М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.05.2009
Местоположение: не си е в къщи !
Пол: Мъж
Кара: 530d E61 '2004
Мечтае да кара: М5 Е60

Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

Мнение от Светлин » 23 Юни 2010, 19:52

А някой сетили се че може изпарителя да изпуска газ когато колата е в покой и да пулни колекторите с гориво и когато завъртите ключа - БУМ. С течение на времето сдават багажа системите щото ги караме с много готина газ (пълна с твърди частици) .Вътре се пълнят и се почват проблемите - голям разход ,проблемно палене ,миризма. Отиди някой да надникне дали не ти изпуска изпарителя докато е изгасена колата и ти сам можеш да го направиш малко вода сапунче на изхога на изпарителя ,ако почне да прави бавно балончета - ясно ,за ремонт е ! .Дано съм бил полезен . :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 335d
Мечтае да кара: BMW F10 M5

Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

Мнение от St3althX » 23 Юни 2010, 23:13

Значи Колега проверих си тукущо на тъмно и не светят бобоните изобщо няма външна искра.Вече да сменя свещите остана,но все пак това оправяне с лак на бобините кога се прави още докато са здрави или и да са напукани,а иначе аз имах две напукани ама не светят може би не са фатално напукани?Някой по разбиращ ако може да помогне да обясни или даде тема за това оправяне с лак понеже не можах да намеря.Иначе като гледах свещите имаше в няколко от тях масло и ми казаха че ми е за смяна гарнитурата на капака на главата за труд дали взимат много пари?И дали от това не искарва искра до бобината?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ги да цирикат!!!
Мечтае да кара: НЛО

Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

Мнение от kapi_88 » 24 Юни 2010, 0:08

St3althX написа:Значи Колега проверих си тукущо на тъмно и не светят бобоните изобщо няма външна искра.Вече да сменя свещите остана,но все пак това оправяне с лак на бобините кога се прави още докато са здрави или и да са напукани,а иначе аз имах две напукани ама не светят може би не са фатално напукани?Някой по разбиращ ако може да помогне да обясни или даде тема за това оправяне с лак понеже не можах да намеря.Иначе като гледах свещите имаше в няколко от тях масло и ми казаха че ми е за смяна гарнитурата на капака на главата за труд дали взимат много пари?И дали от това не искарва искра до бобината?

колега смени си гарнитурата сам не е трудно. а относно: И дали от това не искарва искра до бобината? искарва искара и до голяма, маслото го играе като проводник и тока не отива кадето трябва. според мен тези бобини кадето са били намокрени мойе да им смениш само лулите, а за майстор 6тете одруса поне едно 50 лв за смяна на гарнитурата, смени си и гарнитурата на клапаните .
Правило №1: Никога не променяй условията на сделката. Правило №2: Не използвай имена. Правило №3: Никога не надничай в опаковката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 335d
Мечтае да кара: BMW F10 M5

Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

Мнение от St3althX » 24 Юни 2010, 12:06

колега то не е ли едно и също гарнитура на клапаните и на капака на главата или не :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ги да цирикат!!!
Мечтае да кара: НЛО

Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

Мнение от kapi_88 » 24 Юни 2010, 18:40

St3althX написа:колега то не е ли едно и също гарнитура на клапаните и на капака на главата или не :P
тези гарнитури трябжа да смени6
m50b20.jpg1.jpg
klapani.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Правило №1: Никога не променяй условията на сделката. Правило №2: Не използвай имена. Правило №3: Никога не надничай в опаковката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 335d
Мечтае да кара: BMW F10 M5

Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

Мнение от St3althX » 25 Юни 2010, 10:50

ее ама те комплект ги продават на повечето места ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 21.12.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 320i
Мечтае да кара: Hummer, Mustang

Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

Мнение от Gentsa » 26 Юни 2010, 15:35

Абсолютно същия проблем го имам и аз...на 1000 км ми го прави 2-3 пъти. С газов инж. съм. Бобините са екстра, свещите и лулите също....дясната ръка ми е издрана и опарена заради тоя гад....накрая ще сложа едни дърти здрави скоби и квото стане....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ги да цирикат!!!
Мечтае да кара: НЛО

Re: М50Б20 проблем, при палене пуква и излиза някъв маркуч.....

Мнение от kapi_88 » 30 Юни 2010, 16:58

Gentsa написа:Абсолютно същия проблем го имам и аз...на 1000 км ми го прави 2-3 пъти. С газов инж. съм. Бобините са екстра, свещите и лулите също....дясната ръка ми е издрана и опарена заради тоя гад....накрая ще сложа едни дърти здрави скоби и квото стане....

ще ти гръмне колекторите
Правило №1: Никога не променяй условията на сделката. Правило №2: Не използвай имена. Правило №3: Никога не надничай в опаковката.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook