болтове на апарати?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: болтове на апарати?

Мнение от MaxMeyer » 01 Юли 2010, 23:28

Лично мое мнение е че има голямо значение температурата на диска а вентилираните се охлаждат в пъти по-добре.Даже бях мн. неприятно изненадан от факта че са плътни дисковете отпред на е34-520.Старата ми кола е Рено25 1988 и е по-лека с по-малък мотор и има вентилирани отпред и плътни отзад.Даже и да няма голяма файда от операцията аз ще се чувствам по-добре като знам че не са плътни :yes: Много важно е да са хубави накладките за да спира хубаво и това ще ми е достатъчно (вентилирани+добри накладки) :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Re: болтове на апарати?

Мнение от баварка » 01 Юли 2010, 23:33

Колега @2bar, аз ли не те разбирам, или ти твърдиш, че 520 и 540 спират еднакво от примерно 150 до 0, защото имат спирачки с еднакъв диаметър (триеща повърхност)?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: болтове на апарати?

Мнение от BULL3T » 01 Юли 2010, 23:37

MaxMeyer написа:Лично мое мнение е че има голямо значение температурата на диска а вентилираните се охлаждат в пъти по-добре.Даже бях мн. неприятно изненадан от факта че са плътни дисковете отпред на е34-520.Старата ми кола е Рено25 1988 и е по-лека с по-малък мотор и има вентилирани отпред и плътни отзад.Даже и да няма голяма файда от операцията аз ще се чувствам по-добре като знам че не са плътни :yes: Много важно е да са хубави накладките за да спира хубаво и това ще ми е достатъчно (вентилирани+добри накладки) :bchug:


Вентилирани и дупчени са две различни неща! Вентилирани са когато са само с вентилация по средата,дупчени(двойно вентилирани) са когато имат дупки по диска.

Двойно вентилирани дискове,които са качествени,струват двойно на вентилираните,но са много по добри. После ти хубаво имаш надупчени дискове ама като тия дискове са ти на слаби апарати кво има да си говорим. Истината е в четири или шест бутални апарати.ама говорим за цени които не са рентабилни за ежедневни коли. За мен решението е апарати от 540 и дупчени дискове. Ортпред това,отзад го зарежи...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook