Проблем с Центровката на М40В16
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Проблем с Центровката на М40В16
Здравейте, откакто съм си купил колата (Е36 М40В16) , тя намаше хубава работа на двигателя ..... Ходих по сервизи ...човърках я но няма значително подобрение !
Двигателя се дави, мирише здраво на бензин докато е студена, мени оборотите като полудела;неще да върви;не стига прекъсвач;забива муцуната и тн ...
В началото мислихме че е разпределителния вал , но се оказа че той е като нов..
После гледахме повдигачите, но се оказа че и в тях има живот .
След това я закарах да гледат компресията , но за компресията казаха че е нормална.
Най накрая стигнахме до извода че не подава искра когато трябва и това ми прецаква работата .
По двигателя са правени следните неща от които се усети разлика но съвсем малка :
Сменено е Маслото с некво специално за БМВ Пълна синтетика 10В40
Сменен е Въздушния филтър
Продухана и почистена е тръбичката която омаслява разп. вал
......
Моля кажете си мнението , от какво може да е това и дали се дължи на неправилна центровка ! И ако е центровка как се прави тя ??
Най Накрая Разбрахме какво е било .... Прецакан Дебитомер

Двигателя се дави, мирише здраво на бензин докато е студена, мени оборотите като полудела;неще да върви;не стига прекъсвач;забива муцуната и тн ...
В началото мислихме че е разпределителния вал , но се оказа че той е като нов..
После гледахме повдигачите, но се оказа че и в тях има живот .
След това я закарах да гледат компресията , но за компресията казаха че е нормална.
Най накрая стигнахме до извода че не подава искра когато трябва и това ми прецаква работата .
По двигателя са правени следните неща от които се усети разлика но съвсем малка :
Сменено е Маслото с некво специално за БМВ Пълна синтетика 10В40
Сменен е Въздушния филтър
Продухана и почистена е тръбичката която омаслява разп. вал
......
Моля кажете си мнението , от какво може да е това и дали се дължи на неправилна центровка ! И ако е центровка как се прави тя ??

Най Накрая Разбрахме какво е било .... Прецакан Дебитомер


Последна промяна ivan_opi на 16 Юли 2010, 15:05, променена общо 1 път
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров

My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Проблем с Центровката на М40В16
Колега гледат се белезите на колян спрямо разпределителен вал.Има си белези на шайбите и по тях зацепваш ангренажа.Ако не си го правил по добре не се пробвай сам.Или си вземи някой майстор да те насочва.Друго което е капачка палец бобина ЕКУ датчик колян вал?Въздуси дебитомер ... намери някой колега от твоя край с същия мотор /предполагам доста такива ще откриеш
/ сменяш пробваш сменяш пробваш докато го хванеш от каде е.Успех, ако си от Русе свиркай.


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем с Центровката на М40В16
Ми смени дистрибуторната капачка и палеца. Като се съмнявате за слаба искра, проверете за прогорели контакти на капачката. На м40 това е първото, което се сменя. Центровка на запалването и оборотите на този двигател не се прави. При съмнение за неправилно зацепен разпределителен вал се сваля предния капак и се гледа белега на шайбата да съвпада с другия белег на главата, когато коляновия вал е в ГМТ на първи цилиндър.
viewtopic.php?f=8&t=109269&p=1161641&hilit=%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%B6+%D0%BC40#p1161641
viewtopic.php?f=8&t=109269&p=1161641&hilit=%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%B6+%D0%BC40#p1161641
- malenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 23.05.2010
- Местоположение: chirpan
- Пол: Мъж
Re: Проблем с Центровката на М40В16
на 100 % съм сигурен, че тези симптоми не са от неправилно зацепен ремък. Тръгни 1-во от дебитомера , успех
This is my FREEDOM
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Re: Проблем с Центровката на М40В16
моля да заключите темата .... Проблема се оказа в : Палеца и дистрибуторната капачка и Дебитомера !!
благодаря за отговорите на колегите !!

благодаря за отговорите на колегите !!
Последна промяна ivan_opi на 25 Юли 2010, 10:27, променена общо 1 път
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров

My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с Центровката на М40В16
Дебитомер...
Re: Проблем с Центровката на М40В16
Свещи, добре е и кабели. После дистрибуторна капачка и палец. Дори ако си убеден, че свещите са си добре - купи от най-евтините (но по каталог) колкото за проба. Сподели резултата.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани