тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от boywalking » 29 Юни 2010, 17:42

тази сутрин качвам се в колата м42, давам на контакт - светва си таблото - всичко точно! да завъртя и мотора - нищо а се чува едно ТЦЪК.... връщам ключа, пак въртя - ТЦЪК и не върти, а акомулатор си има, таблото си свети силно сичко точно,.... така 5 минути, пробвах 20-тина пъти и накрая завъртя хубаво, запали си и никви грижи, са следобеда след бачкане запали от раз!

Един колега ми каза, че можело да бъде от акумулатора, да има волтаж, но да нямал напрежение и за това да не искал изобщо да завърти двигателя,.... което аз не си го обяснявам много много.... досега при паднал акомулатор завърта трудно и пали или не пали - НО върти мотора, а тая сутрин не искаше... на какво може да се дължи ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320 Ci
Детайли за колата: Black, M6 Rims

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от Xscape » 29 Юни 2010, 18:00

Виж си клемите, при мен имаше подобен проблем като я взех - давам на контакт, табло има, пробвам да запаля - цък и до там, оказа се, че не бяха стегнати добре и бяха окислени.
Think. Believe. Dream. Dare...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от boywalking » 29 Юни 2010, 18:08

акмулатора е на 1 година нов, а клемите са от хубави по-хубави, и са чистички и са стегнат, от време на време през месец-два-три ги пръскам с ВД40(не знам и аз защо), имат си и капачета...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 23.05.2010
Местоположение: chirpan
Пол: Мъж

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от malenov » 29 Юни 2010, 18:14

най вероятно стартера ти ги прави тези мизерии
This is my FREEDOM

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от vladi_a_i » 29 Юни 2010, 18:57

malenov написа:най вероятно стартера ти ги прави тези мизерии

Втулки,четки или бендикс.А може и от пластините на ключа за паленето отдолу при буксата...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 16.04.2010

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от gabol » 29 Юни 2010, 19:23

Колега виж дали масата ти прави добър контакт. И недеи да пръскаш с WD-40 клемите на акумулатора, има си контактен спреи за това. Първо провери тези неща преди да почнеш стартера.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от metodi80 » 29 Юни 2010, 19:56

boywalking написа:тази сутрин качвам се в колата м42, давам на контакт - светва си таблото - всичко точно! да завъртя и мотора - нищо а се чува едно ТЦЪК.... връщам ключа, пак въртя - ТЦЪК и не върти, а акомулатор си има, таблото си свети силно сичко точно,.... така 5 минути, пробвах 20-тина пъти и накрая завъртя хубаво, запали си и никви грижи, са следобеда след бачкане запали от раз!

Един колега ми каза, че можело да бъде от акумулатора, да има волтаж, но да нямал напрежение и за това да не искал изобщо да завърти двигателя,.... което аз не си го обяснявам много много.... досега при паднал акомулатор завърта трудно и пали или не пали - НО върти мотора, а тая сутрин не искаше... на какво може да се дължи ?


Такааааа .... :mhihi:
Начи ..., първо на твоя приятел му кажи , че нищо не разбира ... :mhihi: (това е шега , да не се засегнеш ..). Такова нещо като "волтаж" няма , на български му се казва напрежение , демек "волтаж" и напрежение са едно и също .... По скоро приятеля ти е имал предвид , че акумулатора може да дава напрежение (колкото да светнат уредите), но да му е слаб тока и да не стига да завърти стартера.... Това го изключваме като вариянт , понеже ти казваш , че акумулатора е сравнително нов , пък и след въпросната случка си си палил нормално , така че забравяме за акумулатора .... Аз казвам , че имаш нужда да си прегледаш масата на двигателя , това първо , след това да огледаш дали клемите на стартера са хубаво стегнати и дали няма окис и по тях .... След като си оправиш масата на двигателя и стегнеш клемите на стартера и ако не върти , това означава , че трябва да си свалиш стартера и да го носиш на ремонт (било то четки ,втулки или бендикс...).
Първо огледай това , което е по лесно .....
Съвсем на скоро едно приятелче (само че с Астра) имаше точно същия проблем и се бяха засилили да свалят стартера , само , че пристъпих аз с ключе 13 , притегнах + на стартера и талигата запали ... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от Борис_Малинов » 29 Юни 2010, 20:24

boywalking написа:...че можело да бъде от акумулатора, да има волтаж, но да нямал напрежение...

А бе хора вие в часовете по физика къде сте били.Най-малко от обща култура трябва да различавате напрежението от тока.Едното се мери във волтотве,а другото в ампери.
И не на последно място,какво е нужно за да тече ток в една електрическа верига???ми тя просто трябва да се затвори.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Варна
Кара: 320 M50B20
Детайли за колата: Е36 М50Б20

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от zorobg » 30 Юни 2010, 0:17

Аз залагам на бендикс.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас, Лек !
Пол: Мъж
Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от ivan_opi » 30 Юни 2010, 9:48

Колега може да ти е откачена масата на двигателя... или пък да имаш проблем в имоболайзера !
Аз лично съм имал и 2-та проблема и колата пак ми правеше така като твойта .
обърни внимание на чипа който е в ключа .
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
Изображение
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М42B18

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от piff » 30 Юни 2010, 9:54

Колега, аз залагам на шалтер. Имах подобен проблем. Две-три сутрини се чуваше само цък и успяваше да запали от десетия път и накрая отказа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от cod-cdbp » 30 Юни 2010, 10:30

аз искам преди да ровите каквото и да било и да давате излишни пари, искам да препоръчам да си погледнете "буксите" на самия стартер, и да видите дали там няма окис. Към стартера обичайно отиват 3 кабела, всеки с различна дебелина, като както знаем поговорката - малките камъни обръщат каруцата, можем да се досетим че най-тънкия кабел ебава работата - обичайно е на кабелна обувка която се окислява и за това не върти изобщо.
И аз един единствен път изпитах въпросното неудоволствие, да не завърти, при което съдейки по факта че нямам EWS веднага бръкнах до стартера и открих хлабавата връзка, натегнах обувката с клещи и я боцнах обратно => завъртя и запали идеално.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.06.2009

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от ogito0o » 06 Юли 2010, 16:51

Здравейте колеги.
Вчера и на мен ми го напрай този номер колата,давам на контакт завъртам и се чува само ЦЪК-ЦЪК.
Акумолатора има ток,клемите са добре затегнати и не са окислени.
Свалих стартера(голям филм е) отворих го,основно почистване,смазване и смених четките че бяха тръгнали вече затворих го и пак съштото Цък-Цък.Направо не знам кво става вече ,кат гледам не сам единствения с този проблем.Мотора е М42 318ИС.
Ако някой е намерил решение на въпроса нека сподели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от gi4o » 06 Юли 2010, 20:09

piff написа:Колега, аз залагам на шалтер. Имах подобен проблем. Две-три сутрини се чуваше само цък и успяваше да запали от десетия път и накрая отказа.

:yes:
като завъртиш за стартер и прави "цък", отвори капака на двигателя и шофьорската врата, излез /демек да си по-близо до стартера/ и ако това цък се чува отчетливо откъм стартера, знаши шалтера /забравих му модерното име :oops: / изхвърля, но не прави достатъчно хубава връзка за да протече ток и да завърти ротора...демек и бендикса...а този ток е доста голям и с течение на времето нагарят контактните пластини

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: тая сутрин не иска да запали, нещо цъкаше и не върти мотора?

Мнение от Ogi » 07 Юли 2010, 11:32

аз залагам че е бил залепнал стартера :mhihi: като не си карам колата няколко дни така се случва и при мен... залепя стартера и после или трябва да чукна стартера да отлепи или да я паля по енерция

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook