако исках нещо което джоба е безпроблемен и аз щях да скоча на S62 но не става просто така!
Все пак колегата да си прецени ако джоба му е безпроблемен по-добре E60, ако не не си струва да рискува защото обиколих Пловдив,София и Дупница-никога няма да повторя такова търсене на автомобил!Намерих си автомобила във Велико Търново с директен внос от Италия(дори нямаше транзитни номера) на 35 км. от дома ми!Напразно изхабихме 800 км в търсене на добро е39,затова мой приятел ми казваше-имаш очи,уши и акъл и гледаш по колата а не да вярваш на това което ти казват и да разчиташ на късмета си!
Нека да си кажа моето мнение!
Първоначално карах e36 318is coupe от него съм доволен, че ми пасва като за ежедневно каране само за мен просто защото рядко се качваше някой!След това го продадох просто защото ми трябваше по-широк(по-голям) багажник!Определено първоначално бях се насочил към е34 комби-фейслифт!Отказах се поради тази причина че от е36 на е34 не си струваше!Търсих си комби по възможно да е 5 серия!Бях се навил на е39 525TDS комби не сърце не ми даваше да си взема ТДС...от там твърдо бях решил да търся е39 525d комби,намерих 3 такива но нещо не ми допаднаха и се отказах от тях....първо защото или имаха някакъв дефект или под формата на леко ПТП....Пробвах едно 525д с ръчни скорости също не ми допадна-много дълбоки скоростите стори ми се слабо ускорение при движение от 50 км./ч. и от там сърце не ми даваше да го грабвам!Накрая един приятел бе забравил че преди 2 месеца е гледал и пробвал типично е39 комби но се оказа 530д автомат стептроник,от там като го пробвах наистина се родих с 184 кончета и то автоматик...от 80 км/ч без да се усетя отидох на 150 км./ч!Освен това разгледах по-обстойно нещата и се договорихме-по тоя начин като се замислих и сравня останалите които пробвах си казах че това ще бъде моята кола!Без да се замислям много го капарирах и до 2 дни беше вече в ръцете ми защото при проверка на компютър мотора и скоростите се оказаха добри!
Наистина се предоволих с 530d и то с автоматичните скорости!
Направих маршут от 500км. при което средния разход отчете под 9,0л на 100км.Найстина ми допадна по джоба!Ако исках нещо което джоба е безпроблемен и аз щях да скоча на S62 но не става просто така!
Все пак колегата да си прецени ако джоба му е безпроблемен по-добре E60, ако не не си струва да рискува защото обиколих Пловдив,София и Дупница-никога няма да повторя такова търсене на автомобил!Намерих си автомобила във Велико Търново с директен внос от Италия(дори нямаше транзитни номера) на 35 км. от дома ми!Напразно изхабихме 800 км в търсене на добро е39,затова мой приятел ми казваше-имаш очи,уши и акъл и гледаш по колата а не да вярваш на това което ти казват и да разчиташ на късмета си!

Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
ThugLord написа:Един чип няма ли да те доближи достатъчно до 530Д
След като сложих чип на моята 525dA, и като се има предвид, че е на 19ки на 530dA(със 16) 2003 година и правя за 100 метра 1 кола, а от светоф.. до светоф.. почти 3 коли, мисля, че разликата е доста осезателна. Оскара за най добра роля играе мотора, защото е на 127000, реални

Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
Не се радвай толкова... на 530дто явно му има нещо или твоята е толкова злобно чипната, което не е добре за железата в мотора 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
Ако някой си направи труда да разгледа какви данни му дават на 525Д след чип големите фирми, ще разбере че то със сигурност ще бие сток 530Д, дори и с новия 193 кс мотор. 420 Nm, 197-198 PS, горе-долу това са данните, които големите тунинг фирми дават за чипосано 525Д. Като се вземе предвид и по-ранното развъртане на турбото, резултата е ясен. Друг е въпроса този двигател или по-скоро турбината му, колко време ще издържат.
П.П сравнението е при равни други условия.
П.П сравнението е при равни други условия.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
eddy написа:Ако някой си направи труда да разгледа какви данни му дават на 525Д след чип големите фирми, ще разбере че то със сигурност ще бие сток 530Д, дори и с новия 193 кс мотор. 420 Nm, 197-198 PS, горе-долу това са данните, които големите тунинг фирми дават за чипосано 525Д. Като се вземе предвид и по-ранното развъртане на турбото, резултата е ясен. Друг е въпроса този двигател или по-скоро турбината му, колко време ще издържат.
П.П сравнението е при равни други условия.
Дааа така е... карахме преди едно 525д ръчка което беше с чип за 205к.с. и след 50 хил км... мотора се раздрънка, взе да харчи масло, компресията се изпари и го засилихме да си къса главата с него друг- демек тоталка, кола на 5 години... то и в ТИС много добре си пише за какво иде реч като се чипне двигател- БМВ АГ много добре са го написали

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
LUCIFER'S написа:Дааа така е... карахме преди едно 525д ръчка което беше с чип за 205к.с. и след 50 хил км... мотора се раздрънка, взе да харчи масло, компресията се изпари и го засилихме да си къса главата с него друг- демек тоталка, кола на 5 години... то и в ТИС много добре си пише за какво иде реч като се чипне двигател- БМВ АГ много добре са го написали
В спорове със субективен характер не мисля да влизам. Моята също е на около 50К км след чипа и харчи от смяна до смяна около 300-500гр, след като престанах да слагам от "най-истинските" БМВ масла за по 20лв/л, преди беше над литър. Сменям го по светлинната индикация около 16К км от смяна до смяна. Пуши осезаемо повече, турбото се чува повече, върви много повече и е по-неприятна за каране в зимни условия. Това са ми обективните впечатления от чипа. Тук обаче идеята беше дали с чип се постига ефекта на 530Д и отговора е да постига се, но ако 30Д се чипне просто 25Д не участва, особенно ако е с новия 193кс мотор пак при равни други условия. Има доста заминали двигатели и без да им е слаган чип, просто всичко е индивидуално до конкретната кола и нейното техн състояние. Около 20-30% по-голямо износване дават големите тунинг фирми, пак при равни други условия. При сегашните условия това не си заслужава с оглед падането на акциза, но само до преди година разликата от 5К лв си заслужаваше риска от чип

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
eddy написа:
В спорове със субективен характер не мисля да влизам. Моята също е на около 50К км след чипа и харчи от смяна до смяна около 300-500гр, след като престанах да слагам от "най-истинските" БМВ масла за по 20лв/л, преди беше над литър. Сменям го по светлинната индикация около 16К км от смяна до смяна. Пуши осезаемо повече, турбото се чува повече, върви много повече и е по-неприятна за каране в зимни условия. Това са ми обективните впечатления от чипа. Тук обаче идеята беше дали с чип се постига ефекта на 530Д и отговора е да постига се, но ако 30Д се чипне просто 25Д не участва, особенно ако е с новия 193кс мотор пак при равни други условия. Има доста заминали двигатели и без да им е слаган чип, просто всичко е индивидуално до конкретната кола и нейното техн състояние. Около 20-30% по-голямо износване дават големите тунинг фирми, пак при равни други условия. При сегашните условия това не си заслужава с оглед падането на акциза, но само до преди година разликата от 5К лв си заслужаваше риска от чип
Аз не споря бе братче.... просто казвам нещо за което съм се убедил на практика, че е така. Чипна я един който в момента е един от най-добрите в БГ, няма да споменавам име.... Изсрахме се отгоре тотално върху колата за една година, която беше на 5 години и се подържаше само във Варна карс- по учебник така да се каже, и се караше редовно Добрич - София. Чипа скапва мотора тотално, и за това нещо ще се убеди всеки които си кара колата постоянно на дълъг път... т.е. постоянно и е стъпал на врата.
В краен ред на мисли ще кажа на всеки, който се чуди 525д или 530д... по-добре 530д без чип, отколкото изтормозено с чип 525д .
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
Няма да тръгвам да те убеждавам, както и ти няма да ме убедиш
50+ К км, които съм минал за 1г и 2м надали си мислиш, че съм навъртял в града
Щом съм и сложил чип, надали мислиш, че карам със 100-110 за да видя, как на борда изписва 5/100
Може аз да имам късмет, може и да е защото следвам определени правила, като примерно след като съм карал на дълго със средна скорост над 150, преди да изгася двигателя да оставям колата да работи 5-10 мин на място да охлади турбото и тн. Принципно чипа най-много натоварва колата в града на зор, което всъщност най-много натоварва по принцип колите и карането по магистрала на пълна мощност - демек с постоянна 200+ и газта до долу. Ако сега трябваше да правя същия избор, щях да взема 530Д и да го чипна
, че нещо Е60 комби не ме кефи, а на мен ми тр комби.




- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
ее не е точно така,в смисъл има чипове и чипове....тоест всичко зависи от това как самия тунер практикува,ако е изтормозил много колата е ясно че няма да издържи много,но и зависи от стила на каране,то на постоянен тормоз и не чипната кола няма да издържи много...LUCIFER'S написа:eddy написа:
В спорове със субективен характер не мисля да влизам. Моята също е на около 50К км след чипа и харчи от смяна до смяна около 300-500гр, след като престанах да слагам от "най-истинските" БМВ масла за по 20лв/л, преди беше над литър. Сменям го по светлинната индикация около 16К км от смяна до смяна. Пуши осезаемо повече, турбото се чува повече, върви много повече и е по-неприятна за каране в зимни условия. Това са ми обективните впечатления от чипа. Тук обаче идеята беше дали с чип се постига ефекта на 530Д и отговора е да постига се, но ако 30Д се чипне просто 25Д не участва, особенно ако е с новия 193кс мотор пак при равни други условия. Има доста заминали двигатели и без да им е слаган чип, просто всичко е индивидуално до конкретната кола и нейното техн състояние. Около 20-30% по-голямо износване дават големите тунинг фирми, пак при равни други условия. При сегашните условия това не си заслужава с оглед падането на акциза, но само до преди година разликата от 5К лв си заслужаваше риска от чип
Аз не споря бе братче.... просто казвам нещо за което съм се убедил на практика, че е така. Чипна я един който в момента е един от най-добрите в БГ, няма да споменавам име.... Изсрахме се отгоре тотално върху колата за една година, която беше на 5 години и се подържаше само във Варна карс- по учебник така да се каже, и се караше редовно Добрич - София. Чипа скапва мотора тотално, и за това нещо ще се убеди всеки които си кара колата постоянно на дълъг път... т.е. постоянно и е стъпал на врата.
В краен ред на мисли ще кажа на всеки, който се чуди 525д или 530д... по-добре 530д без чип, отколкото изтормозено с чип 525д .
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
имаш право, за това на таралясник не се слага чип за да няма после "Искрено и лично".
Според мен основното е за какво е колата и какво очакваш от нея. Ако ще я караш едно лято все тая коя от двете. Вземи тази, която по-лесно ще продадеш.
Според мен основното е за какво е колата и какво очакваш от нея. Ако ще я караш едно лято все тая коя от двете. Вземи тази, която по-лесно ще продадеш.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Голяма ли е разликата между 525д и 530д
на дизела , за да няма проблеми по - късно , му се завишава мощноста до 25% от оригиналната му мощност , не повече !
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани