ПРОБЛЕМИ С ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- androvassev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 19.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 3.0XD
- Мечтае да кара: F02
ПРОБЛЕМИ С ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК
Моля за малко помощ,стрелката на температурата ми стои постоянно малко над средата,какво ли не направих,смених си вискуса на перката, смених водната помпа, обаче стрелката все си стои над средата,от време на време само изведнъж се връща на място и после пак отива на дясно! Чудя се дали не е някой датчик да се е повредил и да не отчита правилно? Дайте некви идеи, че погледа ми е само на стрелката, а така не може да се кара!
BMW is everything you need to feel yourself good!!!
...
Иди в сервиз да сканират данните от компютъра. Измежду всички щуротии които показва, стенда ще ти покаже и моментната работна температура на двигателя - базиран на данни от датчика, естествено. Ако е около 88-92 градуса в нормалмо загряло положение и виското зацепва - всичко е ОК, проблема е в уреда на таблото.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
За да не отварям нова тема.
Днес стрелката пак отиде в червеното за 2-ри път тоя месец.След като гръмна мотора заради прегряване сменихме водна помпа и термостат.Виското го сменихме една седмица преди да думне мотора,защото пак беше влезнала в червеното.Гледах антифриза на 6 е не е при маслото.Маслото чисто не е и мръднало.Парно марно сичко на 6 работи.Само клапаните за парното са прецакани,но духа и е перфект.
Обаче днес като загря и баща ми климата на макс и почна да сваля температурата спре,но като вдигнах капака и ми се стори,че за тази работна температура перката требе са върти на макс,а тфа виско май се чудеше дали да се върти или да не се.Тоест едвам въртеше.Аз се чудя виското ли е прецакано,как точно трябва да работи то.Преди като беше новои дадеш газ и се чува мощен звук дето съм го чувал и при други баварци на прилив на въздух и то яко.Сега ни се чува ни се върти,както трябва.Как да разберем точно дали бачка,а и се чудя възможно ли е некоя клема и некфа гадна пишка да прецаква всичко.
Я кажете по кво се познава хубавото виско и дали си заслужава да се вземе оригинално.
Другото ми питане за загряването е възможно ли е ремъка дето е на вала с виското да е прецакан и да охлабва и за тфа да не се върти
Тая седмица сме в камора на диагностика и ще видим кфо ше покаже компа.Ако ли не в сервиз Туринг ще се ходи за пълен преглед,щото не всеки прави бмв. 
Днес стрелката пак отиде в червеното за 2-ри път тоя месец.След като гръмна мотора заради прегряване сменихме водна помпа и термостат.Виското го сменихме една седмица преди да думне мотора,защото пак беше влезнала в червеното.Гледах антифриза на 6 е не е при маслото.Маслото чисто не е и мръднало.Парно марно сичко на 6 работи.Само клапаните за парното са прецакани,но духа и е перфект.
Обаче днес като загря и баща ми климата на макс и почна да сваля температурата спре,но като вдигнах капака и ми се стори,че за тази работна температура перката требе са върти на макс,а тфа виско май се чудеше дали да се върти или да не се.Тоест едвам въртеше.Аз се чудя виското ли е прецакано,как точно трябва да работи то.Преди като беше новои дадеш газ и се чува мощен звук дето съм го чувал и при други баварци на прилив на въздух и то яко.Сега ни се чува ни се върти,както трябва.Как да разберем точно дали бачка,а и се чудя възможно ли е некоя клема и некфа гадна пишка да прецаква всичко.

Я кажете по кво се познава хубавото виско и дали си заслужава да се вземе оригинално.



ТДС - Турбо Див Селянин
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани