Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.РЕШЕН
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
liloff написа:A ламбдата оправи ли я? Гледал ли си какви данни връща?
Нямах време тия дни,излязоха ми други ангажименти,все си мисля,че ламбдата ще оказва влияние когато колата е на бензин,но на газ възможно ли е пак да мени оборотите от нея.
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
Aми ти си с обикновена газова. Т.е. буквално компютъра чете данните от датчиците и пръска квото там си мисли, че трябва.
Един от тези датчици е ламбдата. Понеже не е на газ и стойностите не са адаптирани с някакви коефициенти, при недобре работеща ламбда, на газ се получава пълно мазало, понеже има различни характеристики самото гориво. Даже си мисля, че ще прави повече магарии, отколкото на бенз.
Аз поне бих прегледал първо нея, после всички възможни вакууми по мотора. Никога обаче не съм карал инжекционен мотор с обикновена газова...
Един от тези датчици е ламбдата. Понеже не е на газ и стойностите не са адаптирани с някакви коефициенти, при недобре работеща ламбда, на газ се получава пълно мазало, понеже има различни характеристики самото гориво. Даже си мисля, че ще прави повече магарии, отколкото на бенз.
Аз поне бих прегледал първо нея, после всички възможни вакууми по мотора. Никога обаче не съм карал инжекционен мотор с обикновена газова...
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
liloff написа:Aми ти си с обикновена газова. Т.е. буквално компютъра чете данните от датчиците и пръска квото там си мисли, че трябва.
Един от тези датчици е ламбдата. Понеже не е на газ и стойностите не са адаптирани с някакви коефициенти, при недобре работеща ламбда, на газ се получава пълно мазало, понеже има различни характеристики самото гориво. Даже си мисля, че ще прави повече магарии, отколкото на бенз.
Аз поне бих прегледал първо нея, после всички възможни вакууми по мотора. Никога обаче не съм карал инжекционен мотор с обикновена газова...
Ще монтирам ламбдата,ще пробвам и с изключен датчик да видя как ще се държи мотора и тогава ще пиша дали има някакъв резултат.
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
LiTtLeRoCk написа:liloff написа:Aми ти си с обикновена газова. Т.е. буквално компютъра чете данните от датчиците и пръска квото там си мисли, че трябва.
Един от тези датчици е ламбдата. Понеже не е на газ и стойностите не са адаптирани с някакви коефициенти, при недобре работеща ламбда, на газ се получава пълно мазало, понеже има различни характеристики самото гориво. Даже си мисля, че ще прави повече магарии, отколкото на бенз.
Аз поне бих прегледал първо нея, после всички възможни вакууми по мотора. Никога обаче не съм карал инжекционен мотор с обикновена газова...
Ще монтирам ламбдата,ще пробвам и с изключен датчик да видя как ще се държи мотора и тогава ще пиша дали има някакъв резултат.
пробва ли с изключен датчик?имам същия проблем и аз съм с обикновена газ и същия мотор


Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
nikisan написа:LiTtLeRoCk написа:liloff написа:Aми ти си с обикновена газова. Т.е. буквално компютъра чете данните от датчиците и пръска квото там си мисли, че трябва.
Един от тези датчици е ламбдата. Понеже не е на газ и стойностите не са адаптирани с някакви коефициенти, при недобре работеща ламбда, на газ се получава пълно мазало, понеже има различни характеристики самото гориво. Даже си мисля, че ще прави повече магарии, отколкото на бенз.
Аз поне бих прегледал първо нея, после всички възможни вакууми по мотора. Никога обаче не съм карал инжекционен мотор с обикновена газова...
Ще монтирам ламбдата,ще пробвам и с изключен датчик да видя как ще се държи мотора и тогава ще пиша дали има някакъв резултат.
пробва ли с изключен датчик?имам същия проблем и аз съм с обикновена газ и същия мотори ако да как да се ориентирам кой е въпросния датчик(прочетох че е първия от ляво на дясно под колекторите, но ако може някаква снимчица или схема да го видя нагледно ще съм много благодарен
Те са само два датчика и единя е син, другия е черен, синия е датмика даващ данни на еку-то, а черния е датчика даващ данни за температурата на водата. Но Лилов когато е писал мнението е написал, че един от датчиците от които чете ЕКУ-то е ламдата, защото дефакто тя е просто датчик.
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
т.е. ако откача синия датчик да очаквам ли че колата ще работи все едно че двигателя е студен ,щото при студен двиг. всичко е 6, а като загрее почват да плуват оборотите. друго което наблюдавам е ,че карам си на бензин всичко о.к. загася двигателя и след малко като запаля отново на бензин почва едно ужасно тресене на мотора дори в някои случаи загасва, а ако запаля на газ си работи нормално? 

Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
nikisan написа:т.е. ако откача синия датчик да очаквам ли че колата ще работи все едно че двигателя е студен ,щото при студен двиг. всичко е 6, а като загрее почват да плуват оборотите. друго което наблюдавам е ,че карам си на бензин всичко о.к. загася двигателя и след малко като запаля отново на бензин почва едно ужасно тресене на мотора дори в някои случаи загасва, а ако запаля на газ си работи нормално?
Ми ти сам си си отговорил, щом на газ е безупречна а на бенз не е, просто си търси проблема по горивната система в повечето случай, дюзи, помпа, филтър, ламда, маф, а не по датчиците. Проблема при колегата е и на газ и на бензин, така, че дефакто няма много общо между теб и него.
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
sonny написа:nikisan написа:т.е. ако откача синия датчик да очаквам ли че колата ще работи все едно че двигателя е студен ,щото при студен двиг. всичко е 6, а като загрее почват да плуват оборотите. друго което наблюдавам е ,че карам си на бензин всичко о.к. загася двигателя и след малко като запаля отново на бензин почва едно ужасно тресене на мотора дори в някои случаи загасва, а ако запаля на газ си работи нормално?
Ми ти сам си си отговорил, щом на газ е безупречна а на бенз не е, просто си търси проблема по горивната система в повечето случай, дюзи, помпа, филтър, ламда, маф, а не по датчиците. Проблема при колегата е и на газ и на бензин, така, че дефакто няма много общо между теб и него.
проблема при мене и littlerock е един и същ като в този пост последния съм описал още един симптом а именно при топъл двигател като запаля на бензин двг тресе ужасно(плуват оборотите)докато загасне, а при топъл двигател като запаля на газ оборотите плуват от 500 до 800 но не загасва.всичко останало е като при littlerock с тази разлика че аз смених ламбда миналата есен
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
Днес след доста играчка,сложих ланада сондата но ефект никакъв,докато е студен двигателя работи добре но като стопли и почва да мени оборотите.Вече не знам какво да сменя какво да проверя,давайте идеи да видим до къде ще я докараме.
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
LiTtLeRoCk написа:Днес след доста играчка,сложих ланада сондата но ефект никакъв,докато е студен двигателя работи добре но като стопли и почва да мени оборотите.Вече не знам какво да сменя какво да проверя,давайте идеи да видим до къде ще я докараме.
Моторчето ти казах с какво да го изчистиш и как, направи го, кажи какво е положението ссъ свещи,лули и бубини? сменяни ли са, лулите накъсани или здрави и меки са, свали бубините и огледай внимателно за следи то опушване,евентуално да не би да искрят и да губи ток! Другото което е,понякога дава мизерия едно съпротивление, то е закачено на този кафяв кабел, който излиза от пластасовта кутийка дето седи над дюзите и е закачен за една от шпилките за капака на зъбните колела, обикновенно е закачен на тази шпилка дето е закачена и куката за вадене на мотора.Съпротивлението е 240ома, но понякога дава ядове и се маха,не е опасно да се махне,а дали е полезно не знам. Когато колата ти е студена не го прави проблема, защото работи по предварителна таблица и смеси и дефакто не се гледат много-много датчици и други работи, затов е така. Другото което трябва да енаправи и обикновенно е най-добре да се тръгне от него е, да се замерят стойностите на всички основни датчици, това са датчик клянов вал, датчик разпределителен вал,ТПС,ламбдата, мафа, температурен датчик за входящия въздух в интейка, темп датчика на главата, този със синята букса, по рънъра на първи цилиндър. Данните за тези датчици ги има в аутодата, ако я нямаш, свали я от замунда, версия 3.18, има я готова кракната и работи безотказно.
Направи тези стъпки и пиши какво се случва.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
Това кабелче,се сещам кое е,но само то съпротивление къде се намира и как да го отстраня.
Бубините и лулите са хубави,пробвах и с такива от работещ мотор,но проблема си остана.
Ще замеря всички датчици,и е напиша стойностите които ми дава на всеки един датчик.
Стъпковото моторче е на ред.
Бубините и лулите са хубави,пробвах и с такива от работещ мотор,но проблема си остана.
Ще замеря всички датчици,и е напиша стойностите които ми дава на всеки един датчик.
Стъпковото моторче е на ред.
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
LiTtLeRoCk написа:Това кабелче,се сещам кое е,но само то съпротивление къде се намира и как да го отстраня.
Бубините и лулите са хубави,пробвах и с такива от работещ мотор,но проблема си остана.
Ще замеря всички датчици,и е напиша стойностите които ми дава на всеки един датчик.
Стъпковото моторче е на ред.
като отворишмпластмасата над рейката дефакто тая пластмаса дето се закача на дюзите и щеговидиш, закачено е това съпротивление на кабела и е залято, дефакто можеш дазаголиш кабела след него и да пуснешмедно мостче с друг кабел и така да го провериш.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
Имах подобен проблем, при мен беше от дебитомера. Намери си някой който е 1:1 с твоя че има разлики, откачи акумулатора, смени го и покарай 30-40-50км да видиш дали ще го има тоя проблем.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
От незакачена ламбда не може да играят оборотите .По скоро от закачена прецакана ,поже вече 2 пъти я хващам по този начин.

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Проблем с оборотите на М50Б20 без ванос бош.
стан написа:Имах подобен проблем, при мен беше от дебитомера. Намери си някой който е 1:1 с твоя че има разлики, откачи акумулатора, смени го и покарай 30-40-50км да видиш дали ще го има тоя проблем.
И на газ ли ти менеше оборотите.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани