Проблем акумулатор решен ама май
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем акумулатор решен ама май
Здравейте всички приятели. казах ви че имам проблем с нов акумулатор и че имам утечка въпроса ми е че вие сте по навътре в тази област:
Купих си нов акумулатор и падна на секундата след 7 дни употреба тотално разреден. Какво направих аз-зараедих го чрез зарядно с малък ток два дни. и след тов аоткачих единия край и му прпемерих тока показваше ми 4-5 А ток на утечка ли е на какво?
взех да вадя предпазителите-и установих че тази утечка я правят плафоните за колата:
Добре де когато не е затворена разбирам да се пускат светлините,поафони и т.н. Но когато се заключва колата всички светлини изсгасват нали май:( явно моите продължават да светят. Извадих предпазителя и утечка падна на 80 мА.Откаде се регулират етзи светлини пускането им? Не може ли да се свържат всички към алармата и акто се заключи всичко да гасне. Егаси та то така с тези утечки само нови аку,улатори ще трябва да купувам.
Колко е нормално да има утечка 5А нормално ли е при напълно зареден акумулатор-поафоните ли са толкоз яки. Сега е пакет колата ама без осветление ама си е кофти
Моля помогнете дайте някакви варианти
Купих си нов акумулатор и падна на секундата след 7 дни употреба тотално разреден. Какво направих аз-зараедих го чрез зарядно с малък ток два дни. и след тов аоткачих единия край и му прпемерих тока показваше ми 4-5 А ток на утечка ли е на какво?
взех да вадя предпазителите-и установих че тази утечка я правят плафоните за колата:
Добре де когато не е затворена разбирам да се пускат светлините,поафони и т.н. Но когато се заключва колата всички светлини изсгасват нали май:( явно моите продължават да светят. Извадих предпазителя и утечка падна на 80 мА.Откаде се регулират етзи светлини пускането им? Не може ли да се свържат всички към алармата и акто се заключи всичко да гасне. Егаси та то така с тези утечки само нови аку,улатори ще трябва да купувам.
Колко е нормално да има утечка 5А нормално ли е при напълно зареден акумулатор-поафоните ли са толкоз яки. Сега е пакет колата ама без осветление ама си е кофти

Моля помогнете дайте някакви варианти

Re: Проблем акумулатор решен ама май
Виж нещо друго да не е вързано допълнително на плафоните. Свали крушките и ако пак има висока консумация има нещо слагано на същата верига
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем акумулатор решен ама май
имаше преди тема за утечката на тока и беше от ''таралежа''
относно такава голяма консумация на ток 4-5 ампера това след ''заспиването'' на колата ли е?
относно такава голяма консумация на ток 4-5 ампера това след ''заспиването'' на колата ли е?
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Проблем акумулатор решен ама май
Замери утечка след 16 мин като заспи компа. Трябва да е в границите 0,02-0,08 мах. Провери дали някой плафон не остава включен в багажника или жабката. Ако имаш неоригинална аларма, може да е вързана към плафоните...
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Проблем акумулатор решен ама май
Надявам се си направил теста по този начин иначе плафоните винаги ще светят.
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -here.html
Таралежа дава най-често утечка.
Успех.
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -here.html
Таралежа дава най-често утечка.
Успех.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани