Проблем с моето е 36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.06.2010
Пол: Мъж

Проблем с моето е 36

Мнение от valiober » 26 Юни 2010, 9:16

Здравейте аз съм все още нов . Наскоро си закупих бмв е 36 1994 год 1.8 бензин .
Сложих му газ покарах извесно време и пукна. след това от 2.500 до 2.600 се 4ува лекко пречукване . немога да определя от какво е .това го прави само когато е заграял. качих двигателя на компютър показа много добра компресия .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: Кърджали
Пол: Мъж
Кара: bmw 318i
Мечтае да кара: bugatti veyron

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от veselinchev » 29 Юни 2010, 8:11

защо ти пука? нямаш ли дебитомер(ел. клапан) за газта? чукането идва от страничната детонация и най вероятно си изкривил нещо
ИзображениеИзображениеИзображение

Продавам цяло е36 318i седан М43 НА ЧАСТИ нови цени
viewtopic.php?f=15&t=181799

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от Nikito_nn » 29 Юни 2010, 9:03

Като изключим пречукването, как се държи колата? Нормално ли върви проблеми някакви с оборотите?
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 19.06.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от valiober » 29 Юни 2010, 9:44

Колата върви и работи мн добре .Ходих при майстори и всеки казва различно :Говотят че това пречукване се дължи на хидравличен повдигач, но проблема е ,че никой не може да каже кой точно е чукащия повдигач и се налага смяна на всички . Интересно е че когато автомобила е студен го няма този шум . Аз го карам с 10вна 40 .
Съветват ме да промия двигателя като сипя 500мл добавка към маслото с което карам да работи 3-4 мин и след това да сложа хидравлично масло м-10 в и другата половина от добавката и пак да работи 3-4 мин и наратя да го източа и да го сменя с 15в на 40 и щяло да се отрави това леко пречукване .
Вие какво мислите по въпроса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от ShibinG » 29 Юни 2010, 11:21

този мотор не е за 15в40 ако това решение ти предлагат "мастерите" ги смени задължително :bang:
6>4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от flober » 29 Юни 2010, 13:39

по твоите думи щом го прави на загрял мотор на мен лично ми прилича на прехлопване на лагер (биелен,основен),но това разбира се е догатки .Това почукване има ли го като задържиш гаста тъка ,че мотора да работи постоянно на тез обороти ,постоянно ли чука или само прехлопва в момента на отпускане на гаста ,а спред мен майсторът ти ако е сериозен би трябвало да да разбере по звука дали е клапан или др. Пиши за резултата и успех!
Изображение

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от LiTtLeRoCk » 29 Юни 2010, 13:45

valiober написа:Здравейте аз съм все още нов . Наскоро си закупих бмв е 36 1994 год 1.8 бензин .
Сложих му газ покарах извесно време и пукна. след това от 2.500 до 2.600 се 4ува лекко пречукване . немога да определя от какво е .това го прави само когато е заграял. качих двигателя на компютър показа много добра компресия .

Къде е тоя компютър дето показва компесията,повдигачите могат да се почистят,не е задължително да се сменят.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от Изрода » 29 Юни 2010, 15:01

LiTtLeRoCk написа:
valiober написа:Здравейте аз съм все още нов . Наскоро си закупих бмв е 36 1994 год 1.8 бензин .
Сложих му газ покарах извесно време и пукна. след това от 2.500 до 2.600 се 4ува лекко пречукване . немога да определя от какво е .това го прави само когато е заграял. качих двигателя на компютър показа много добра компресия .

Къде е тоя компютър дето показва компесията,повдигачите могат да се почистят,не е задължително да се сменят.



Хахах нали компресия на компютър :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Колега виж сега:
От начина по които си задаваш випроса и коментарите - виждам на секундата че не си грам в час с тези коли(не се обиждаи - просто констатация)
Та това го виждам аз от 5 приказки написани.Нали се сещаш че маисторите при които ходиш са те видяли от 5 километра че не си в час и се опитват да ти вземат парите по всевъзможни начини - ТОВА ТИ ГО ГАРАНТИРАМ :winky:
Така че недеи да бързаш :yes:

Сега по проблема:
От пукане на газова уредбаНЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРЕЦАКА НИЩО МЕХАНИЧНО ПО ДВИГАТЕЛЯ- това го запомни.
От пукането може да се прецака дебитомер, може да ти се е спукала кутията на въздушния филтър и през некоя малка цепчица да засмуква въздух - и да идва от тамм някои странен шум подобен на чукане(тип спортен филтър на ГОУФ примерно).
Може някои кнок сензор да се е прецакал и да се чува детонация на мотора(като едно време причукването на аванса на ладите и москвичите от кофти бензин ако си чувал) защото точно тя е в този диапазон на обороти при рязко подаване на газ :yes:

Така че вариантите са доста , но в никакъв случаи това което са ти казали пишман маисторите.закараи я при някои по доверен човек или някои които се занимава с БМВ та, щото ТЕЗИ КОЛИ СА МНОГО СПЕЦИФИЧНИ и не може да се правят от маистори които по принцип са маистори и значт всичко по всички коли.Това си специфична кола и си иска човек които си се занимава с тях :yes:

Успех :yes:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от jakson » 29 Юни 2010, 15:49

Изрода написа:
LiTtLeRoCk написа:
valiober написа:Здравейте аз съм все още нов . Наскоро си закупих бмв е 36 1994 год 1.8 бензин .
Сложих му газ покарах извесно време и пукна. след това от 2.500 до 2.600 се 4ува лекко пречукване . немога да определя от какво е .това го прави само когато е заграял. качих двигателя на компютър показа много добра компресия .

Къде е тоя компютър дето показва компесията,повдигачите могат да се почистят,не е задължително да се сменят.



Хахах нали компресия на компютър :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Колега виж сега:
От начина по които си задаваш випроса и коментарите - виждам на секундата че не си грам в час с тези коли(не се обиждаи - просто констатация)
Та това го виждам аз от 5 приказки написани.Нали се сещаш че маисторите при които ходиш са те видяли от 5 километра че не си в час и се опитват да ти вземат парите по всевъзможни начини - ТОВА ТИ ГО ГАРАНТИРАМ :winky:
Така че недеи да бързаш :yes:

Сега по проблема:
От пукане на газова уредбаНЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРЕЦАКА НИЩО МЕХАНИЧНО ПО ДВИГАТЕЛЯ- това го запомни.
От пукането може да се прецака дебитомер, може да ти се е спукала кутията на въздушния филтър и през некоя малка цепчица да засмуква въздух - и да идва от тамм някои странен шум подобен на чукане(тип спортен филтър на ГОУФ примерно).
Може някои кнок сензор да се е прецакал и да се чува детонация на мотора(като едно време причукването на аванса на ладите и москвичите от кофти бензин ако си чувал) защото точно тя е в този диапазон на обороти при рязко подаване на газ :yes:

Така че вариантите са доста , но в никакъв случаи това което са ти казали пишман маисторите.закараи я при някои по доверен човек или някои които се занимава с БМВ та, щото ТЕЗИ КОЛИ СА МНОГО СПЕЦИФИЧНИ и не може да се правят от маистори които по принцип са маистори и значт всичко по всички коли.Това си специфична кола и си иска човек които си се занимава с тях :yes:

Успех :yes:

Аз съм виждал счупена клапа на дебитомер точно от пукане на газовата уредба . Нз как въздуховода не е поел детонацията но наистина ако е обикновенна газова може да направи проблем . Иначе това чукане при определени обороти само можем да гадаем от какво е . Като цяло газта е с по-високо октаново числа около 107 октана ако не се лъжа . Тези двигатели са изчислено да работят с бензин 95 октана . Сами се досещата , че самата детонация настъпва в различен момент , с различна бързина и сила . Много е възможно както казва колегата да чука аванса поради несправянето на компа с горенето . Разбира се може от повдигач или лагер идва този звук . Ако колата я чуе някой които разбира веднага ще каже какво е . Ако е от аванса чукането е много специфично .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: Проблем с моето е 36

Мнение от Nikito_nn » 29 Юни 2010, 16:02

И аз за дебитомер си помислих ама пък щом върви нормално..... :dunno:
Колега на кутията на въздушния филтар имаш ли сложена клапа (т.нар. "кихалка"). Ако имаш можеби е гръмнало от там и затова всичко си е тип топ, а самото чукане да е породено от друго нещо. Точно след като гръмна ли започна да се чува това тракане?
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook