Alpina B6 конкурира BMW M6

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Вие предпочитате:

Alpina B6
36
59%
BMW M6
25
41%
 
Общо гласове : 61

Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Alpina B6 конкурира BMW M6

Мнение от M6 » 01 Ное 2005, 22:37

Изображение
Изображение
Известното тунингово ателие Alpina представи в Токио собствена версия на купе и кабриолет BMW 6-серия, която по традиция носи името Alpina B6. Возилата са с нов 4.4-литров двигател V8 с механичен компресор и мощност 500 к.с. По тези параметри B6 напълно е съпоставим със серийния BMW M6, чиято мощност 10-цилиндровият двигател осигурява до 507 к.с.

За сметка на това обаче, тунинговият автомобил значително превъзхожда BMW M6 по запас на въртящ момент, който при Alpina B6 достига 700Нм в диапазона от 4350 до 5250 оборота в минута. В резултат, кабриолетът B6 може да ускорява от нула до сто километра в час за 4.9 секунди, а купето - за 4.6 секунди - също както серийния BMW M6. Максималната скорост на доработената кола е 310 и 315 км/ч съответно.

Автопазар

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

ре

Мнение от Angel_Georgiev » 03 Ное 2005, 2:04

Алпина и БМВ нямат ли споразумение, Алпина да не превъзхожда по мощност М-моделите на БМВ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: ре

Мнение от Sharo » 03 Ное 2005, 4:22

Ачо написа:Алпина и БМВ нямат ли споразумение, Алпина да не превъзхожда по мощност М-моделите на БМВ?


еми да...и затова тяхното предложение е 500 коня ... а на М е 507
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Re: ре

Мнение от M6 » 03 Ное 2005, 14:40

Ачо написа:Алпина и БМВ нямат ли споразумение, Алпина да не превъзхожда по мощност М-моделите на БМВ?

Това е така,но двете имат еднакво ускорение.Основното предимство на Алпината е по-малкото тегло.То е постигнато като броя на цилиндрите е 8,а не 10!

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 03 Ное 2005, 15:15

Мойто предположение е, че , ако сложат двата автомобила на динамометър, Алпина-та ще покаже
по-висока мощност от М-ката...А и Алпина-та има доооста добра основа за "изтискване" на бая коне още,
които ,при всички положения, ще са по-евтини от тези на М-ката..
да не забравяме и това. :winky:
Изображение
Driver's Racing Team

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 03 Ное 2005, 17:27

различни философии - м6-цата е кола със изразен спортен характер, докато алпината е по-скоро гт със локомотивни характеристки (много въртящ момент, малко по-неотзивчив двигател) ... въпроса е какво предпочиташ - много въртящ момент, коне и автоматична предавка ("кола със мускули") или ... по-спортно, смг возило? пазарите са им така сметнати че почти да не се секат - демек хора които биха си купили алпина не са фенове на м и обратното... прието да се смята че алпина е по-близо до мерцедес от колкото до бмв като характеристики и тяхната клиентела по правило е по.. възрастна ;)

също алпината е по-подходяща за всекидневния живот поради по-"спокойния" си характер на доставяне на конете във оборотите и автоматичната си трансмисия.

също роля играе колко уникален искаш да бъдеш - алпините са по-редки като цяло и са по-лесни за тунинговане- текущата м5/м6 има малък резерв и той е доста скъп за реализация- алпината като всяка компресирана платформа е по-лесна за правене на още (много) коне...
алекс
трабант 601с
разни други возила


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 03 Ное 2005, 19:18

Каквото и да си говорим Алпината ми изглежда по-красива и е по-лека,а като разбрах,че има Алпина Б7(говоря за Е66)със ръчни скоростим,разбира се със съединител направооооооо :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: НЕМАМ ДУМИ!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 03 Ное 2005, 21:45

Хехех на едно М6 без съединител бая ше му се зарадвам!М6 май трябва да си смениш username-a а :lol: :?:
But does a human form display to those who dwell in realms of day


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 03 Ное 2005, 22:07

ngc7052 написа:М6 май трябва да си смениш username-a а :lol: :?:

Некви предложения :?: :mhihi: :mhihi: :lol: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

ре

Мнение от Angel_Georgiev » 03 Ное 2005, 23:48

Aлпина_Б7 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Re: ре

Мнение от ivo098 » 04 Ное 2005, 12:12

M6 написа:Основното предимство на Алпината е по-малкото тегло.То е постигнато като броя на цилиндрите е 8,а не 10!


струва ми се че V8-мака с компресора е по тежичък от доста лекия V10 в М6...
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 04 Ное 2005, 16:09

alx написа:...алпините са по-редки като цяло и са по-лесни за тунинговане- текущата м5/м6 има малък резерв и той е доста скъп за реализация- алпината като всяка компресирана платформа е по-лесна за правене на още (много) коне...

По принцип ли го казваш това или конкретно за този двигател в тази Алпина, защото ако е конкретно до този V8 4,4 liter, той е много близо до предела си откъм тунинг и лимитиращия фактор в конкретния случай е компресора му. За да се постигнат повечето коне точно на този двигател, което казваш че е лесно тук, ще трябва да се промени малко стратегията за свръхпълнене.
Стига разбира се да не говорим за +10 к.с. което може да стане всякак, но за "много" повече коне - не, поне не и с този компресор ;) .

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 04 Ное 2005, 16:27

говоря за този конкретен двигател ;) но фокусирал си се върху думата "лесно"... като аз по-скоро съм се фокусирал върху колко е лесно сравнено със това да изкараш още 100 коня примерно от в10 със 8250 оборота червена линия :mhihi: мисълта ми е че дори и да трябва да сменям компресор и да ремапвам компютър, винаги бих го предпочел сравнено със нервиращия процес да цедя коне от един атмосферен двигател от които преди това са цедили коне хора на които не мога на малкия пръст да стъпя ;) още повече че ако в10 е цеден от същите дето не оставиха и 50 коня във е39 м5 мотора... не компресор, ми ако трябва и биели ша сменям на алпината само и само да не тряя да се занимавам със в10-цата... ;)

та.. всичко е относително. винаги бих тунинговал една компресирана/турбинирана кола по-лесно от колкото една атмосферна... поне до този момент не съм видял изключения...

тука разбира се предполагам че знаеш какъв компресор има под капака на алпината и знаеш какво налягане надува и къде се върти във мап-а си.. щото аз не знам и просто взимам думите ти за чиста монета...

а относно теглото- тежат еднакво- 545 е една идея по-лека от м5, но със компресора и тн теглото идва най-вероятно еднакво... друг е въпроса че както някои каза- 500 коня е алпината ама ако я закачат на диното сигурно ша ги изкара на задните гуми ... 8)
алекс
трабант 601с
разни други возила

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 04 Ное 2005, 16:50

Не знам от къде се прокрадна тази информация за теглото, но след бърза справка се оказа, че Алпината
е....по-тежка от М6. И по-точно 1720 кг срещу 1710 кг. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 04 Ное 2005, 17:08

и кат знаеш че тез 10 кила могат да дойдат я от различие във количеството гориво във резервоара, я от нечии г*з... практически са еднакви ;)

със еднакви коне алпината ще се усеща по-бърза във реалния свят просто защото има много повече въртящ момент.. а и както казах силно подозирам че конете са повечко така или иначе ама не и на хартия- да не дразнят баварските корпоративни богове ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook