Аларма и модул за стъкла.
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
Аларма и модул за стъкла.
Имам малък проблем. Днеска (от почти две години се каня) реших в свободното време да си вържа алармата да ми вдига стъклата. Има функция да ги вдига при заключване и вдигане само на стъклата без заключване от отделен бутон. Както и да е. Та какъв ми е проблема. Със скромните си познания и умения установих,че стъклата ми се вдигат с 12 волта на задържан ключ,а сигнала,който ми пуска алармата е 0.58 волта за вдигането на стъклата. Та сега какво да правя? Пробвах с препрограмиране,да удължа заключването,като го направих на 24 секунди,с идеята да симулирам задържан ключ,ама не ми се получи номера. Не знам как точно са ми я вързали алармата в началото. Дайте ми съвети какво да правя. Алармата е Maxshield M6CH.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Аларма и модул за стъкла.
След като си намерил кабела на колата от който се командва комфорт модула да вдигне стъклата,трябва да му подадеш 12V през реле командвано от алармата.Ако не знаеш кой е кабела днес ще погледна и ще ти кажа.
Между другото като си слагах задните ел.стъкла видях ,че нашите коли имат още една интересна функция-имат възможност всички да се отворят около 1см-предполагам да се проветрява колата когато е много топло или ако оставиш куче.Понеже на алармата нямам още един канал,ще изкарам тая функция с един бутон в колата
Между другото като си слагах задните ел.стъкла видях ,че нашите коли имат още една интересна функция-имат възможност всички да се отворят около 1см-предполагам да се проветрява колата когато е много топло или ако оставиш куче.Понеже на алармата нямам още един канал,ще изкарам тая функция с един бутон в колата

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Аларма и модул за стъкла.
Това пък как става???? Я раздуй и аз искам 1 такъв бутон, защото понякога искам да я оставя с отворени прозорци ама си се затварят и то от комфорт модула, не от алармата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Аларма и модул за стъкла.
zvetiko написа:След като си намерил кабела на колата от който се командва комфорт модула да вдигне стъклата,трябва да му подадеш 12V през реле командвано от алармата.Ако не знаеш кой е кабела днес ще погледна и ще ти кажа.
Между другото като си слагах задните ел.стъкла видях ,че нашите коли имат още една интересна функция-имат възможност всички да се отворят около 1см-предполагам да се проветрява колата когато е много топло или ако оставиш куче.Понеже на алармата нямам още един канал,ще изкарам тая функция с един бутон в колата
Може ли повече детайли ??????
и дали е осъществимо с възрасното дистанционно ?




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Аларма и модул за стъкла.
Няма значение възраста-важно е алармата да има въможност за допълнителен канал за управление и съотвестващият му бутон на дистанционното.Останалото е въпрос да откриеш на кой проводник да подадеш плюса-на моята кола го знам като цвят.Трябва обаче да се има в предвид ,че от същият проводник се командва и функцията "резе" на централното заключване,като тя е на първо място-това означава ,че ако сме дигнали стъклата и затворили люка по този начин, после колата може да се отключи само с ключ.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Аларма и модул за стъкла.
Zubcho написа:Това пък как става???? Я раздуй и аз искам 1 такъв бутон, защото понякога искам да я оставя с отворени прозорци ама си се затварят и то от комфорт модула, не от алармата.
Трябва да се направи инсталация за 4-те стъкла ,като на тях фабрично е монтиран само един прекъсвач ,който се задейства от лостовият механизъм при определена степен на отваряне.За да го направиш дистанционно командването или трябва да жертваш дистанционното вдигане на стъклата и люка ако имаш един допълнителен канал на алармата или алармата трябва да е с 2 допълнителни канала ,но аз не съм виждал такава.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Аларма и модул за стъкла.
zvetiko написа:Zubcho написа:Това пък как става???? Я раздуй и аз искам 1 такъв бутон, защото понякога искам да я оставя с отворени прозорци ама си се затварят и то от комфорт модула, не от алармата.
Трябва да се направи инсталация за 4-те стъкла ,като на тях фабрично е монтиран само един прекъсвач ,който се задейства от лостовият механизъм при определена степен на отваряне.За да го направиш дистанционно командването или трябва да жертваш дистанционното вдигане на стъклата и люка ако имаш един допълнителен канал на алармата или алармата трябва да е с 2 допълнителни канала ,но аз не съм виждал такава.
добре де, нека задам така въпроса, с ключа мога да двигам джамовете и да затварям шибидаха, но когато задържа отключването не ги отваря.
според мен това говори че я няма тази опция на по старите GM-и, само дето може да се сложи по нов и да се пробва (имам един такъв но не искам да го слагам защото няма отложеното забърсване на стъклпото, след измиване).
Прав ли съм?

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Аларма и модул за стъкла.
Barovski написа:Имам малък проблем...
Направило ми е впечатление, че алармите (предимно китайските) имат изходящ канал за (-), а при положение че управлението на стъклата става по (+) то трябва да се монтира допълнително реле... но оттам пък се появява проблема ако алармата подава постоянно (-) при заключено положение - то релето ще черпи ток постоянно до отключването (малко ток, но продължително по време)... По-скъпите аларми може да имат и изх. канал по (+) (говоря за 12волта)... на твоята колега обаче явно няма... това, което казваш под 1 Волт ме съмнява че си е (-) - провери пак

Подобен проблем се мъчих да реша с Пасат 2... пак управлението е по (+), а алармата дава постоянен (-) след заключване... това до което стигнах е евентуално слагането на реле за време, но по спецификациите му пък излиза, че се възбужда при всякакви вариации в напрежението и реално още не съм тествал...
Ако на някого му идват по-оригинални (и разбира се не от сорта "купи си друга/скъпа аларма) идеи нека сподели и при първа възможност ще се пробвам

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Аларма и модул за стъкла.
zvetiko написа:Zubcho написа:Това пък как става???? Я раздуй и аз искам 1 такъв бутон, защото понякога искам да я оставя с отворени прозорци ама си се затварят и то от комфорт модула, не от алармата.
Трябва да се направи инсталация за 4-те стъкла ,като на тях фабрично е монтиран само един прекъсвач ,който се задейства от лостовият механизъм при определена степен на отваряне.За да го направиш дистанционно командването или трябва да жертваш дистанционното вдигане на стъклата и люка ако имаш един допълнителен канал на алармата или алармата трябва да е с 2 допълнителни канала ,но аз не съм виждал такава.
Тъпата аларма, само отключва и заключва. За затварянето се грижи комфорт модула на кенефа. Нямат нищо общо една с друга. Алармата не е оригиналната. Слагаха я тук в БГ едни некадърници. Трябва някой да се намеси под седалката при мен.

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Аларма и модул за стъкла.
Тъпата аларма, само отключва и заключва. За затварянето се грижи комфорт модула на кенефа. Нямат нищо общо една с друга. Алармата не е оригиналната. Слагаха я тук в БГ едни некадърници. Трябва някой да се намеси под седалката при мен
Вземи си българска на BSM,Сатурн 6-един колега продаваше за 50лв. ,че беше взел 2.Между другото тая аларма освен допълнителният канал има и 25 програмируеми функции-да кажем програмираш като дадеш контакт и вратите се заключват,спираш двигателя и се отключват,различни режими на самовключване и самозаключване,различни звуци за сирената и за дистанционното и т.н.


Последна промяна zvetiko на 22 Юни 2010, 12:19, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Аларма и модул за стъкла.
добре де, нека задам така въпроса, с ключа мога да двигам джамовете и да затварям шибидаха, но когато задържа отключването не ги отваря.
според мен това говори че я няма тази опция на по старите GM-и, само дето може да се сложи по нов и да се пробва
Няма как да го има като функция защото преди да смъкнеш стъклата ,ще отключиш вратите.

Направило ми е впечатление, че алармите (предимно китайските) имат изходящ канал за (-), а при положение че управлението на стъклата става по (+) то трябва да се монтира допълнително реле... но оттам пък се появява проблема ако алармата подава постоянно (-) при заключено положение - то релето ще черпи ток постоянно до отключването (малко ток, но продължително по време)...
И на мойта изхода е /-/ но се подава само докато е задействан допълнителният канал,така ,че колата не се товари.
- Barovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E30 biTurbo
Re: Аларма и модул за стъкла.
Мойто е към +. Сигурен съм. Проблема ми е,че е 0.58. И ми се искаше да намеря как да стане без да слагам допълнителни релета. Тоя сигнал +0.58 ми е точно 22 секунди и прекъсва. Имам го и на допълнителния канал,но там времето зависи от това,колко ще държа копчето натиснато. Та да си дойда на мисълта. Има ли как да я вържа,че да ми дига стъклата с тея 0.58 волта,или ще трябва интервенции да се правят?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Аларма и модул за стъкла.
Barovski написа:Мойто е към +. Сигурен съм. Проблема ми е,че е 0.58. И ми се искаше да намеря как да стане без да слагам допълнителни релета. Тоя сигнал +0.58 ми е точно 22 секунди и прекъсва. Имам го и на допълнителния канал,но там времето зависи от това,колко ще държа копчето натиснато. Та да си дойда на мисълта. Има ли как да я вържа,че да ми дига стъклата с тея 0.58 волта,или ще трябва интервенции да се правят?
С тоя половин волт не можеш да задействаш директно реле,няма да ги възприеме и модула на колата.За мен това е сигнал за електрическа схема,която да го обработи и на изхода си да има реле,което да се задейства.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Аларма и модул за стъкла.






18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани