Alpina B6 конкурира BMW M6
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Alpina B6 конкурира BMW M6

Известното тунингово ателие Alpina представи в Токио собствена версия на купе и кабриолет BMW 6-серия, която по традиция носи името Alpina B6. Возилата са с нов 4.4-литров двигател V8 с механичен компресор и мощност 500 к.с. По тези параметри B6 напълно е съпоставим със серийния BMW M6, чиято мощност 10-цилиндровият двигател осигурява до 507 к.с.
За сметка на това обаче, тунинговият автомобил значително превъзхожда BMW M6 по запас на въртящ момент, който при Alpina B6 достига 700Нм в диапазона от 4350 до 5250 оборота в минута. В резултат, кабриолетът B6 може да ускорява от нула до сто километра в час за 4.9 секунди, а купето - за 4.6 секунди - също както серийния BMW M6. Максималната скорост на доработената кола е 310 и 315 км/ч съответно.
Автопазар
- Angel_Georgiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 877
- Регистриран на: 13.10.2005
ре
Алпина и БМВ нямат ли споразумение, Алпина да не превъзхожда по мощност М-моделите на БМВ?
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: ре
Ачо написа:Алпина и БМВ нямат ли споразумение, Алпина да не превъзхожда по мощност М-моделите на БМВ?
еми да...и затова тяхното предложение е 500 коня ... а на М е 507
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: ре
Ачо написа:Алпина и БМВ нямат ли споразумение, Алпина да не превъзхожда по мощност М-моделите на БМВ?
Това е така,но двете имат еднакво ускорение.Основното предимство на Алпината е по-малкото тегло.То е постигнато като броя на цилиндрите е 8,а не 10!
Мойто предположение е, че , ако сложат двата автомобила на динамометър, Алпина-та ще покаже
по-висока мощност от М-ката...А и Алпина-та има доооста добра основа за "изтискване" на бая коне още,
които ,при всички положения, ще са по-евтини от тези на М-ката..
да не забравяме и това.
по-висока мощност от М-ката...А и Алпина-та има доооста добра основа за "изтискване" на бая коне още,
които ,при всички положения, ще са по-евтини от тези на М-ката..
да не забравяме и това.


Driver's Racing Team
различни философии - м6-цата е кола със изразен спортен характер, докато алпината е по-скоро гт със локомотивни характеристки (много въртящ момент, малко по-неотзивчив двигател) ... въпроса е какво предпочиташ - много въртящ момент, коне и автоматична предавка ("кола със мускули") или ... по-спортно, смг возило? пазарите са им така сметнати че почти да не се секат - демек хора които биха си купили алпина не са фенове на м и обратното... прието да се смята че алпина е по-близо до мерцедес от колкото до бмв като характеристики и тяхната клиентела по правило е по.. възрастна
също алпината е по-подходяща за всекидневния живот поради по-"спокойния" си характер на доставяне на конете във оборотите и автоматичната си трансмисия.
също роля играе колко уникален искаш да бъдеш - алпините са по-редки като цяло и са по-лесни за тунинговане- текущата м5/м6 има малък резерв и той е доста скъп за реализация- алпината като всяка компресирана платформа е по-лесна за правене на още (много) коне...

също алпината е по-подходяща за всекидневния живот поради по-"спокойния" си характер на доставяне на конете във оборотите и автоматичната си трансмисия.
също роля играе колко уникален искаш да бъдеш - алпините са по-редки като цяло и са по-лесни за тунинговане- текущата м5/м6 има малък резерв и той е доста скъп за реализация- алпината като всяка компресирана платформа е по-лесна за правене на още (много) коне...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: ре
M6 написа:Основното предимство на Алпината е по-малкото тегло.То е постигнато като броя на цилиндрите е 8,а не 10!
струва ми се че V8-мака с компресора е по тежичък от доста лекия V10 в М6...
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
alx написа:...алпините са по-редки като цяло и са по-лесни за тунинговане- текущата м5/м6 има малък резерв и той е доста скъп за реализация- алпината като всяка компресирана платформа е по-лесна за правене на още (много) коне...
По принцип ли го казваш това или конкретно за този двигател в тази Алпина, защото ако е конкретно до този V8 4,4 liter, той е много близо до предела си откъм тунинг и лимитиращия фактор в конкретния случай е компресора му. За да се постигнат повечето коне точно на този двигател, което казваш че е лесно тук, ще трябва да се промени малко стратегията за свръхпълнене.
Стига разбира се да не говорим за +10 к.с. което може да стане всякак, но за "много" повече коне - не, поне не и с този компресор

говоря за този конкретен двигател
но фокусирал си се върху думата "лесно"... като аз по-скоро съм се фокусирал върху колко е лесно сравнено със това да изкараш още 100 коня примерно от в10 със 8250 оборота червена линия
мисълта ми е че дори и да трябва да сменям компресор и да ремапвам компютър, винаги бих го предпочел сравнено със нервиращия процес да цедя коне от един атмосферен двигател от които преди това са цедили коне хора на които не мога на малкия пръст да стъпя
още повече че ако в10 е цеден от същите дето не оставиха и 50 коня във е39 м5 мотора... не компресор, ми ако трябва и биели ша сменям на алпината само и само да не тряя да се занимавам със в10-цата...
та.. всичко е относително. винаги бих тунинговал една компресирана/турбинирана кола по-лесно от колкото една атмосферна... поне до този момент не съм видял изключения...
тука разбира се предполагам че знаеш какъв компресор има под капака на алпината и знаеш какво налягане надува и къде се върти във мап-а си.. щото аз не знам и просто взимам думите ти за чиста монета...
а относно теглото- тежат еднакво- 545 е една идея по-лека от м5, но със компресора и тн теглото идва най-вероятно еднакво... друг е въпроса че както някои каза- 500 коня е алпината ама ако я закачат на диното сигурно ша ги изкара на задните гуми ...




та.. всичко е относително. винаги бих тунинговал една компресирана/турбинирана кола по-лесно от колкото една атмосферна... поне до този момент не съм видял изключения...
тука разбира се предполагам че знаеш какъв компресор има под капака на алпината и знаеш какво налягане надува и къде се върти във мап-а си.. щото аз не знам и просто взимам думите ти за чиста монета...
а относно теглото- тежат еднакво- 545 е една идея по-лека от м5, но със компресора и тн теглото идва най-вероятно еднакво... друг е въпроса че както някои каза- 500 коня е алпината ама ако я закачат на диното сигурно ша ги изкара на задните гуми ...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
и кат знаеш че тез 10 кила могат да дойдат я от различие във количеството гориво във резервоара, я от нечии г*з... практически са еднакви
със еднакви коне алпината ще се усеща по-бърза във реалния свят просто защото има много повече въртящ момент.. а и както казах силно подозирам че конете са повечко така или иначе ама не и на хартия- да не дразнят баварските корпоративни богове

със еднакви коне алпината ще се усеща по-бърза във реалния свят просто защото има много повече въртящ момент.. а и както казах силно подозирам че конете са повечко така или иначе ама не и на хартия- да не дразнят баварските корпоративни богове

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани