Гумички на клапани смяна м40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от NikiNikolov » 19 Юни 2010, 8:46

Те снимка, почвайте да си правите, скобата е 6 за всякви ДВГ :mhihi:. И вместо клещи за гумички може да ползвате обикновени, но внимавайте да си не щипнете пръстета, че боли, споделям от опит :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от Dafy » 19 Юни 2010, 23:36

абе, Ники не, че нещо, ама на м40 без да свалиш вала ше ядеш големия Уи доде ги смениш тия гумички ... аз няма да барам поне за сега ... мисля да мина на 15W40 и да забравя за жегата и маслените пари :)
Успех на всички ;)
П.С. Скобата си я бива но не и за този мотор(М40). С Жигулската ще да е по лесно ;) Щом на Мазда 626 се справихме с нея ... бах тия 16 клапана край нямат :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от michev » 20 Юни 2010, 0:19

Първо се сваля вала, махаш кобилиците, връщаш вала, може само на 2-3 черупки, колкото за опора и си ти. Това има предвид Ники.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от Dafy » 20 Юни 2010, 0:23

аз пък си милсля че изобщо вала не трябва да е там ... при смяна на гумички ... ама тва си е мое мнение, не ме критикувайте ... имам ги и не съм ги сменил ...
колата припушва само при палене едно леко облаче и после е добре ...
няма да я пипам за сега ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от michev » 20 Юни 2010, 0:54

идеята е да го използваш за опора на инструмента докато разкопчаваш клапаните, после го махаш разбира се
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 28.02.2009
Кара: е36
Мечтае да кара: е36

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от xopxe » 20 Юни 2010, 10:08

щом е за гумички..100% е и за напасване клапани,шлайф и гарнитура :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от NikiNikolov » 20 Юни 2010, 16:27

Най-добре е да се свали вала иначе е малко трудно, а скобата която съм показал - вала трябва да е свален, ползват се шпилките на опорните лагери за опора на скобата. Шлайф не е задължителен, според състоянието на главата :mhihi: .

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от remaka » 20 Юни 2010, 20:54

аз познавам един дето и на м20-ките ги сменява без да сваля главата ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Гумички на клапани смяна м40

Мнение от KPETEH » 21 Юни 2010, 10:15

Алууу, ко прайте бре, кви са тия 30-40 шлайф глава бре, и тия 5-10 за клапан. Я да ви редим У Пернико, свят ша ви зайде от цени, цяло софийско поле шъ съ изнесе, ще ги уморите вайште майстори от глад тогаз.
Ся за гумички на главата да ви редим малко без да сваляте главата, ама препоръчвам новичка гарнитурка на блока, щот кво става не е истина с 20 год. гарнитура: сваляте свещите, но преди това си намирате въженце ама не найлоново, истинско въже ма тъничко та да може да влиза през дупката на свеща. Муате въжето вътре в цилиндъра и въртите на вала или някоя задна гума или просто прибутвате колата, целта е буталото чрез въжето да натисне клапаните, ама много важно условие - трябва да гледате на къв такт се падат клапаните да не ги , че немам думи после.
Относно свалянето на гумичките може и без да се сваля вала, ма трябва развойна бърза китайска мисъл и развинтена фантазия, та с подръчни средства кат тръба за вода примерно се прави едно приспособение набързо с флекса, прави се шарнирна връзка с куки - опора на вала и за дръжка , нужен инструмент е чук вече, ша стоплите защо.


Реално първо треа се свали вала, за да се дигнат клапаните, така че кат сложиш въжето да ги притисне и двата нали?!

Иначе и мойта така пали с облаче, ама и малко припушва по време на работа и миришее, а и ангренаж ще сменя. Онзи ден смених картера и маслото - не искам да ми го харчи повече. Мен ми е инересно да го направя - не толко до това, че пушляви. Мерси за мненията, но за сега няма да свалям главата. Другата седмица ще видим какво ще се получи, че трябва си зема почивен ден.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook