КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D
Мечтае да кара: BMW M5 GPOWER

КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от ///Nasko » 26 Юни 2010, 2:45

Привет колеги...става дума за БМВ 530Д е39 2001 година 193к.с, Kелеша ми чипоса колата и стана яката работа обаче започна да ми боксува съединитела...днес смених комплект съединител,претискател-Лук,феродо-Лук,и лагер-Закс минах около 80 км градско и реших на 3-та да дам гас от 2500 оборота...дадах гас и пак избоксува А Е ЧИСТО НОВ :banghead: мноо ми е гадно кажете от какво може да е това...
Питах един френд...и ми каза че феродовиат диск му трябвало време да се слегне със маховика и затова е избоксувал...каза че евентуално след 5,6 дена сичко би трябвало да е 6 ??? според вас вярно ли е това или какъв може да е проблема ??? МНОГО БЛАГОДАРСКО ПРЕДВАРИТЕЛНО :clap: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от jordao75 » 26 Юни 2010, 9:36

Известно време трябва да я караш нормално.Трябва му време да слегне с маховика.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 16.04.2006
Кара: 535d '12

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от plam75 » 26 Юни 2010, 9:36

Здрасти колега, смени си маховика и всичко ще е наред. Минал сам по твоя път преди години, точно през Келеша и със същата кола. Само дето имах и други промени по колата и не знаех от къде ми идва проблема. Скапах се от сваляне и качване на скоростната кутия - сменях феродов диск, после притискател от по-силен двиг., после рейсингов притискател Закс( мн. твърд) и накрая Келеша ми каза за маховика. Свалям му шапка, много е в час :yes: :yes: Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от LUCIFER'S » 26 Юни 2010, 10:18

Правилно ти е казал човека, че трябва да мине малко време да пасне феродото, ако ти е добре обаче огледалния -маховика!!! ( да не е надран износен на кривини и т.н. майстора ти трябва да е преценил) .... през този момент изобщо не я стряскай... защото има вероятност да запалиш феродовия диск и да го насереш тотално още новичък. Покарай до 2000км да се напасне добре, без тормоз, а плавно ускорение!!! и виж как ще е тогава. трябва да нямаш проблем.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 30.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 540 '97
Мечтае да кара: М5

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от Nikiboy » 26 Юни 2010, 11:00

Лично аз като сработвам съединител не смея първите 500 км да дам мн газ. Когато го караш да превърта като нов се изпича става на стъкло и ......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от bili1 » 26 Юни 2010, 12:46

Правилно са ти казали колега,карай го една седмица без да го ръчкаш всичко да се сработи после го тествай,ако пак превърта сменяй маховика! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D
Мечтае да кара: BMW M5 GPOWER

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от ///Nasko » 26 Юни 2010, 12:54

Много ви благодаря тигри...ами маховика е добре...Явор ми прави колата така 4е ако имаше нещо щеше да каже..а и аз го гледах маховика...нее надран нито лопа нито като я гася тресе или признаците...колата е на 208 000 км ... от 4овека които я взех ми каза 4ее патувал само на дълго..била е магистрална... а и Явор каза за този съединител който свалихме чее за него е 99,9 % оригиналниа на колата... ше покарам неска утре 600-700 км градско пък да видим понеделник вторник :) :) :) :wave: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от Alexi » 26 Юни 2010, 13:08

как му пишете с усмивка на уста да сменя маховика сякаш е 200-300 лв :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 3.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530D
Мечтае да кара: BMW M5 GPOWER

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от ///Nasko » 27 Юни 2010, 0:18

хахаха много си прав :) ако беше 200-300 лв да го бяхме сменили и него да му се невиди :bang: полудявам... вече се чуда дали да нея засила от витоша на долу :) :banghead: :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 831
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: гр.Златоград
Пол: Мъж
Кара: 540i E39
Мечтае да кара: това което има вече...
Детайли за колата: М62В44

Re: КОЛЕГИ ПОМОЩ... Смених съединитела

Мнение от bili1 » 27 Юни 2010, 11:17

:mhihi: Ми не е 200-300лв. колега ма какво де се прави,ако проблема е там няма как пък и Е39 си е от скъпите подръжки никой не е казал,че има евтина подръжка,но и колегата предполагам знае и е чел или чувал,че при слагането на чип може да почнат да се обаждат някой работа при вас с дизелите не съм сигурен,но май нещо ставаше и с турбото (пак пиша не съм сигурен) както и съединителя е често срещан проблем при чипосване! :D

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook