Стоповете не светят - имат само 2V

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 31.07.2008

Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от Stelko » 02 Юли 2010, 11:36

Здравейте, пиша тук понеже вече се видях в чудо. Онзи ден отивам на ГТП и ми казват че стоповете ми не светят. Прибрах си се културно и с мултицет замерих крушките - здрави. По инструкцията за преглед на стоп машинка от темите в "полезни" я свалих и замерих съпротивлението бачка си чудничко. Замерих габаритите (светлините за задна скорост) - около 12V замерих и стоповете - около 2V когато се натисне спирачка иначе - 0 и не светят и това е. На какво може да се дължи това и вече се чудя къде да гледам Само дето не съм откачал кабелите от стопа да ги меря тях, понеже не знам кое кабече е за стоповете. е36 316 седан. Някой дали може някое съветче да подаде :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от ned_gm28 » 02 Юли 2010, 19:44

Stelko написа:Здравейте, пиша тук понеже вече се видях в чудо. Онзи ден отивам на ГТП и ми казват че стоповете ми не светят. Прибрах си се културно и с мултицет замерих крушките - здрави. По инструкцията за преглед на стоп машинка от темите в "полезни" я свалих и замерих съпротивлението бачка си чудничко. Замерих габаритите (светлините за задна скорост) - около 12V замерих и стоповете - около 2V когато се натисне спирачка иначе - 0 и не светят и това е. На какво може да се дължи това и вече се чудя къде да гледам Само дето не съм откачал кабелите от стопа да ги меря тях, понеже не знам кое кабече е за стоповете. е36 316 седан. Някой дали може някое съветче да подаде :)

Не светят щото имаш омичен контакт (лоша ел. връзка) по трасето.Това "някъде" най-често е на контактните пластини на лампите (окисляват се).Зачисти ги и ще светнат :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 31.07.2008

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от Stelko » 02 Юли 2010, 19:56

Аз замерих на самия стоп без крушки, като имаш казваш лампи сигурно имаш предвид крушките?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от ned_gm28 » 02 Юли 2010, 23:23

Stelko написа:Аз замерих на самия стоп без крушки, като имаш казваш лампи сигурно имаш предвид крушките?

Ами да,на въпросните крушки също се вика и лампи.А относно проблемът ти-тръгвай с една пробна лампа по веригата.Започни примерно с проба директно на стоп машинката :idea:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 31.07.2008

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от Stelko » 03 Юли 2010, 20:14

Днес мисля, че разбрах къде е проблема. Свалих кората под волана, и извадих буксата от стоп машинката, закъсих я и стоповете си светнаха като слънце, което ме навежда, че проблема си е точно в тая пуста стоп машинка. Тъпото е че с мойте кьопави ръце не мога да я сваля. Болта е от ляво на съединителя и с нищо не мога да бръкна, че да я сваля и разгледам. Тя си дава на късо, ама сигурно пластините са се прецакали нещо. Предполагам че ще мога да си я отремонтирам. Само да намеря начин да я сваля :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от metodi80 » 04 Юли 2010, 1:18

В първия пост казваш , че си я свалил и си я замерил , в последния пък казваш , че не можеш да я свалиш .... , ПОСЛЕДНО ?
Казваш, че си гледал в "полезни" .... , там съм описал как се сваля стоп машинката и как се ремонтира ... , ама ще повторя и в твоята тема .... , машинката може да се свали по два начина ....
1. Машинката е захваната към метална пластина. Пластината от своя страна е хвната с горния болт на помпата на съединителя , към педала на съединителя. Отвиваш въпросния горен болт и цялата пластина , заедно с машинката пада ..... (в темата съм го показал това ).
2. Другия вариянт е да свалиш само машинката (без металната пластина). Натиска се педала на спирачката. Издърпва се максимално на пред буталцето на стоп машинката , след това вътрешния (червения ) цилиндър се изтегля на пред , при което страничните щипки на машинката вече могат да се приберат на вътре и машинката излиза ! ( преди да се изтегли червения цилиндър на вън е невъзможно да се приберат щипчиците на вътреи и сответно машинката не може да излезе). Този вариянт лично според мен е по труден , понеже мястото е кофти и не можеш да видиш какво правиш (особено ако го правиш за първи път). Първия вариянт лично на мен ми допада повече , само се отвива горния болт на помпата на съединителя и готово !
Освен това правилно предполагаш , че може да се ремонтира , и това съм показал в темата ....

П.С. "Крушка " и лампа са едно и също ..... , само дето лампа е правилно да се каже , а крушка - НЕ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от ned_gm28 » 04 Юли 2010, 10:11

metodi80 написа:П.С. "Крушка " и лампа са едно и също ..... , само дето лампа е правилно да се каже , а крушка - НЕ.

:mhihi: Мислех да го отбележа,че лампа е правилното,ама не го направих да не вляза тук в спор с колеги от други краища на огромната ни родина.Така де,такава голяма държава,не е ли нормално да има толкова много диалекти :ok:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от metodi80 » 04 Юли 2010, 10:26

ned_gm28 написа:
metodi80 написа:П.С. "Крушка " и лампа са едно и също ..... , само дето лампа е правилно да се каже , а крушка - НЕ.

:mhihi: Мислех да го отбележа,че лампа е правилното,ама не го направих да не вляза тук в спор с колеги от други краища на огромната ни родина.Така де,такава голяма държава,не е ли нормално да има толкова много диалекти :ok:


Ми те крушките (крушите) и ябълките растат по дърветата , не в колите ... :mhihi:
Все пак сме в техническия форум и е хубаво поне да се опитваме да се изразяваме технически правилно ..... Думички от сорта на "крушка" се заменят с лампа , "жичките" се заменят с проводници , "волтажа" с напрежение .... и т.н. и т.н. :mhihi:
Извинявам се за отклонението от темата , ама то тая тема от самото начало си беше за ключ според мен ....., без да се обиждаш колега , но още в първия ти пост бях почти 90% убеден , че проблема ти е в стоп машинката , но не се включих, щото първо ти написа , че си я свалил и замерил (и това леко ме разколеба), след това пък в последния каза , че не си я свалил....

А колегата ned_gm28 стоически издържа на тоя пост : :mhihi:

Stelko написа:Аз замерих на самия стоп без крушки, като имаш казваш лампи сигурно имаш предвид крушките?

, че даже запази самообладание и ти отговори .... :yes:

ned_gm28 написа:[Ами да,на въпросните крушки също се вика и лампи.А относно проблемът ти-тръгвай с една пробна лампа по веригата.Започни примерно с проба директно на стоп машинката :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 31.07.2008

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от Stelko » 05 Юли 2010, 9:20

Порицахте ме хубавичко :) Старая се да пиша правилно и четливо, това че някой изрази не са ми особенно ясни - човек се учи :)
Вземам си забележките :) Мерси за точните отговори.
По вариант номер 2 на Методи успях да се справя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Re: Стоповете не светят - имат само 2V

Мнение от Azereus » 05 Юли 2010, 11:05

мда за това такива неща се тестват с пробна лампа а не с мултицет!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook