болтове на апарати?
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
болтове на апарати?
В момента съм с плътни дискове отпред които ще се сменят и искам да си взема апарати от 525 и направо да купя вентилирани дискове така и така ще давам пари.Та сегашните болтове които захващат апаратите ще станат ли да захванат новите(втора ръка) апарати ?Има ли някоя подробност която трябва да знам при цялата операция?

Re: болтове на апарати?
стават, същите са. макар, че нищо не ти пречи да си купиш нови. никъде не е казано да се сменят, ама според мен нищо не пречи да се сменят.
подробност при цялата операция......да, файдата от цялата операция е почти нула и влизаш само в излишни разходи.
подробност при цялата операция......да, файдата от цялата операция е почти нула и влизаш само в излишни разходи.
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: болтове на апарати?
Поясни защо е нула?Бях чел че доста по-добре се охлаждат вентилираните при големи спускания и екстремни спирания...И че плътните се кривели лесно.
Колко по-скъпи са вентилираните дискове от плътните и накладките им?


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: болтове на апарати?
болтовете си ги ползвай старите, не си купувай нови....
накладките са същите, разликата в апарата е, че е по-широк (компенсира широчината на диска)
цената на нови дискове плътни/вентилирани е от +10% в полза на вентилираните до +50-60% зависи от де ги купуваш и каква марка са.
повече разлика ще усетиш в тежестта на диска и апарата, отколото в спирането
накладките са същите, разликата в апарата е, че е по-широк (компенсира широчината на диска)
цената на нови дискове плътни/вентилирани е от +10% в полза на вентилираните до +50-60% зависи от де ги купуваш и каква марка са.
повече разлика ще усетиш в тежестта на диска и апарата, отколото в спирането


- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: болтове на апарати?
А има ли нужда от някаква ревизия на апаратите - гумички,уплътнения и др. Мисля че са някакви ремонтни комплекти.И дали са скъпи тези неща?

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Re: болтове на апарати?
ако ще взимаш други апарати е желателно да им смениш гумичките 15-20лв струва за всеки един (все пак няма да е толкова трудоемко щом новите са ти в ръцете), тези дни си купувах въпросните ремонтни комплекти - включват всичко гумено,което се намира по супорта
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: болтове на апарати?
Само гумичките ли излизат 15-20лв на апрат или целия комплект за 1 апарат е 15-20лв?

Re: болтове на апарати?
MaxMeyer написа:А има ли нужда от някаква ревизия на апаратите - гумички,уплътнения и др. Мисля че са някакви ремонтни комплекти.И дали са скъпи тези неща?
винаги има нужда от ревизия. още повече ще слагаш апарати втора ръка, за които си нямаш и идея дали и как са работили. освен уплътненията на буталата и тези против прах и мръсотия се сменя (в идеалният случай) и водачите на апарата и втулките им.
Re: болтове на апарати?
MaxMeyer написа:Само гумичките ли излизат 15-20лв на апрат или целия комплект за 1 апарат е 15-20лв?
Колегата BAI_DOBRI има предвид че ремонтния комплект включва само гумените части ,които по бързо се износват или късат ( или въобще ги няма щото на някой "майстор" му пречели да ти вземе парите по-бързо -



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: болтове на апарати?
буталото и цилиндъра се изчистват до блясък с мек парцал и после с е тая паста се маже всичко гумено, буталото и цилиндъра, без да се жали мат'рял
естествено сменяме и спирачната течност.

естествено сменяме и спирачната течност.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: болтове на апарати?
Абе от 520 и 525 не са ли едни и същи апаратите?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: болтове на апарати?
Според мен файда има и голяма разлика само при спирачни апарати от М5
+ разбирасе спирачна помпа от М5 и както каза Иво - нова спирачна течност. Ремонтни комплекти ползвах на BMW. Цена на апарат около 70 лв.

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: болтове на апарати?
Може ли да се обосновеш?@2bar написа:..... файдата от цялата операция е почти нула и влизаш само в излишни разходи.
Аз минах от вентилирани 22мм на 28мм и разлика в спирането от висока скорост има осезаемо. При рязко спиране (евентуална критична ситуация) от 160-180км/ч, плътните спирачки май няма да са особено ефективни.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: болтове на апарати?
mitko_n1 написа:Може ли да се обосновеш?@2bar написа:..... файдата от цялата операция е почти нула и влизаш само в излишни разходи.
Аз минах от вентилирани 22мм на 28мм и разлика в спирането от висока скорост има осезаемо. При рязко спиране (евентуална критична ситуация) от 160-180км/ч, плътните спирачки май няма да са особено ефективни.
защото ефективноста на спиране при равни други условия зависи единствено от диаметъра (радиуса) на спирачните дискове и от нищо друго. С две думи дали шайбата е дебела 20мм, дали 30мм е все тая.
рязко спиране...няколко пъти съм го правил (магистрала, там почти не ползваш спирачка, така, че историята с нагряване на дисковете и т.н. отпада) почти от 200 до 0км/ч, ми здрави са и не са криви (играх си за идеята да меря биенето, като минавах на вентилирани).
дискове с дебелина 28 мм има и за 540 (там диаметъра е същият) има и за М5 (там диаметъра е по - голям). или си сложил такива, или старите ти апарати не са били в час, или така ти се иска да е

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани